Masik Опубліковано 15 Червня, 2009 в 12:29 #1 Опубліковано 15 Червня, 2009 в 12:29 Уважаемые,мож кто подскажет где в Луцке можно установить кондиционер или климат-контроль на автомобиль?
TreNeR Опубліковано 15 Червня, 2009 в 14:14 #2 Опубліковано 15 Червня, 2009 в 14:14 Я ставил себе на Дэу Сенс на фирме "12 Вольт"
Masik Опубліковано 15 Червня, 2009 в 14:20 Автор #3 Опубліковано 15 Червня, 2009 в 14:20 Дяка, чё-то слышал такое, а где они находятся кто-нить подскажет?
V.Wolf Опубліковано 15 Червня, 2009 в 14:55 #4 Опубліковано 15 Червня, 2009 в 14:55 Напроти магазину Соломон, що на 40 квварталі. Там тіпа гаражі, автопарк - розбережся
yvazhaemuy Опубліковано 15 Червня, 2009 в 18:03 #5 Опубліковано 15 Червня, 2009 в 18:03 Я ставил себе на Дэу Сенс на фирме "12 Вольт"І скільке це задоволення тобі обійшлося? Хто підкаже скільки може мені коштувати на КАДІ дизельний?
TreNeR Опубліковано 15 Червня, 2009 в 19:15 #6 Опубліковано 15 Червня, 2009 в 19:15 Мне обошлось в 1000 у.о. Кондишн спецом разработаный для Дэу Сенс. Этя-же фирма производит для Ланосов и Ваз 10-й модели. Дяка, чё-то слышал такое, а где они находятся кто-нить подскажет? Напротив "Соломона", перед мостом. Направо будет платная стоянка, а прямо автобаза "Турист". Прямо в конец базы два бокса. Там у вахтера спросишь если не найдешь.
romaxa11 Опубліковано 16 Червня, 2009 в 06:01 #7 Опубліковано 16 Червня, 2009 в 06:01 вчора заправив свій кондік, в радіаторі попаяли деякі соти, заправили правда гарантії від протікання фріона ніхто не давав, заплатив 550грн за ремонт і заправку Мне обошлось в 1000 у.о. imho не вартує воно стільки, краще приопустити вікно і дихати чистим повітрям, я так два роки їздив і на море катався, все гуд і свій би не ремонтував, тільки близькі наполягли
TreNeR Опубліковано 16 Червня, 2009 в 07:33 #8 Опубліковано 16 Червня, 2009 в 07:33 imho не вартує воно стільки, краще приопустити вікно і дихати чистим повітрям, я так два роки їздив і на море катався, все гуд і свій би не ремонтував, тільки близькі наполягли Сегодня я стопроцентов не ставил бы. Но на тот момент была другая финансовая ситуация.
b0rg Опубліковано 16 Червня, 2009 в 07:49 #9 Опубліковано 16 Червня, 2009 в 07:49 і взагалі кондиціонери лажа, краще вже дійсно з форточкоютіко клімат, все решта компроміси
fedot Опубліковано 16 Червня, 2009 в 17:09 #10 Опубліковано 16 Червня, 2009 в 17:09 ....Мне обошлось в 1000 у.о.....Варіант нумер 2 (сильно ногами не бийте)VW Caddy 1,9d/td/tdi майже то саме по двигуну, що і бензинові/дизельні VW Golf III, VW Passat B-3/B-4. Отже - знаходимо таке чудо на розборках і купуємо наступне:Компрессор охолодження (орієнтовно 200у.о)Кронштейн компрессора (кріплення компрессора до блоку двигуна, орієнтовно 20-40 у.о)Комплект трубок, з випарником, датчиками і всьо таке (орієнтовно до 100-120 у.о)Радіатор кліми в комплекті з вентилятором та диффузором, останні два не завжди потрібні, оскільки бувають випадки, що основний вентилятор охолодження, за розрахунками заводу-виробника, справляється без допомоги (орієнтовно 70-130 у.о)Блок управління клімою (80-120 у.о)+ фреон.За оптову покупку можна розраховувати на знижку - і не в 5-10 у.о. Не думаю, щоб установка того всього добра на машину коштувала близько 500 у.о...Знайти це все не є велика проблема, таких машин на розборках багато.
