Перейти до змісту

Проблема з ГБО на авто


AppMark

Рекомендовані повідомлення

Виникла така проблема сьогодні, заводжу на бензині переключаю на газ авто глохне, раніше теж було таке завів, переключив на газ заглохла, сів їхати на сервіс спробував знову переключити на газ, все добре запрацювало, сьогодні знову така ж сама проблема передивився проводку біля двигуна поплавилась якась чорна коробочка на ній пише STAGE - L, і якась червона лампочка, заводжу на бензині переключаю на газ лампочка моргне і виключається глохне машина, що підскажите в чому може бути проблемка? Авто польське Audi c4 ГБО чи 2 чи 3 покоління не знаю, вся проводка зверху мотор 2.0

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Припустимо не відкривається клапан на подачу газу, і що це тобі дасть?

Так чи інакше треба до спеціалістів рулити.
 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо розумієш, як працює твоє ГБО, то шукай причину - чому немає подачі газу (можуть контакти підкиснути на електроклапанах, може сміття попало й заблокувало клапан, може в редукторі, може в "компі") - причини можуть бути різні, шукаються зазвичай по симптомах методом виключення.

Якщо розуміння немає - краще віддати спеціалістам, газ - небезпечний.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

поміняйте блок управління газом,в ньому діло,але перед цим до газовщика поїдьте.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 часа назад, Taras21 сказал:

поміняйте блок управління газом,в ньому діло,але перед цим до газовщика поїдьте.

да це саме той блок поплавився, я в інтернеті найшов про нього інформацію, блок керування, він переключає з газу на бензин, не той що в салоні, а той що під капотом 

Яка приблизно його ціна?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Це ж не форум монтажників ГБО, щоб тобі назвали точну ціну на твою невідому чорну коробочку, що відправилась в країну вічного полювання, ну їйбо... :) 
 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Тарас21. чому Ви вирішили що там є хоч якийсь блок управління газом? те що авто інжекторне ще не значить що на ньому четверте чи третє покоління.

З даної автором інформації я би не брався ставити діагноз, ну дуже її замало.
 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо поплавився контроллер то явно йому чогось бракує Вітьок не так?І це ще до того всього 3 покоління,що не є добре для данного авто,причин багато я і написав хай людина заїде до газовщика!!!А ціна йому 10-15 долларів,але в Україні незнаю чи найдете.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 час назад, Taras21 сказал:

Якщо поплавився контроллер то явно йому чогось бракує Вітьок не так?І це ще до того всього 3 покоління,що не є добре для данного авто,причин багато я і написав хай людина заїде до газовщика!!!А ціна йому 10-15 долларів,але в Україні незнаю чи найдете.

 контроллер поплавився бо відіврвався від кріплення і впав на мотор

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

сьогодні знову заробив, це діло 100% не в конроллері поїду до газовщика, але що я їм скажу що пропадає газ? вони подивляться покляцають (на газу вже знову заводиться) скажуть що все робоче заплачу 100 гр за огляд і все

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

став питання правильно. " хлопці, маю проблему, вирішите - отримаєте гроші, не вирішите - не отримаєте, платити то нізащо".

 

З.І. може буте елементарна проблема - запобіжник підгорівший, буде таксамо парити мозок.   Колись приїжжала людина з таким  нюансом, також на ауді, і також 2.0 інжектор. у нього кнопочка на ГБО була нестандартна і всі до кого він їздив шарахались  від того ГБО. вияволось що запобіжник недоплавився. запобіжник стояв біля котушки запалення , на моторному щиті по центру авто
 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

був сьогодні у Луцьку в газовщика, сказали що проблема в електроніці, зробили напряму поставили якогось ручного датчика на прееключання газу, доїхав до Ковеля заглоха, зараз не на бензині не на газові не заводиться, коли заводжу на бензині машина робить і трясеться, може бути це із-за свічок? свічки давно не мінялися, і як їхав з Луцька максимальну скорость яку розвивав 100 км дальше просто гуде і не їде

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В якого саме газовщика були?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

13 годин тому, AppMark сказано:

доїхав до Ковеля заглоха, зараз не на бензині не на газові не заводиться, коли заводжу на бензині машина робить і трясеться, може бути це із-за свічок? свічки давно не мінялися, і як їхав з Луцька максимальну скорость яку розвивав 100 км дальше просто гуде і не їде

може бути із-за свічок. може бути із-за високовольтних проводів, які йдуть до свічок.

може бути, що свічки заливає бензином. на першому авто стояло ГБО, мені розказали, як ним користуватись, але машина не їхала, як треба. з братом провели повну ревізію всіх вузлів ГБО - виявилось, що "мізки" настроєні правильно (але положення "кнопки" працюють не так, як розказав попередній власник), охолодження редуктора зроблено неправильно, а перевитрата бензину й "тупа" педаль газу - через те, що на бензиновому електроклапані був вкручений гвинт аварійної подачі пального. як наслідок - закопчені сажею свічки, суміш погано згоряє, динаміки розгону - немає. повернули гвинта на його нормальне положення - з'явилась тяга на газу, зникли перевитрати бензину, їздити стало дешево )

може бути, що "маса" погана - клема поржавіла, чи відійшла.

і таких нюансів може бути безліч - як по роботі самого ГБО, так і по авто.

тому краще пошукати телепатів на профільному форумі - саме таких авто, як в ТС -  в Луцьку, мабуть, не більше півсотні, а ще й з газом - може бути взагалі декілька штук. з усіх колег (теперішніх і колишніх власників) тут на форумі може бути пару чоловік, а може й взагалі не бути. при тому, з усіх колег - переважна більшість не має уявлення, як в нього працює мотор, і не хоче вникати - для цього є СТО, мотористи, і т.д.

п.с. в мене на карбюраторному авто стояв газовий редуктор першого покоління, а кнопка була стаг-2 - її можна ставити на 3-4-те покоління, тому ще раз повторю - варіантів (причин) може бути купа, і ще трохи.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

так сказали мені що свічки залиті бензином проблема в воздушному фільтрі

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

10 час назад, rrid сказал:

п.с. в мене на карбюраторному авто стояв газовий редуктор першого покоління, а кнопка була стаг-2 - її можна ставити на 3-4-те покоління, тому ще раз повторю - варіантів (причин) може бути купа, і ще трохи.

кнопка стаг2 ставится на карбюраторные или инжекторные двигателя зависибо от буквы после 2 (w g) . на 4 поколение вы ее никак не прикрутите

Автор, сделайте хотябы фото компонентов ГБО. Винта  жадности, кнопки, мозгов. чтобы мы имели понятие о том что заочно ремонтируем
 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ок ГБО 1 чи 2 покоління,  відламалась ось ця трубка на фото видно, може є в когось зі старого редуктура куплю!!!

Газ зробили мені у Ковелі, поставили ручний перемикач газу, ГАЗ запрацював доїхав додому зламалась трубка на подачу газу на фото видно, після ремонту виникла знову причина гріється двигун тосол випирає наверх через бачок, патрубки тверді нижній і верхній, нижній холодний не включається вентилятор, відкручую кришку на бачкові тосол випирає на верх, вчора змінив термостат, не допомогло, сказали що може прогоріти прокладка, або головка погнута.

bb5dd096f739.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В 44 контэйнере на формуле. цена фланца 20 - 40 грн
 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

я не з Луцька можете пояснити де це ?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...