Перейти до змісту

Вічне протистояння BMW vs Mercedes Audi


AppMark

Вічне протистояння BMW vs Mercedes Audi  

19 проголосували

Ви не маєте дозволу голосувати в цьому опитуванні або переглядати його результати. Будь ласка, войдите або зареєструйтесь для можливості голосування у цьому опитуванні.

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

 

 

Серед німецьких виробників автомобілів «преміум-класу» загострюється боротьба за лідерство. Audi наздоганяє BMW та виробника «Мерседесів» Daimler, які роками домінують у цьому сегменті.

 

Якщо поглянути на фінансові показники минулого року, то лідером перегонів можна назвати Audi. На тлі економічної кризи концерн з баварського міста Інгольштадта заробив мільярди євро, в той час як головні конкуренти – BMW та Daimler – зазнали збитків. Експерти пояснюють такий успіх не в останню чергу тим, що бренд Audi входить до складу найбільшого в Європі автомобільного концерну Volkswagen. Материнський концерн намагається знизити виробничі витрати за рахунок однакових деталей в різних моделях.

Audi прагне мільйона

«Від початку 90-х років Audi пройшов шлях разючих змін, - каже професор Штефан Братцель, керівник Центру автомобільних досліджень у західнонімецькому місті Бергіш Гладбах. - Вони змогли дуже близько підійти до колишніх лідерів цього сегменту ринку».

І все ж таки, якщо брати за основу обсяг проданих автомобілів в усьому світі, то Audi – найменший у трійці. Перше місце посідає інший баварський концерн – BMW. На другому – Daimler з його брендом Mercedes Benz. 2010 року Audi збирається продовжити «полювання» на конкурентів, збільшити обсяг продажів на 5 відсотків і подолати рекордну для себе позначку в один мільйон автомобілів.

BMW порушує табу

Тим часом, щоб утриматися на верхівці в умовах суворої конкуренції, BMW, очевидно, готовий до радикальних кроків. У майбутньому концерн з Мюнхена вироблятиме легковики не лише з заднім, а і з переднім приводом. Відмову від багаторічної традиції оголосив голова ради директорів Норберт Райтгофер. Передній привід матиме нове покоління малолітражних автомобілів, які планує виробляти BMW. Вважається, що машини з переднім приводом виробляти дешевше, ніж коли авто рухає задня пара коліс. Натомість типовий для BMW задній привід називають більш спортивним та елітним.

Загалом у майбутньому BMW прагне, щоб кожна друга машина концерну була малолітражкою. Керівництво пояснює це бажанням дотриматися суворих норм викидів в атмосферу вуглекислого газу та настроями на ринку. Останніми роками попит на компактні авто зростає.

http://benzinsider.com/wp-content/uploads/2007/01/010420071953271608.jpg

 

 

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...