Перейти до змісту

Планетарка


madkot

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

ну раз вже сказали, то не полінуйся погуглити що це і з чим його їдять... а потім подумай чи воно тобі тра

Опубліковано

не умнічай, вже погуглив давно і навіть знацшов де продається  і з колесом і без колеса і т.д.

на Аіст однозначно треба її ставити поки що це буде дешевше ніж купити новий байк

Опубліковано

По Аісту з планетаркою тут тобі точно ніхто нічого не скаже... а вислови типу "не умнічай", взагалі відбивають бажання спілкуватися.

Опубліковано

щодо Аіста з планетаркою це ти правий - вже зрозумів, а от про "не умнічай" - ти вважаєш що текст "ну раз вже сказали, то не полінуйся погуглити що це і з чим його їдять..."  краще звучить - можна подумати мені 10 років і я не бачив інтернету а солідні дяді на модних велосипедиках мені розказують як шукати інформацію.

Дякую всім за увагу і відповіді

Опубліковано

Якби ти погуглив, то не задавав би питання про планетарку на Аіст... Все просто.

Це такий гемор, який собі може дозволити або технар-маняк, або новачок, який придумав щось і хоче реалізувати.

Я не хочу щоб це тобі відбило бажання кататися взагалі.... Бо коли ти її встановиш на колесо (знайдеш спиці підходячої довжини на 20 колеса!!!).....працювати вона буде лише після танців з бубном, приварювання упорів для троса, хімією з установкою манетки (яку теж ще треба підібрати підходячу......), і взагалі посадочне місце планетарки може відрізнятися від ширини рами, буде колесо перекошене...

Далі... швидкості на 20 колесах ти теж не отримаєш... або будеш зменшувати полюбе на бездоріжжі бо діаметр колеса замалий для подолання ям на більшій швидкості...

Якщо виросте швидкість на асфальті, то ти впрешся в гальма, просто не встигнеш загальмувати одним заднім колесом.

Я тобі скажу так.... переробка Аіста під багатошвидкісний вел, це те ж саме, що спробувати прикрутити обєктив від Кенона на Нікон.

ВО :D :D :D

А щодо "не умнічай" я говорю за себе. Мені особисто не приємно коли мені так говорять... тим більше не знайомі люди.

Опубліковано

Дякую за розгорнуту відповідь насправді я гуглив і яндексив,  але за один день важко розібратись у  всіх тонкощах встановлення всіх необхідних компонентів. не зрозумів трішки про швидкість  - чого я її не отримаю, про яку швидкість йдеться мова - мені 25-30 достатньо  просто хочеться мати хоч якусь допомогу при подоланні підйомів а то на singlespeed це  не дуже приваблива штука 

Але в принципі я вже сьогодні після другої моєї покатушки на купання зрозумів що не треба нічого міняти - поки що мене задовільняє і так, звісно важко йти у тому ж темпі що і группа на хороших байках але  принаймі стараюсь.  Згодом коли вирішу більш  приіоритетні задачі візьмусь за складання байка.

p.s. по секрету скажу  -об'єктиви з кенона на нікон і навпки можна  прирутити і навіть доволі непогано - є перехідники для цього спеціально - звісно не фонтан але для окремих випадків вирішення проблеми реалізовується.

Опубліковано

http://www.aist-bike.com/catalog.php?cl=7

Мабуть що перекидку таки легше буде реалізувати на твому Аісті. Єдине, що з гальмами потрібно буде пошаманити. Так, звісно, це новіша модель, але сумніваюсь, що вона суттєво відрізняється від твого.

Опубліковано

а я думаю вони суттєво відрізняються. і упори під троси зявились, і діаметр карєтки певно підігнали під стандарт, і глагола, і на ширину втулки стандарну перейшли - це все тобі не кинеться в очі але воно пипець як суттєво

хто знає, яка в старого аіста ширина між задніми перами на втулку?

Опубліковано

Я ставиви на раму Чемпіон-Шосе 1962 року сучасне обладнання. Все інше лірика..... і роздуми на тему.

2 Мадкот.

А який в тебе Аіст? Типу Україна, чи типу Десна ... що складалася?

І по обєктивах.... от роахуй що в тебе того перехідника нема.. івсе треба робити вручну. :D :D ;)

Опубліковано
От завтра і поміряємо...

Класно. гарний тонкий намек. Якщо організм витримає після двох заїздів і  сну по три годину на добу та коліно не буде більше боліти ніж зараз то завтра я буду знову. Сила волі та бажання іноді роблять чудеса. 

Опубліковано

Поспілкувався щодо даної теми зі знайомим інженером, який мав приємність інтегрувати планетарну втулку з радянською рамою, правда, на 28" колесах. Втулка йому дісталась 7-ми швидкісна, але без перемикача. Він цю проблему вирішив двома перемикачами Revoshift від Shimano. Далі з його слів.

Найкраще для Аіста взяти Shimano Nexus Inter-3.

1. Влазить між задніми перами Аіста.

2. Найдешевша в Shimano. Ціна минулого року була біля 300 грн.

3. Можна замовити на Велозоні (він навіть її замовив, її привезли, але до того часу уже знайшов 7-ми швидкісну, так що ту з Велозони не забрав. Можливо, вона ще в них лежить, варто поцікавитись).

4. Доставляється в комплекті з перемикачем (це варто уточнити).

Щодо кріплення до рами, то особливих проблем бути не повинно. Прекрасно кріпиться металевими хомутами з резиновою підкладкою.

Щодо доцільності встановлення. Передаючі відношення показанні в цій статті. Втулка, теоретично, розрахована на 24"-28" колеса, тому, можливо, потрібна буде заміна задньої зірочки на меншу. Шліци на втулці ніби стандартні (принаймні, в мого знайомого так є), тільки наші зірки дещо тонші. Тому знайомому прийшлось наварити кілька горбиків, щоб зірка надійно закріпилась.

Опубліковано

дякую за інформацію - задня зірка у мене і так найменша яку міг колись знайти  все інше треба обдумати

Опубліковано

Та ну н*х... як робити, то робити вже якісно і гарно.

Бо металеві хомути будуть виглядати...... мяко кажучи неохайно.

АП виллється в кругленьку суму, яку краще докласти до суми на МТБ.

ІМХО.

  • 1 місяць потому...
Опубліковано

дякуючи хорошим людям за порду  інформацію планетарка знайдена, за нормальну ціну - буде через тиждень у мене і десь ще тиждень  піде на переобладнання Аіста під цей прибабасик - так що буде у мене напевно перший в місті Аіст із планетаркою  :D

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...