Перейти до змісту

Яке масло придбати на двигун дизель 1.9


Anatoliy313

Рекомендовані повідомлення

Яке мастило краще залити двигун встановили на ЛУАЗ  1.9 дизель з гольфа яке краще масло залити

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Можу запропонувати мастило JB 10w40,germanoil. заливаю собі в Т4 2,5тд.зі 320т.км,проїханих мною,половину точно на цьому мастилі.ціна в районі 350грн/4л.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, Anatoliy313 сказано:

Яке мастило краще залити двигун встановили на ЛУАЗ  1.9 дизель з гольфа яке краще масло залити

 

10w40 або 5w40

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В 03.09.2019 в 17:10, Anatoliy313 сказал:

Яке мастило краще залити двигун встановили на ЛУАЗ  1.9 дизель з гольфа яке краще масло залити

 

Будь-яку синтетику яка буде не підробкою, тобіш купленою не в Луцьку на базарі.

Виберіть собі якийсь бренд назва якого найбільш сподобається, на офіційному сайті бренду подивіться хто у них диллер, поїдьте до диллера і купіть там якесь синтетичне мастило.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ліпше напівсинтетику, якщо движок має 20+ років. Сальники і прокладки там не факт що ідеал, та і сапунити трохи може, і синтетика полізе з кожної щілини... в'язкість 10-40 чи 15-40, аби не палівне і міняти хоча б раз на 7-8 тисяч, якщо луазо-оффроад, краще частіше

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, Deemon сказано:

Ліпше напівсинтетику, якщо движок має 20+ років. Сальники і прокладки там не факт що ідеал, та і сапунити трохи може, і синтетика полізе з кожної щілини... в'язкість 10-40 чи 15-40, аби не палівне і міняти хоча б раз на 7-8 тисяч, якщо луазо-оффроад, краще частіше

при всій повазі Deemon, але не неси всяку хрень почуту від полуграмотних бариг і самоучок "мотоделів". Так, синтетика рідша в холодному стані ніж напівсинтетика і тимм паче мінералка, але при досягнені робочих температур її в"язкість ідентична з ними. Про в"язкість говорить остання цифра xxW-40 що як правило дорівнює 14+2сСт (в залежності від виробника) xxW-30 = 12сСт, і на неї треба орієнтуватись при виборі порівнюючи з тим, що пише в мануалі вашого авто. В свою чергу на ситетиці перша цифра як правило завжди менша 0 або 5, що вказує при якій  мінімально допустимій температурі мастила буде забезпечено безпроблемне обертання колінвалу в холодному стані тобто при якій температурі буде витримана в"язкість мастила = 6000...6500 мПа*с. для синтетики ця цифра звісно нижче.

На авто "вихідного дня" раджу лити синтетику, адже економічна доцільність буде виправдана хорошими ходовими властивостями. 

Тепер стосовно старих авто:

Місяць назад  вирішив для спроби зловити автохайп :)  відновити ЗАЗ-368М після 5 річної консервації!  Який з 2007 1 раз їздив в мене на напівсинтетиці 10W-40 і 2 терміни синтетиці 5W-50,  і 10W-60 тому з власного досвіду: підтікань не більше не менше не стало, натомість мастило завжди відходжувало до кінця ресурсу з відмінними ходовими якостями. Мінералка яку лив  з 2000 по 2007, до кінця терміну масло перетворювалося як правило на "воду". 

Сьогодні дійшла справа і злив синтетичне  мастило 10W-60 при якому пригадую двигун заводився без проблем навіть при -15С. 

Підтікання були, але такі які характерні усім старим совдепівським авто: 1 з під бензонасоса, а друге характерне лише для запорожців по шпильці головки.  Перше було вирішено переходом на ел.бензонасос, 2ге перерізанням на рем.шпильку. Тому якщо є потьоки то мастило не є причиною, а наслідком попередньої "хвороби", на яку раніше не звертали уваги. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

upd

є ще такий параметр як індекс в"язкості який власне і характеризує власне зміну в"язкості мастила від температури і в синтетичних олив цей показник вищий

https://uk.wikipedia.org/wiki/Індекс_в'язкості

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ukrainec - цілком згідний з тобою стосовно посту вище. Тільки з одною поправкою - сиснтетику тре юзати завжди, якщо дозволяють фінанси.

Моя таврія з 2013го наїздила 30+ к.км виключно на синтетиці 5w40 різних брендів (арал, несте, авіа)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Їзджу на 18 річному дизелі фольксваген, заливаю синтетику фукс тітан, беру на звязківців на логосі, міняю раз в 15 тисяч і навіть через такі пробіги воно дійсно на масло похоже, а не на чорну воду!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

9 хвилин тому, Trrrrr сказано:

Їзджу на 18 річному дизелі фольксваген, заливаю синтетику фукс тітан, беру на звязківців на логосі, міняю раз в 15 тисяч і навіть через такі пробіги воно дійсно на масло похоже, а не на чорну воду!

фукс зана фірма з великим досвідом ;)

І не така "брендова" що її підробляють 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...