krava Опубліковано 1 Жовтня, 2010 в 07:54 #376 Опубліковано 1 Жовтня, 2010 в 07:54 Еммм... по правилам конкурсу загадую далі я нє? Але у мене всерівно часу немає :smile3: Я напевно вийду з конкурсу. Бо тобі всю маліну наламаю. Цього звірка дуже схожого на японського брата випускав концерн Volkswagen, рік не згадаю треба гуглити а модель якщо я не помиляюсь Taro. правильно! це саме фольцик! Volkswagen Taro 4x4 не проста машинка в розгадці... дійсно малину наламав! давай кидай своє афто!
ursa Опубліковано 1 Жовтня, 2010 в 07:56 Автор #377 Опубліковано 1 Жовтня, 2010 в 07:56 Давайте обойдёмся без копирования тонны картинок из поста в пост???
krava Опубліковано 1 Жовтня, 2010 в 08:02 #378 Опубліковано 1 Жовтня, 2010 в 08:02 Давайте обойдёмся без копирования тонны картинок из поста в пост??? так то таж машинка, токо без замазаных емблем.
Zeuss Опубліковано 1 Жовтня, 2010 в 08:03 #379 Опубліковано 1 Жовтня, 2010 в 08:03 не проста машинка в розгадці... дійсно малину наламав! давай кидай своє афто! Нууу... так злегка цікалюсь Правда, у мене бдзік на гамериканських масклкарах. Зараз часу німа. Завтра загадаю машинко, а поки залишаю право за тобою.
krava Опубліковано 1 Жовтня, 2010 в 08:08 #380 Опубліковано 1 Жовтня, 2010 в 08:08 не проста машинка в розгадці... дійсно малину наламав! давай кидай своє афто! Нууу... так злегка цікалюсь Правда, у мене бдзік на гамериканських масклкарах. Зараз часу німа. Завтра загадаю машинко, а поки залишаю право за тобою. ок. загадую. якщо знаеш, кидай в лiчку відповідь. бо машинка не проста. цих машин було випущено два покоління! ось перше: А ось друге:
ursa Опубліковано 1 Жовтня, 2010 в 08:16 Автор #381 Опубліковано 1 Жовтня, 2010 в 08:16 Bertone FreeclimberДостаточно 2-3 фотографий машины в загадке. Лучше дать текстовое описание, которое выведет на неё.
krava Опубліковано 1 Жовтня, 2010 в 08:38 #382 Опубліковано 1 Жовтня, 2010 в 08:38 Bertone Freeclimber Достаточно 2-3 фотографий машины в загадке. Лучше дать текстовое описание, которое выведет на неё. правильно. Zeuss теж выдгадав: Взагалі таку модель взяла на озброєння собі Сузука, тільки вони доопрацювали. А ти загадав Bertone Freeclimber двох поколінь Цей дядя крім студії дизайну ще і авто майстрував. В далеком 88году,компания БМВ завидовала Мерседесу в его успешной продаже "кубиков" G класса.И заключила договор со знаминитым дизайнером и автомобилестроителем Джузеппе Бертоне,о разработке внедорожника.По договору автомобиль выпускался на собственных мощностях Джузеппе Бертоне,а БМВ поставляла двигатели и некоторые узлы.Так же по условию договора,если машина будет успешно продаваться,ее поставят на серийное производство в Баварии.Но...Не сложилось...Первого поколения было продано 2700 авто,а второго 2850 и проэкт закрылся.По желанию клиента ставился и значек,либо Бертоне,либо БМВ,но боковой шилд обязательно должен был стоять Баварский!!! Так что это первая провалившаяся попытка Баварцев,зделать внедорожник,хоть и чужими руками)В продажах в Европе так и пишут Бертоне БМВ Фриклимбер даже сейчас.Хотя Баварская компания всячески отмахивается от этого проэкта. культова машинка. В одного мого знайомого з Харкова такий аППарат навіть є в гаражі. Урса! давай загадуй!
dizel365 Опубліковано 1 Жовтня, 2010 в 09:00 #383 Опубліковано 1 Жовтня, 2010 в 09:00 В одного мого знайомого з Харкова такий аППарат навіть є в гаражі.такой аппарат и у нас в Луцке катался.только куда пропал-хз
ursa Опубліковано 1 Жовтня, 2010 в 09:02 Автор #384 Опубліковано 1 Жовтня, 2010 в 09:02 В Харьковский гараж, может?
