Перейти до змісту

тема на АС-1


IronSun

Рекомендовані повідомлення

така ситуація - їхали з друзями на Світязь відпочивати, взяли білети як всі - в касі, заплатили гроші, при посадці підійшла жіночка з бейджиком АС-1 (прізвище запам'ятав на всякий випадок) і сказала, що за кожну одиницю багажу, який здається в багажник, незалежно від його розміру, потрібно платити 1 грн. Я розумію, справа не в ціні, просто в дорозі поламались тарілки і добре прим'ялись продукти (водій напевне подумав, що багажник необмежений в розмірах)

По приїзді в Луцьк звернувся до кас, показав чек, про оплату (його видали тоді), але мене культурно послали, сказавши, що та тітонька у відпуску і щоб я приходив у вересні. дуже радий був би за дійсно хорошу пораду.

P. S. Цікавий факт, що на АС Світязя нічого не брали

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А квитанцію про оплату 1 грн. за додатковий багаж видали?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Декілька років назад памятаю аналогічну ситуацію.

Підійшла тітонька і попробувала збити грошиків за багаж.

На що їй був показаний квиток і пояснено, що багаж вже входить у вартість квитка.

Тітонька повозмущалася і відвалила шукати більш наївних пасажирів.

ІМХУ, це просто є використання службового становища і намагання заробити зайвих грошиків зі сторони співробітників автостанції.

Хтось зустрічав задекларовані норми/правила провозу багажу автостанспортом?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

наскільки знаю існують норми щодо багажу,який входить у вартість квитка.Доплаті підлягає негабаритний багаж.Колись з Москви возив коври,то доплачував в метро,бо перевищував норму довжини.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А квитанцію про оплату 1 грн. за додатковий багаж видали?

так, є. прізвище та ініціали також запам'ятав

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Пиши претензію перевізнику. Якщо протягом місяця немає відповіді, або відмова - тоді в суд (якщо шкура вичинки варта).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 грн :)

шкура вичинки варта?

а суд йому безкоштовно буде чи є якісь платежі за розгляд судом? (опустимо те, що час який людина затратить вартий грошей)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

сказала, що за кожну одиницю багажу, який здається в багажник, незалежно від його розміру, потрібно платити 1 грн.

Треба перевірити чи незалежно від розміру багажа ціна 1 грн. Якщо так, то наші "бізнесмени" бистро використають цю лазівку. Так можна і пів тонни картошки перевезти за 1 грн. :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Пиши претензію перевізнику. Якщо протягом місяця немає відповіді, або відмова - тоді в суд (якщо шкура вичинки варта).

ринкова ціна речей невелика, але одна тарілка була дорога як пам'ять. на чию адресу писати претензію?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Звернення в суд - 1% від ціни позову (але не менше 51 грн). і 30 грн. витрат на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу. Якщо позов буде задоволено - ці витрати можуть стягнути з іншої сторони.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Нічого не буде з цієї скарги. Імхо.

Перевізник скаже, що вартість мала бути включена в білет. А адміністрація автостанції буде валити все на перевізника. Крайніх як завжди не знайдеться.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

сказала, що за кожну одиницю багажу, який здається в багажник, незалежно від його розміру, потрібно платити 1 грн.

Треба перевірити чи незалежно від розміру багажа ціна 1 грн. Якщо так, то наші "бізнесмени" бистро використають цю лазівку. Так можна і пів тонни картошки перевезти за 1 грн. :)

дівчина здавала сумочку десь 40х30, а мій друг військовий рюкзак, вагою десь під 50кг., плата за них була однаковою

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Пиши претензію перевізнику. Якщо протягом місяця немає відповіді, або відмова - тоді в суд (якщо шкура вичинки варта).

ринкова ціна речей невелика, але одна тарілка була дорога як пам'ять. на чию адресу писати претензію?

Перевізнику, я ж написав. Адресу і назву я не знаю, та й не можу знати. В квитанції має бути.

