Plum Опубліковано 27 Травня, 2009 в 11:42 #1 Опубліковано 27 Травня, 2009 в 11:42 Чи є на форумі люди, які хоч більш-менш розбираються в 3DS Max? Я зараз роблю модель свого будинку і в зв'язку з цим маю кілька запитань. Питань, думаю, буде чим далі тим більше Також цікавлять бібліотеки моделей (особливо меблі, деталі інтер'єру, ландшафту), текстури і туторіали (бажано відео), книги. P.S. Модель роблю в 3DS Max Design 2010 (x64)
storm Опубліковано 27 Травня, 2009 в 12:36 #2 Опубліковано 27 Травня, 2009 в 12:36 в мене "фільм" з восьми серій для чайників 2007 року, думаю 2010 не сильно відрізняється... можу залити на фтп... Screenshot А тут ти зможеш найти майже все, що потрібно..
storm Опубліковано 27 Травня, 2009 в 13:16 #4 Опубліковано 27 Травня, 2009 в 13:16 заливай ок. вже заливається сюди (папка Soft\3DMax)
wolfua1 Опубліковано 27 Травня, 2009 в 14:18 #5 Опубліковано 27 Травня, 2009 в 14:18 заливай ты чем визуализацию делаешь? Vray? есть текстуры Полная коллекция текстур от http://www.3dtotal.com/ для художников и 3D-дизайнеров, работающих в 3D Studio MAX и подобных программах. CDs 1...15, размер 8гиг.
Plum Опубліковано 27 Травня, 2009 в 16:05 Автор #6 Опубліковано 27 Травня, 2009 в 16:05 3DS Max 2010 має свій mental ray, з ним і рендерю. Якщо я правильно зрозумів запитання А взагалі я повний чайник, 3D Max ковиряю в вільний час тижня два, фактично все роблю методом тика, згадуючи деякі навики ще з часів досовського 3D Studio 4.1 і коротенький досвід знайомства з 3DS Max 7 Модель будинку більш-менш получається (хоча я впевнений, що роблю все "методом проктолога" -- "через Ж", 100% є набагато пряміші і якісніші шляхи, яких я не знаю), а от з текстуруванням і освітленням -- повний завал Два дні колупався тільки щоб добитись можливості нанесення різних текстур на різні полігони ProBoolean об'єкта. І не знаю чи правильно я це роблю -- до об'єкта добавляю модифікатор Edit Poly, через нього виділяю окремі полігони, роблю Detach в окремий об'єкт, і вже на нього натягую інший матеріал. А такими ProBoolean об'єктами в мене зроблені поверхи -- план поверха імпортований з Adobe Illustrator'а через dxf формат як Spline, тоді до нього застосовую Extrude на потрібну висоту поверха і потім з нього створюю ProBoolean щоб повирізати пройоми для вікон/дверей. І різні текстури потрібні для "розмальовування" різних стін одного поверху.
Plum Опубліковано 27 Травня, 2009 в 16:12 Автор #7 Опубліковано 27 Травня, 2009 в 16:12 Поки що получилось ось що: А ось те що получається і те що вже реально збудовано:
Kazus Опубліковано 27 Травня, 2009 в 16:56 #8 Опубліковано 27 Травня, 2009 в 16:56 Чи є на форумі люди, які хоч більш-менш розбираються в 3DS Max? Я зараз роблю модель свого будинку і в зв'язку з цим маю кілька запитань.Питань, думаю, буде чим далі тим більшеЯк будуть питання звертайся, чим зможу допоможу.
Ha3aP Опубліковано 27 Травня, 2009 в 18:07 #9 Опубліковано 27 Травня, 2009 в 18:07 Ось тут багато цікавого знайдеш. Уроки, файли, карочє всьо хватає
wolfua1 Опубліковано 28 Травня, 2009 в 09:38 #10 Опубліковано 28 Травня, 2009 в 09:38 Есть пару книг по 3DS:"3ds Max 8. Библия пользователя", "Бондаренко 3ds Max 8 Библиотека пользователя", "Верстак В А 3ds Max 8 Секреты мастерства" "Внутрений мир 3DStudio max 7","дизайн интерьеров d3dsmax 2008", "Мортье Ш 3 ds max 8 для чайников" если интересно залью, и видеоуроки.Мне Vray лучше, по нему тоже есть инфа.
Plum Опубліковано 28 Травня, 2009 в 18:50 Автор #11 Опубліковано 28 Травня, 2009 в 18:50 Есть пару книг по 3DS:"3ds Max 8. Библия пользователя", "Бондаренко 3ds Max 8 Библиотека пользователя", "Верстак В А 3ds Max 8 Секреты мастерства" "Внутрений мир 3DStudio max 7","дизайн интерьеров d3dsmax 2008", "Мортье Ш 3 ds max 8 для чайников" если интересно залью, и видеоуроки. Заливай все що є. Або можу заїхати куди і коли треба з флешкою і шакаляткою Мне Vray лучше, по нему тоже есть инфа. На моєму рівні знань і вмінь поки що будь-який фотореалістичний рендер -- це як орбітальний телескоп Хаббл для неандертальця
wolfua1 Опубліковано 28 Травня, 2009 в 19:55 #12 Опубліковано 28 Травня, 2009 в 19:55 Я тоже не спец, но немного могу, вот недавно сделал свою комнату.
wolfua1 Опубліковано 28 Травня, 2009 в 20:18 #13 Опубліковано 28 Травня, 2009 в 20:18 Все залил, и книги и видео уроки, все в папке 3DMAX, видео уроки размер где то 3.6GbУчись, классная прога, с детстства хотел стать спецем по этой программе, все не как не хватает времени.если нужно залью текстуры, я уже писал там 8 гигов.и к стате vray лучше за mental ray, правда на 3D max 2010 ещё нет Crack. Я работаю в 3d 2009.почитай про vray я скинул help, интересно, что не ясно спрашивай, что знаю подскажу.
marko Опубліковано 28 Травня, 2009 в 20:41 #14 Опубліковано 28 Травня, 2009 в 20:41 2 Plum а не простіше робити це в спеціалізованій прграмі по типу цієї
Kazus Опубліковано 28 Травня, 2009 в 21:40 #15 Опубліковано 28 Травня, 2009 в 21:40 В Арконі такого фотореалізма як в максі не доб'єшся.
Plum Опубліковано 29 Травня, 2009 в 22:29 Автор #16 Опубліковано 29 Травня, 2009 в 22:29 Та мені просто подобається розбиратись з 3DS Max. Цікаво. Та і хто його знає, для чого ще в житті він мені може знадобитись -- вміти користуватись універсальними інструментами корисніше, ніж вузькоспеціалізованими
_sergius Опубліковано 1 Червня, 2009 в 17:57 #17 Опубліковано 1 Червня, 2009 в 17:57 Корисна темка. І самому знадобиться. Тим більше що плануємо ремонт. Так що можна буде пофантазувати.Правда перед тим треба повчитись азам роботи.
14SASHA88 Опубліковано 25 Жовтня, 2010 в 22:46 #18 Опубліковано 25 Жовтня, 2010 в 22:46 2 Plum а не простіше робити це в спеціалізованій прграмі по типу цієї Arcon для невдах
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.