Перейти до змісту

Як найскоріше поспілкуватися з оператором ЦОА МТС ?


Рекомендовані повідомлення

 7722 та 111 знаю. Може ще щось є , щоб напряму?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

111 - после приветствия жми 0, а там уже 1 (услуги и настройки), 2 (акции), 3 (финансы), или 4 (другое) ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Спс, але неробить :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Можна з ними зв'язатися через сайт http://www.mts.com.ua/ukr/ask_expert.php або за номеом 222.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В МТС вроді немає можливості напряму поговорити з оператором. Сам неодноразово пробував, так і ніого не вийшло. Пробуйти через 111. Там десь в меню колись було, та не впевнений шо осталось

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

111, але працює не на всіх sim-картах.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В МТС вроді немає можливості напряму поговорити з оператором. Сам неодноразово пробував, так і ніого не вийшло. Пробуйти через 111. Там десь в меню колись було, та не впевнений шо осталось

Всё там было и есть. Только что звонил. Говорил.

111 - после приветствия жми 0, а там уже 1 (услуги и настройки), 2 (акции), 3 (финансы), или 4 (другое) :rolleyes:

Позвонил, бла-бла-бла-мы-ЮМИСИ... бла-бла-бла... идёт перечисление возможностей. Жми 0. Возможно, дважды, если раньше времени нажмёшь. После нажатия услышишь "Для з'єднання з оператором по питаннях ... натисніть ..." (см.выше)

Не понимаю, чего у вас не получается? :)

Как вариант - может для контрактников (если ты один из них) другое меню? *SCRATCH*

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

для контракта навпаки нема ніяких проблем - кожне меню закінчується можливістю зєднання з операторм, а вот іншим треба постаратись щоб почути цю фразу

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Спробуй ще номерок 222. Та теж можна з оператором поспілкуватися. В мене теж колись таке було, що через 111 оператора не міг почути, то через 222 вдавалося.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В нових картках МТС-передоплата така функція меню відключена, її треба замовляти додатково... :)

Знаю, бо сам в березні дзвонив матюкатись з приводу некоректної тарифікації (обривів зв'язку не було;)) здається за номером 222 мені вдалось впросити, щоб таку функцію за моїм номером підключили... перевірити не було можливості і бажання...

В старих картках ЮМС така функція збереглась

як варіант - спробуй зателефонувати із номера, який 100% має такий пункт голосового меню і скажи, що тебе цікавить інформація по такому-то номеру...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

222 працює. Всім дякую :D

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...