Напиши також, що якщо не відшкодують витрат - вимагатимеш перевірки, чи дійсно сплачена тобою гривня пішла в прибуток перевізника, чи лягла в кишеню тьотки.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Звернення в суд - 1% від ціни позову (але не менше 51 грн). і 30 грн. витрат на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу. Якщо позов буде задоволено - ці витрати можуть стягнути з іншої сторони.

був би вільний час... скоро їду знову в тому напрямку, думаю ще зустрінусь з тією особою

Пиши претензію перевізнику. Якщо протягом місяця немає відповіді, або відмова - тоді в суд (якщо шкура вичинки варта).

ринкова ціна речей невелика, але одна тарілка була дорога як пам'ять. на чию адресу писати претензію?

Перевізнику, я ж написав. Адресу і назву я не знаю, та й не можу знати. В квитанції має бути.

Напиши також, що якщо не відшкодують витрат - вимагатимеш перевірки, чи дійсно сплачена тобою гривня пішла в прибуток перевізника, чи лягла в кишеню тьотки.

мене це зацікавило. напишу

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вона ж у відпусті до вересня ?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Перевізник вказується в салоні кожноого пасажирського засобу, до того ж варто переписати номер дозвілу на перевезення. Також варто взнати правила перевезення пасажирів і багажу у міжміських пасажирських засобах, перед тим як взагалі щось писати.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вона ж у відпусті до вересня ?

я ж не їй додому листа писатиму, а офіційному перевізнику (якщо я все правильно зрозумів)

Перевізник вказується в салоні кожноого пасажирського засобу, до того ж варто переписати номер дозвілу на перевезення. Також варто взнати правила перевезення пасажирів і багажу у міжміських пасажирських засобах, перед тим як взагалі щось писати.

після того, як я побачив стан свого багажу, я спеціально вернувся в салон і все записав, а на рахунок правил перевезення - вони є занальними для всіх такого роду перевезень, наскільки мені відомо

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

вроде как бесплатно можна провозить только ручную кладь,а за багаж нужно платить в зависимости от растояния,т.е.у пасажиров следующих в разные города,стоимость перевозки багажа разная.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

"Правила надання послуг пасажирського автомобільного транспорту"

Затвердені постановою Кабінету Міністрів України від 18 лютого 1997 р. N 176

от що в них пишуть:

багаж - вантаж, розміри якого не перевищують 100 х 50 х 30 сантиметрів, вагою від 10 до 40 кілограмів; (п.п. 2 п. 2)

ручна поклажа - вантаж, розміри якого не перевищують 60 х 40 х 20 сантиметрів, вагою до 10 кілограмів включно; (п.п. 17 п.2)

У салоні автобуса розміщується така інформація: ...

3) відомості про розмір штрафу за безквитковий проїзд і перевезення неоплаченого багажу; (пп. 3 ч. 2 п.27)

41. Пасажир повинен мати квиток на проїзд, квитанцію на перевезення багажу міжміськими маршрутами регулярних перевезень, які дійсні тільки на зазначений у них день і рейс автобуса.

75. Плата за перевезення ручної поклажі не справляється у разі перевезення її у салоні автобуса:

міжміського або міжнародного сполучення - не більше однієї одиниці ручної поклажі;

міського або приміського сполучення - не більше двох одиниць.

Ручна поклажа перевозиться у салоні автобуса під наглядом пасажира.

За перевезення ручної поклажі у салоні автобуса понад норму з пасажира справляється плата за тарифом, встановленим згідно із законодавством.

У разі здавання ручної поклажі до багажного відділення транспортного засобу за її перевезення справляється плата як за перевезення багажу.

76. Багаж пасажирів перевозиться у багажному відділенні автобуса (якщо це передбачено конструкцією автобуса) за плату.

