Перейти до змісту

3DS Max і все що з ним пов'язано


Plum

Рекомендовані повідомлення

Чи є на форумі люди, які хоч більш-менш розбираються в 3DS Max? Я зараз роблю модель свого будинку і в зв'язку з цим маю кілька запитань.

Питань, думаю, буде чим далі тим більше :)

Також цікавлять бібліотеки моделей (особливо меблі, деталі інтер'єру, ландшафту), текстури і туторіали (бажано відео), книги.

P.S. Модель роблю в 3DS Max Design 2010 (x64)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

в мене "фільм" з восьми серій для чайників 2007 року, думаю 2010 не сильно відрізняється... можу залити на фтп...

icon_plus_1.gif Screenshot

IMG5463-1243427559.jpg

IMG5463-1243427641.jpg

А тут ти зможеш найти майже все, що потрібно..

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

заливай :)

ок. вже заливається сюди (папка Soft\3DMax)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

заливай :)

ты чем визуализацию делаешь? Vray?

есть текстуры Полная коллекция текстур от

http://www.3dtotal.com/

для художников и 3D-дизайнеров,

работающих в 3D Studio MAX и подобных программах.

CDs 1...15, размер 8гиг.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3DS Max 2010 має свій mental ray, з ним і рендерю. Якщо я правильно зрозумів запитання :)

А взагалі я повний чайник, 3D Max ковиряю в вільний час тижня два, фактично все роблю методом тика, згадуючи деякі навики ще з часів досовського 3D Studio 4.1 і коротенький досвід знайомства з 3DS Max 7 :)

Модель будинку більш-менш получається (хоча я впевнений, що роблю все "методом проктолога" -- "через Ж", 100% є набагато пряміші і якісніші шляхи, яких я не знаю), а от з текстуруванням і освітленням -- повний завал :(

Два дні колупався тільки щоб добитись можливості нанесення різних текстур на різні полігони ProBoolean об'єкта. І не знаю чи правильно я це роблю -- до об'єкта добавляю модифікатор Edit Poly, через нього виділяю окремі полігони, роблю Detach в окремий об'єкт, і вже на нього натягую інший матеріал. А такими ProBoolean об'єктами в мене зроблені поверхи -- план поверха імпортований з Adobe Illustrator'а через dxf формат як Spline, тоді до нього застосовую Extrude на потрібну висоту поверха і потім з нього створюю ProBoolean щоб повирізати пройоми для вікон/дверей. І різні текстури потрібні для "розмальовування" різних стін одного поверху.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Поки що получилось ось що:

post-51-1243440671.jpg

А ось те що получається і те що вже реально збудовано:

post-51-1243442254.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Чи є на форумі люди, які хоч більш-менш розбираються в 3DS Max? Я зараз роблю модель свого будинку і в зв'язку з цим маю кілька запитань.

Питань, думаю, буде чим далі тим більше

Як будуть питання звертайся, чим зможу допоможу.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ось тут багато цікавого знайдеш. Уроки, файли, карочє всьо хватає :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Есть пару книг по 3DS:

"3ds Max 8. Библия пользователя", "Бондаренко 3ds Max 8 Библиотека пользователя", "Верстак В А 3ds Max 8 Секреты мастерства" "Внутрений мир 3DStudio max 7","дизайн интерьеров d3dsmax 2008", "Мортье Ш 3 ds max 8 для чайников"

если интересно залью, и видеоуроки.

Мне Vray лучше, по нему тоже есть инфа.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Есть пару книг по 3DS:

"3ds Max 8. Библия пользователя", "Бондаренко 3ds Max 8 Библиотека пользователя", "Верстак В А 3ds Max 8 Секреты мастерства" "Внутрений мир 3DStudio max 7","дизайн интерьеров d3dsmax 2008", "Мортье Ш 3 ds max 8 для чайников"

если интересно залью, и видеоуроки.

Заливай все що є. Або можу заїхати куди і коли треба з флешкою і шакаляткою :)
Мне Vray лучше, по нему тоже есть инфа.

На моєму рівні знань і вмінь поки що будь-який фотореалістичний рендер -- це як орбітальний телескоп Хаббл для неандертальця :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я тоже не спец, но немного могу, вот недавно сделал свою комнату.

post-3385-1243540528.jpg post-3385-1243540534.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Все залил, и книги и видео уроки, все в папке 3DMAX, видео уроки размер где то 3.6Gb

Учись, классная прога, с детстства хотел стать спецем по этой программе, все не как не хватает времени.

если нужно залью текстуры, я уже писал там 8 гигов.

и к стате vray лучше за mental ray, правда на 3D max 2010 ещё нет Crack. Я работаю в 3d 2009.

почитай про vray я скинул help, интересно, что не ясно спрашивай, что знаю подскажу.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 Plum а не простіше робити це в спеціалізованій прграмі по типу цієї

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В Арконі такого фотореалізма як в максі не доб'єшся.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Та мені просто подобається розбиратись з 3DS Max. Цікаво. Та і хто його знає, для чого ще в житті він мені може знадобитись -- вміти користуватись універсальними інструментами корисніше, ніж вузькоспеціалізованими :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Корисна темка. І самому знадобиться. Тим більше що плануємо ремонт. Так що можна буде пофантазувати.

Правда перед тим треба повчитись азам роботи.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 1 рік потому...

2 Plum а не простіше робити це в спеціалізованій прграмі по типу цієї

Arcon для невдах :ok:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...