opel95 Опубліковано 16 Червня, 2009 в 18:46 #11 Опубліковано 16 Червня, 2009 в 18:46 ....Мне обошлось в 1000 у.о.....Варіант нумер 2 (сильно ногами не бийте)VW Caddy 1,9d/td/tdi майже то саме по двигуну, що і бензинові/дизельні VW Golf III, VW Passat B-3/B-4. Отже - знаходимо таке чудо на розборках і купуємо наступне:Компрессор охолодження (орієнтовно 200у.о)Кронштейн компрессора (кріплення компрессора до блоку двигуна, орієнтовно 20-40 у.о)Комплект трубок, з випарником, датчиками і всьо таке (орієнтовно до 100-120 у.о)Радіатор кліми в комплекті з вентилятором та диффузором, останні два не завжди потрібні, оскільки бувають випадки, що основний вентилятор охолодження, за розрахунками заводу-виробника, справляється без допомоги (орієнтовно 70-130 у.о)Блок управління клімою (80-120 у.о)+ фреон.За оптову покупку можна розраховувати на знижку - і не в 5-10 у.о. Не думаю, щоб установка того всього добра на машину коштувала близько 500 у.о...Знайти це все не є велика проблема, таких машин на розборках багато.Ти можеш гарантувати це все в одному місці в нормальному стані.
fedot Опубліковано 16 Червня, 2009 в 19:23 #12 Опубліковано 16 Червня, 2009 в 19:23 Ти можеш гарантувати це все в одному місці в нормальному стані.Я хто? Господь Бог? Гарантувати може сам клієнт, якщо йому це не "вже горить". Затрачає кілька годин часу, об"їздить по Луцьку шроти, і, якщо не буде зразу такого - лишить замовлення. Це означає, що коли приїде машина на розборку з тим, що потрібно - йому зателефонують, він приїде і всьо сам на машині перевірить. Якщо ж ні - дзвоним по усіх усюдах та замовляємо...Тернопіль, Львів, Київ, Донецьк, Харків і т.д...
TreNeR Опубліковано 16 Червня, 2009 в 19:54 #13 Опубліковано 16 Червня, 2009 в 19:54 У меня такого варианте небыло. Сенсов с кондиционером не выпускают, а от Ланоса не подойдет компрессор.
opel95 Опубліковано 16 Червня, 2009 в 20:03 #14 Опубліковано 16 Червня, 2009 в 20:03 Ти можеш гарантувати це все в одному місці в нормальному стані.Я хто? Господь Бог? Гарантувати може сам клієнт, якщо йому це не "вже горить". Затрачає кілька годин часу, об"їздить по Луцьку шроти, і, якщо не буде зразу такого - лишить замовлення. Це означає, що коли приїде машина на розборку з тим, що потрібно - йому зателефонують, він приїде і всьо сам на машині перевірить. Якщо ж ні - дзвоним по усіх усюдах та замовляємо...Тернопіль, Львів, Київ, Донецьк, Харків і т.д...Я так розумію ти не Господь Бог. Але дизельному Кадді 19 ТДІ в новій буді,сам розумієш ніякий з GOLF-3, PASSAT-3,4 кондиціонер не підійде.А...Тернопіль,Львів і т.д давай замовим. Гроші вперед, приїхало чи те чи не те, а потім кому ?
Nick Опубліковано 17 Червня, 2009 в 04:01 #15 Опубліковано 17 Червня, 2009 в 04:01 У меня такого варианте небыло. Сенсов с кондиционером не выпускают, а от Ланоса не подойдет компрессор.Вже випускають: з кондиціонером, ц/з, гідропідсилюваче, захистом піддону, передніми електросклопідіймачами...На Волинь-АВТО встановити кондиціонер на Ланос стане вам в 4200 грн разом з роботою....