У разі відсутності багажного відділення багаж перевозиться в салоні автобуса (одна одиниця - безоплатно, решта - за плату згідно з тарифом).

Багаж, що перевозиться в салоні автобуса, повинен бути розміщений так, щоб не заважати вільному проходу пасажирів уздовж салону автобуса та не блокувати доступ до основних і аварійних виходів.

78. Пасажир під час здавання багажу для перевезення має право оголосити його цінність, сплативши встановлену суму.

145. Перевізник зобов'язаний: ...

12) компенсувати шкоду, заподіяну здоров'ю та майну пасажирів;

158. Пасажир автобуса зобов'язаний: ...

4) оплатити перевезення багажу та ручної поклажі згідно з вимогами цих Правил;

159. Пасажир автобуса має право: ...

4) перевозити безоплатно одну одиницю багажу в разі поїздки на маршруті міського або приміського сполучення за умови, що його розміри не перевищують 100 х 50 х 30 сантиметрів, вагою до 20 кілограмів;

5) гарантовано перевозити дві одиниці багажу з оплатою згідно з тарифом за кожну з них та безоплатно перевозити одну одиницю ручної поклажі у салоні транспортного засобу в разі поїздки на маршруті міжміського або міжнародного сполучення;

6) безоплатно перевозити ручну поклажу в кількості не більш як дві одиниці на міських та приміських маршрутах;

...

9) оголошувати цінність багажу;

...

11) на компенсацію заподіяної шкоди.

ІМХО - Звернення в суд тільки 30 грн. витрат на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу, оскільки споживачі звільняються від сплати державного мита за позовами, що пов'язані з порушенням їх прав.

п. 3 ст. 22 Закону України "Про захист прав споживачів"

+написати скаргу в управління у справах захисту прав споживачів, яка може стати підставою для проведення позапланової перевірки

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Дайош скаргу! бери приклад в Ярчика, як він маршрутчика "сдєлав"

Ті хто пише, що "нічо не вийде, навіть не рипайся", живуть ще в світі, який був років 10 назад. Головне всьо зробити "чотко". Напиши текст скарги сюди, думаю, Ярчик почитає і скаже, що виправити

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ІМХО - Звернення в суд тільки 30 грн. витрат на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу, оскільки споживачі звільняються від сплати державного мита за позовами, що пов'язані з порушенням їх прав.

п. 3 ст. 22 Закону України "Про захист прав споживачів"

Точно! Завтикав :)

І плюс моральну шкоду...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

"Правила надання послуг пасажирського автомобільного транспорту"

Затвердені постановою Кабінету Міністрів України від 18 лютого 1997 р. N 176

Хмм... 97-мий рік...

А поправочок щодо провожу багажу до цих правил випадково не приймали?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

"Правила надання послуг пасажирського автомобільного транспорту"

Затвердені постановою Кабінету Міністрів України від 18 лютого 1997 р. N 176

Хмм... 97-мий рік...

А поправочок щодо провожу багажу до цих правил випадково не приймали?

Зміни та доповнення були. Останні 27 лютого 2008 р. Витяги наведено в останній редакції яка була доступна в ЛІГА:ЗАКОН ЕЛІТ (станом на 04 серпня 2008р.)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Недавно був в такій же самій ситуації...

Їхали до Варшави знайомі, я проважав.

Підійшла чувіха і почала втирати, що треба втирати про оплату багажу.

Я їй об"яснив слідуюче:

Коли купували квитки у касі...касир даже не заїкнувся про багаж.

Жодного інформаційоного стенду не було.

А ви хто така.. Я вас не знаю..

Вона постояла попихтіла.. і пішла...

Такі ситуації створюють дискомфорт... і треба цих мадам гнати в шию.

Хай роблять сервіс..

На мою думку це просто на лоха...(вартість стандартного багажу входить у вартість квитка)

а з кожного по 1 р. то за день нормальна цифра набіжить.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ну що? буде продовження історії, чи так залишимо?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...