Перейти до змісту

Акумулятор


xc90

Рекомендовані повідомлення

Цікавить реальний досвід користування хоча б 1+ рік. Якщо є хороший профільний форум - буду вдячний за посилання. 

Зокрема, чи можна купувати із суттєвим зниженням запасу ходу (100-130км) - який потенційно може бути запас через рік і які фактори на це впливають?

 

p.s. Було б добре якусь окрему гілку для всіх інших автовиробників. Зокрема, розглядаю також Zoe і "табуретки" типу i-Miev.

Змінено користувачем xc90
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Найкраще про це скажу ті, хто ремонтує. Для мене це - https://www.youtube.com/@CarRepairVideos
Зв'яжіться з ними, можливо в них є постачальники чи на продаж.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Маю Leaf 2106 (30 kWh) вже десь три з половиною роки, за цей час машина проїхала у мене десь біля 50 тисяч км, зараз загальний пробіг трошки менше 110 тисяч. Минулими вихідними жінка їздила у Львів цією машиною, а так як швидких зарядок дорогою немає аж до Малих Підлісок, вона про всяк випадок провела по 40 хвилин в Горохові на повільній зарядці дорогою і туди, і назад. Але по вартості дорога обійшлася копійки.

 

Минулого року я двічі їздив Ліфом на Світязь. Заряджався в Ковелі на швидкій зарядці, часу на це витрачав менше, ніж потрібно, щоб попити кави, жодного дискомфорту.

 

За час, поки машина в мене, запас ходу від зарядки впав реально мінімально, практично неромітно, і інколи і при 100% заряду зараз показує до 160-170 км (факторів насправді багато). Я вже і перестав давно слідкувати за SOH батареї, вона просто працює. Заряджаю в 99.9% випадків вдома струмом 16-25А (маю зарядку з можливістю регулювання) Влітку мені складно уявити обставини, за яких заряду не вистачить на день їзди по місту. Взимку, звісно, все трохи менш райдужно, але на кілометрів 100-120 можна розраховувати.

 

Основний «ворог» батареї — температура. Як висока, так і низька, але особливо висока. А так як Ліф не має контуру охолодження батареї, то перегріти її можна швидкими зарядками або надміру агресивною їздою влітку, активно розряджаючи розгонами і заряджаючи рекуперацією при гальмуванні. Саме тому водіям ЕкоТаксі, наприклад, забороняють заряджатися на швидкій зарядці більше разу на добу, бо батарея не встигла б охолонути між зарядками. Також Li-Ion батареї не дуже люблять зарядку вище 80%, але, чесно кажучи, мій Ліф майже завжди заряджається до 100% і особливої шкоди від цього я не спостерігаю і з такими темпами деградації батареї вистачить ще дуже надовго.

 

Маючи ще Tesla Model 3, я досі вважаю Ліф одним з найкращих автомобілів для міста і одним з кращих автомобілів на роль першого електромобіля. Машина максимально невибаглива і проста, надійна і якщо його заряджати здебільшого вдома повільною зарядкою, то батарея буде їздити дуже довго.

  • Дякую! 2
  • +1 6
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти


×
×
  • Створити...