TreNeR Опубліковано 17 Червня, 2009 в 17:18 #16 Опубліковано 17 Червня, 2009 в 17:18 Год назад не выпускали, а на Укр-Авто кондишн стоил 4800 + 2500 установка.
fedot Опубліковано 17 Червня, 2009 в 17:50 #17 Опубліковано 17 Червня, 2009 в 17:50 Але дизельному Кадді 19 ТДІ в новій буді,сам розумієш ніякий з GOLF-3, PASSAT-3,4 кондиціонер не підійде.Пальцем в небо. Кондиціонери там однакові, а якщо взяти мегаприскіпливо, то Гольф-3 та Пассат Б-4, рівно як і Кадді комплектувалися двигунами 1Z, AHU, ALE. Всі ітеркулерні турбодизеля (TDI). І комплектація їх однакова, за виключенням дрібниць - розміщення датчиків, флянці на КПП до внутрішніх ШРУСів, тощо.А...Тернопіль,Львів і т.д давай замовим. Гроші вперед, приїхало чи те чи не те, а потім кому ?Є така штука, як мобільний телефон,до речі - не так давно винайшли. Номери розборок - не проблема, той же самий Автобазар, наприклад. А знаючи, що можна зекономити 200-400 у.о. - поїхати до Львова чи Тернополя, думаю, не є проблема.
Masik Опубліковано 18 Червня, 2009 в 08:46 Автор #18 Опубліковано 18 Червня, 2009 в 08:46 Позвонил сёдня в Киев, назвали цену за установку кондюха на Вито 1450$, та же процедура в Люблине мне обойдется в 970$.
romaxa11 Опубліковано 18 Червня, 2009 в 09:02 #19 Опубліковано 18 Червня, 2009 в 09:02 в мене ВІТО з кондюхом і повір що коли він не працював (через тріщинку в радіаторі витік фріон) я не відчував дискомфорту, зараз зробив його (на виході дає 4градуси (короче як холодильник)) але вмикати бажання його в мене немає, тільки чисто технологічно пару раз за поїздку на 2-3 хвилини щоб система не застоювалась. За ці бабки ти можеш щось краще для свого бусіка придбати.
Masik Опубліковано 18 Червня, 2009 в 09:24 Автор #20 Опубліковано 18 Червня, 2009 в 09:24 в мене ВІТО з кондюхом і повір що коли він не працював (через тріщинку в радіаторі витік фріон) я не відчував дискомфорту, зараз зробив його (на виході дає 4градуси (короче як холодильник)) але вмикати бажання його в мене немає, тільки чисто технологічно пару раз за поїздку на 2-3 хвилини щоб система не застоювалась. За ці бабки ти можеш щось краще для свого бусіка придбати.Дяка за совет, машина не моя, а отца и это его желание, он очень тяжело жару переносит, а ездит он очень много.
fedot Опубліковано 18 Червня, 2009 в 17:31 #21 Опубліковано 18 Червня, 2009 в 17:31 Позвонил сёдня в Киев, назвали цену за установку кондюха на Вито 1450$, та же процедура в Люблине мне обойдется в 970$.970 - це реально на Віто, хоча як на мене - всеодно дорогувато.Про Київ - взагалі окрема тема. До мене знайомий спеціально приїхджав з Києва, зробити реставрацію рейки, шарових опор, поміняв 2 сайлентблоки і стійки стабілізатора...Це йому робота, 800км дороги, та ще там декілька дрібниць обійшлися дешевше, ніж зробити то всьо в Києві.
