Harddriver Опубліковано 23 Травня, 2008 в 10:07 #1 Опубліковано 23 Травня, 2008 в 10:07 7722 та 111 знаю. Може ще щось є , щоб напряму?
ursa Опубліковано 23 Травня, 2008 в 10:40 #2 Опубліковано 23 Травня, 2008 в 10:40 111 - после приветствия жми 0, а там уже 1 (услуги и настройки), 2 (акции), 3 (финансы), или 4 (другое)
Harddriver Опубліковано 23 Травня, 2008 в 15:42 Автор #3 Опубліковано 23 Травня, 2008 в 15:42 Спс, але неробить
biter Опубліковано 23 Травня, 2008 в 18:46 #4 Опубліковано 23 Травня, 2008 в 18:46 Можна з ними зв'язатися через сайт http://www.mts.com.ua/ukr/ask_expert.php або за номеом 222.
mrZED Опубліковано 24 Травня, 2008 в 18:17 #5 Опубліковано 24 Травня, 2008 в 18:17 В МТС вроді немає можливості напряму поговорити з оператором. Сам неодноразово пробував, так і ніого не вийшло. Пробуйти через 111. Там десь в меню колись було, та не впевнений шо осталось
SunSeth Опубліковано 24 Травня, 2008 в 18:24 #6 Опубліковано 24 Травня, 2008 в 18:24 111, але працює не на всіх sim-картах.
ursa Опубліковано 24 Травня, 2008 в 18:24 #7 Опубліковано 24 Травня, 2008 в 18:24 В МТС вроді немає можливості напряму поговорити з оператором. Сам неодноразово пробував, так і ніого не вийшло. Пробуйти через 111. Там десь в меню колись було, та не впевнений шо осталось Всё там было и есть. Только что звонил. Говорил. 111 - после приветствия жми 0, а там уже 1 (услуги и настройки), 2 (акции), 3 (финансы), или 4 (другое) Позвонил, бла-бла-бла-мы-ЮМИСИ... бла-бла-бла... идёт перечисление возможностей. Жми 0. Возможно, дважды, если раньше времени нажмёшь. После нажатия услышишь "Для з'єднання з оператором по питаннях ... натисніть ..." (см.выше) Не понимаю, чего у вас не получается? Как вариант - может для контрактников (если ты один из них) другое меню? *SCRATCH*
Orfey Опубліковано 25 Травня, 2008 в 08:25 #8 Опубліковано 25 Травня, 2008 в 08:25 для контракта навпаки нема ніяких проблем - кожне меню закінчується можливістю зєднання з операторм, а вот іншим треба постаратись щоб почути цю фразу
irokez Опубліковано 26 Травня, 2008 в 07:57 #9 Опубліковано 26 Травня, 2008 в 07:57 Спробуй ще номерок 222. Та теж можна з оператором поспілкуватися. В мене теж колись таке було, що через 111 оператора не міг почути, то через 222 вдавалося.
lathlorien Опубліковано 26 Травня, 2008 в 13:26 #10 Опубліковано 26 Травня, 2008 в 13:26 В нових картках МТС-передоплата така функція меню відключена, її треба замовляти додатково... Знаю, бо сам в березні дзвонив матюкатись з приводу некоректної тарифікації (обривів зв'язку не було) здається за номером 222 мені вдалось впросити, щоб таку функцію за моїм номером підключили... перевірити не було можливості і бажання... В старих картках ЮМС така функція збереглась як варіант - спробуй зателефонувати із номера, який 100% має такий пункт голосового меню і скажи, що тебе цікавить інформація по такому-то номеру...
Harddriver Опубліковано 26 Травня, 2008 в 14:50 Автор #11 Опубліковано 26 Травня, 2008 в 14:50 222 працює. Всім дякую
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.