WebTraveller Опубліковано 18 Вересня, 2017 в 14:22 Автор #26 Опубліковано 18 Вересня, 2017 в 14:22 Фотка погана але проблему видно Отакі зелені точки по всьому екрані і мерехтять
WebTraveller Опубліковано 19 Вересня, 2017 в 07:26 Автор #27 Опубліковано 19 Вересня, 2017 в 07:26 День перший! Сервісний центр не приймає монітор. Причина: Розетка не поставила штампи на офіційній гарантійці
WebTraveller Опубліковано 20 Вересня, 2017 в 10:53 Автор #28 Опубліковано 20 Вересня, 2017 в 10:53 А якшо інша фірма поставить штампи на гарантійці? Можуть не прийняти?
Boomboxic Опубліковано 20 Вересня, 2017 в 11:06 #29 Опубліковано 20 Вересня, 2017 в 11:06 12 minutes ago, WebTraveller said: А якшо інша фірма поставить штампи на гарантійці? Можуть не прийняти? Приймуть. Головне чек чи накладну від Розетки не показувати. А вимагати її не мають права.
WebTraveller Опубліковано 20 Вересня, 2017 в 11:08 Автор #30 Опубліковано 20 Вересня, 2017 в 11:08 Так справа в тому шо вже показував перед цим)) Хіба забули
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.