VaLeRa Опубліковано 18 Червня, 2009 в 17:48 #22 Опубліковано 18 Червня, 2009 в 17:48 Ну не знаю як там їздити без кондиціонера літом.... Мні троха краще коли в авто прохладно, прохладно а не холодно, тож не потрібно ставити температуру так, шоб пара з рота йшла - достатньо на 5-8 градусів менше чим ззовні виставти температуру в салоні. З відкритим вікном багато не наїздшся коли на задньму сидінні дитина сидить.Як раз скоро поїду на 12V щоб зробили ТО кондиціонера та, при потребі, дозаправили, бо скоро на моря, а там, маю надію, буде жарко.
opel95 Опубліковано 18 Червня, 2009 в 18:49 #23 Опубліковано 18 Червня, 2009 в 18:49 Але дизельному Кадді 19 ТДІ в новій буді,сам розумієш ніякий з GOLF-3, PASSAT-3,4 кондиціонер не підійде. Пальцем в небо. Кондиціонери там однакові, а якщо взяти мегаприскіпливо, то Гольф-3 та Пассат Б-4, рівно як і Кадді комплектувалися двигунами 1Z, AHU, ALE. Всі ітеркулерні турбодизеля (TDI). І комплектація їх однакова, за виключенням дрібниць - розміщення датчиків, флянці на КПП до внутрішніх ШРУСів, тощо. А...Тернопіль,Львів і т.д давай замовим. Гроші вперед, приїхало чи те чи не те, а потім кому ? Є така штука, як мобільний телефон,до речі - не так давно винайшли. Номери розборок - не проблема, той же самий Автобазар, наприклад. А знаючи, що можна зекономити 200-400 у.о. - поїхати до Львова чи Тернополя, думаю, не є проблема. На рахунок пальцем в небо, який GOLF-3 в 97 і Кадді в 04 році може бути комплектація. Я не розумію які ти мені можеш запропуновати трубки, електрику, шківи, кріплення радіатора хоча би. Я був кращої думки. Ти видно ніколи не їздив до Тернополя, Львова а там в кращому випадку тобі говорили, що вибачте тільки що продали те що Вам би взагалі не підійшло. P.S. привіт економія
Masik Опубліковано 19 Червня, 2009 в 07:11 Автор #24 Опубліковано 19 Червня, 2009 в 07:11 Позвонил сёдня в Киев, назвали цену за установку кондюха на Вито 1450$, та же процедура в Люблине мне обойдется в 970$.970 - це реально на Віто, хоча як на мене - всеодно дорогувато.Про Київ - взагалі окрема тема. До мене знайомий спеціально приїхджав з Києва, зробити реставрацію рейки, шарових опор, поміняв 2 сайлентблоки і стійки стабілізатора...Це йому робота, 800км дороги, та ще там декілька дрібниць обійшлися дешевше, ніж зробити то всьо в Києві.Специально позвонил вчера в Днепропетровск, там есть такая фирма "Климат-контроль", так вот они мне назвали цену в 2350$ и в Харькове приблизительно такую же цену назвали, так что я думаю 970$ - это нормальная цена! Тем более виза у меня всегда открыта и Люблин (230 км) - это не Днепр и не Харьков.
fedot Опубліковано 19 Червня, 2009 в 18:19 #25 Опубліковано 19 Червня, 2009 в 18:19 ...який GOLF-3 в 97 і Кадді в 04 році може бути комплектація. Двигун 1,9 TDI AHU, і всьо там однакове - такий двигун в мене на СТО з Гольфа якраз і ставили на Кадік, хоча мушу зауважити, що останній був 02 року здається. Я не розумію які ти мені можеш запропуновати трубки, електрику, шківи, кріплення радіатора хоча би. Я був кращої думки. Вищевказаним - якщо співпали двигуни. Ти видно ніколи не їздив до Тернополя, Львова а там в кращому випадку тобі говорили, що вибачте тільки що продали те що Вам би взагалі не підійшло.P.S. привіт економія Був і там і там і неодноразово. Якщо нормально попередньо домовляєшся - все нормально і проходить. Виключення - шрот у Львові, де власником є такий собі Микола. От там - твій варіянт.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.