V.Wolf Опубліковано 1 Жовтня, 2010 в 09:17 #385 Опубліковано 1 Жовтня, 2010 в 09:17 Простенька загадка якщо було вже то не сваріть мене
Zeuss Опубліковано 1 Жовтня, 2010 в 09:29 #386 Опубліковано 1 Жовтня, 2010 в 09:29 Простенька загадка Це праотєц А класу від Мерседеса. Посидів подумав - навіть скоріше Смарту. 82 рік минулого століття.
ursa Опубліковано 1 Жовтня, 2010 в 10:03 Автор #387 Опубліковано 1 Жовтня, 2010 в 10:03 На вид нечто невзрачное? Тем не менее, неоднократный победитель престижных гонок... Из за пониженного центра тяжести машина была очень управляемой, а кроме того - в ней комфортно могли разместиться шесть человек
krava Опубліковано 1 Жовтня, 2010 в 10:19 #388 Опубліковано 1 Жовтня, 2010 в 10:19 На вид нечто невзрачное? Тем не менее, неоднократный победитель престижных гонок... Из за пониженного центра тяжести машина была очень управляемой, а кроме того - в ней комфортно могли разместиться шесть человек так це ж Док "Hudson 1951 Convertible" та його кожний малюк зна!
Zeuss Опубліковано 1 Жовтня, 2010 в 10:23 #389 Опубліковано 1 Жовтня, 2010 в 10:23 Саме так.Додам від себе, що серія гонок NASCAR почалась в 1949 році, але популярність прийшла разом з цим автомобілем в 1951 році.Це був культовий автомобіль. Володіти ним було дуже престижно.
ursa Опубліковано 1 Жовтня, 2010 в 10:39 Автор #390 Опубліковано 1 Жовтня, 2010 в 10:39 На фото (в вопросе) - не convertible-версия, а седан. Но таки модельный ряд 1951 года Hudson Hornet имел "step-down" дизайн, потому что пол был ниже, чем порог дверей и нужно было как бы делать шаг вниз, чтобы войти в автомобиль. Хотя сегодня это обычное явление, но тогда это был первый серийный автомобиль с полом, установленным в нижней части шасси, а не сверху него. Эта простая фишка дала возможность сделать интерьер просто гигантским, не увеличивая внешних габаритов машины. Многократный победитель гонок NASCAR. 13 основных этапов в 1951-м. 27 из 34 - в 1952-м. 22 из 37 - в 1953-м. И 17 - в 1954. В чём же секрет? Hudson Hornet на то время был одним из лучших дорожных автомобилей в Америке по управляемости и устойчивости в поворотах. Чтобы удержаться на треке рядом с ним, другие автомобили должны были чуть ли не разрываться на части, в то время как Hudson Hornet уверенно и легко плыл по треку.
krava Опубліковано 1 Жовтня, 2010 в 11:50 #391 Опубліковано 1 Жовтня, 2010 в 11:50 Саме так. Додам від себе, що серія гонок NASCAR почалась в 1949 році, але популярність прийшла разом з цим автомобілем в 1951 році. Це був культовий автомобіль. Володіти ним було дуже престижно. да. машинка культова. а во ще одне замасковане авто в повній своїй красі: скажу так: машинка суппер-героя!
ursa Опубліковано 1 Жовтня, 2010 в 11:59 Автор #392 Опубліковано 1 Жовтня, 2010 в 11:59 Он же? Классная дверь
krava Опубліковано 1 Жовтня, 2010 в 12:32 #393 Опубліковано 1 Жовтня, 2010 в 12:32 ага! немашина - самолет!
ursa Опубліковано 1 Жовтня, 2010 в 12:38 Автор #394 Опубліковано 1 Жовтня, 2010 в 12:38 А какой у него движок...
V.Wolf Опубліковано 1 Жовтня, 2010 в 17:37 #395 Опубліковано 1 Жовтня, 2010 в 17:37 Це праотєц А класу від Мерседеса. Посидів подумав - навіть скоріше Смарту. 82 рік минулого століття. Точно, то Мерса унікальна розробка з складним механізмом повороту як передньої так і задньої осі на 90 градусів. То дає зручність при паркуванні. Проєкт називався НАФА. Із-за ненадійності і складності того поворотного механізму, модель зняли з виробництва і так появився СМАРТ.
Адміністратори serega Опубліковано 1 Жовтня, 2010 в 19:46 Адміністратори #396 Опубліковано 1 Жовтня, 2010 в 19:46
ursa Опубліковано 1 Жовтня, 2010 в 20:33 Автор #397 Опубліковано 1 Жовтня, 2010 в 20:33 Suzuki Maruti 800
Адміністратори serega Опубліковано 2 Жовтня, 2010 в 10:52 Адміністратори #398 Опубліковано 2 Жовтня, 2010 в 10:52 Молодець, візьми з полички пиріжок. ps: Доречі, було б цікаво публікувати тут ті об'єкти, які не можна було б знайти з допомогою tineye
RudEAk Опубліковано 2 Жовтня, 2010 в 11:03 #399 Опубліковано 2 Жовтня, 2010 в 11:03 +SeregaЯ вже довго мучусь. Чи всі такі автомібілісти чи тінай рулить
Arden Опубліковано 20 Січня, 2011 в 20:46 #400 Опубліковано 20 Січня, 2011 в 20:46 Решил поработать археологом и апнуть темку Что за красавица?
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.