Plum Опубліковано 17 Травня, 2024 в 20:12 #1 Опубліковано 17 Травня, 2024 в 20:12 Багато хто з власників Model 3 стикається з проблемою, коли підвіска починає жахливо скрипіти, їдеш реально як на возі Це поширена проблема і однією з найчастіших причин є пересихання шарової опори верхнього важіля передньої підвіски (підкови). Можна вважати це заводським дефектом, оскільки в деяких власників скрипить вже через пару тисяч кілометрів пробігу, в середньому ж це біля 15-20 тисяч кілометрів. Як кажуть, з заводу там мало змазки, вона осідає внизу пильника і засихає, шарова працює насухо. Рішень є кілька, від радикального -- заміни важелів в зборі, до "на продаж" -- звичайним шприцом в пильники вколюють якомога більше рідкого мастила. Однак перше рішення доволі дороге, біля $150 за важіль з абсолютно непрогнозованою тривалістю результату, а друге дуже короткотривале, оскільки мастило доволі швидко буде витиснуте через отвір від голки в пильнику і скрип повернеться. Самий оптимальний спосіб -- зняти важіль, демонтувати пильник, промити шарову, добряче змазати, напхати мастила типу Литолу в пильник і поставити його на місце. Після цього часто важіль їздить довше, ніж вже проїздив до цього Діліться своїм досвідом таких проблем і їх вирішенням В Луцьку мені це робили на сервісі B58 (сервіс BMW на Зв'язківців), по ціні щось трохи більше 1 тисячі грн за шарову, вважаю абсолютно адекватною вартістю. Google Maps MAPS.APP.GOO.GL ★★★★★ · Autowerkstatt 1
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти