Перейти до змісту

Куди скаржитись на Укрзалізницю


sss381

Рекомендовані повідомлення

Цитата

Холодно у вагоні? Що робити?

 

Багато хто любить подорожувати взимку. Воно то й ясно: в Карпатах сніг, візерунки і позитив.

Разом з тим, туристів може очікувати невеличка неприємність у вигляді холоду у вагонах і, як наслідок, - проблеми зі здоров'ям. Що робити? Куди скаржитись?

Перший варіант - написати гнівний постік на фейсбук і позначити всіх, кого можна. Можливо буде результат, але цікаво, який? (Як варіант - позначити мене, а я напишу вам, куди і шо скаржитись :)

Другий варіант - скаржитись самому. В УЗ існує така ієрархія відповідальних осіб:

Провідник - начальник потяга з книгою скарг - гаряча лінія УЗ\мінінфраструктури - скарга на урядову гарячу лінію\в санепідемстанцію по приїзду.

Якщо холодно у вагонах:

Згідно:

з п-п. 3.6., 3.11., 3.13. (абзац 2) Державних санітарних правил та норм гігієни транспорту

3.6. На шляху прямування, а також під час подачі поїзду під посадку в зимовий час, перехідний період температура повітря у вагонах усіх типів повинна бути на рівні +20° +/-2° , а влітку +24° +/-2° (тільки в вагонах, де є кондиціонери).

У вагонах з автоматичним включенням вентиляції, з устаткуванням для кондиціонування повітря, вентиляція повинна вмикатися автоматично в залежності від температури повітря в вагоні.

Згідно з правилами перевезення пасажирів:

п. 1.4. Працівники залізниць та суб'єктів господарювання повинні ... уживати заходів з метою усунення недоліків в обслуговуванні громадян незалежно від того, за яких обставин та з чиєї вини вони виникли.

п. 8.32 У разі виявлення технічної несправності вагона ... начальник поїзда повинен розмістити пасажирів на вільні місця у вагонах цього самого поїзда, у тому числі й у вагонах вищої категорії.

Згідно п. 2.17. (абзац 2) Державних санітарних правил та норм гігієни транспорту:

Вагони, які мають незадовільний санітарний стан або з неусуненими недоліками, включати в пасажирський поїзд забороняється.

Тобто температура має бути на рівні +18..+22 градусів. Дізнатись температуру у вагоні можна за допомогою термометра, який мусить висіти у кожному вагоні.

В плацкартних вагонах градусник знаходиться зверху, біля місця №2, в купейних - висить десь посередині вагона.

Якщо ж у вашому вагоні холодно, а в інших тепло, викликайте провідника і вимагайте перевести вас до іншого вагону, де тепло. Тут можна обійтись і без книги скарг - головне, щоб вас перевели в тепло.

Також ви маєте право вимагати викликати начальника потяга з книгою скарг, в яку і занести інформацію про стан вагону.

У випадку, коли провідники розповідають, що їх покарають і тому просять не писати нічого в книгу скарг - пообцяйте їм, що ви там пропишете, що ви не маєте претензій до провідників.

Разом з тим, бажано записати номер вагону - табличка знаходиться при вході до самого вагону, зверху - зауважте, що номер багатоцифровий. По приїзду в пункт призначення варто зробити звернення або на гарячу урядову лінію або на гарячу лінію УЗ. Якщо провідник трапився хороший - дійсно топив, але внаслідок особливостей вагону (дуло з вікна, наприклад), було холодно - у зверненні вказувати, що претензій до роботи провідника ви не маєте. Якщо ж ви дізнались зі слів провідників, що у вагоні постійно холодно - взагалі чудово. Паралельно через гарячу урядову лінію (http://ukc.gov.ua) вказуєте на початку звернення "санепідемслужба" та вказуєте, що температура у вагонах потяга №*** не відповідає санітарно-епідеміологічним нормам та просите провести експертизу.

У випадку протягів з вікна:

Згідно п-п. 1.5., 12.1. (абзац 2) Правил технічної експлуатації залізниць України

1.5. Працівники залізничного транспорту повинні утримувати у належному стані робоче місце та довірені їм технічні засоби. ...

Відповідальність за виконання цих Правил та інструкцій покладається на виконавців та керівників відповідних підрозділів.

12.1. ... Не допускається включати до поїздів пасажирські вагони з ... несправностями, що порушують нормальні умови перевезення пасажирів ...

Згідно п-п. 2.15. (абзац 1, 3), п. 3.13. (абзац 2) Державних санітарних правил та норм гігієни транспорту

Не допускаються до відправки в рейс та включення в склад пасажирського поїзду і підлягають відчепленню в пунктах формування та оборотного виїзду вагони і вагони-ресторани, які мають: - забруднені приміщення вагону, розбите та відсутнє скло в вікнах, віконні рами, які неутеплені в холодний період року ...

Алгоритм наступний:

1) Викликаєте провідника та говорите йому, в чому суть ваших претензій. Разом з тим, можете просити перемістити вас на місце, де не буде дути.

2) У випадку, якщо він відмовляється усувати порушення - вимагаєте викликати начальника потяга з книгою скарг, куди це все записуєте, або разом з начальником приходите до взаєморозуміння.

По приїзду в пункт призначення - алгоритм той самий: варто зробити звернення або на гарячу урядову лінію або на гарячу лінію УЗ.

Якщо провідник і тут попався хороший, у зверненні вказуєтее, що претензій до роботи провідника ви не маєте.

Любіть Україну та щеміть чиновників :)

Олександр РУДОМАНОВ

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

тогу року їхав потягом луцьк-київ, і була ситуація що вікно було закрите(деревяна рама) і крізь раму дув сніг)

в мене ще фото є, де за дві години надуло горку снігу висотою 3-5см.

провідник сказав візьміть одіяло і все(

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а я років 4 чи 5 назад в поїзді Ковель- Чернівці підципив коросту, неусвідомлюючи заразив дівчину колишню.  коли вернувся з поїздки-пішов в лікарню де встановили такий діагноз. тиждень муки і чесання, мазання і потім щіпітільної уборки. ндавно товарищ, який колись працював провідником сказав, що вони постєльку бувало використану акуратно складають і запаюють і перепродають....думав, що прибью його тоді за наші муки

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сніг у вагоні бачив, тараканів бачив, про мишей знаю (акуратно прогризли сумку, через акуратно зроблену дірочку виїли варене яйце), але короста - це жесть. До речі, люди з великим досвідом залізничних поїздок казали, що миші бувають тільки в купейних вагонах, а таракани і там і в плацкартних.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

On 27.01.2016 at 00:10, Такер сказано:

а я років 4 чи 5 назад в поїзді Ковель- Чернівці підципив коросту, 

і з чого ти такий впевнений, що саме в потязі підцепив коросту? Її можна цепанути будь-де, лапнувшись рукою після "коростного". Навіть в тій же маршрутці за поручень.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 часа назад, jack74 сказал:

і з чого ти такий впевнений, що саме в потязі підцепив коросту? Її можна цепанути будь-де, лапнувшись рукою після "коростного". Навіть в тій же маршрутці за поручень.

тому що я в 17 год я сів в потяг, постелився і "на боковую", а зранку коли приїхав щось таке непонятне на тілі відчував, далі на таксі додому до дівчини...в результаті і я і вона з коростою. той пакет таки непонятний був але я не придав тому значення тоді 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

:) ну, вроді ж, не кам'яний вік, почитай, за який час після зараження ти відчуєш "щось таке напонятне" :) 

Спойлер

Как передается чесотка?

Заражение чесоткой почти всегда происходит при продолжительном прямом контакте кожа-кожа. Преобладает половой путь передачи. Дети нередко заражаются, когда спят в одной постели с больными родителями. В скученных коллективах реализуются и другие прямые кожные контакты (контактный спорт, возня детей, частые и крепкие рукопожатия и т. п.). Хотя ряд руководств, продолжает воспроизводить устаревшие сведения о передаче чесотки через бытовые предметы (предметы обихода, постельные принадлежности и т. п.), специалисты сходятся на мнении, что такой путь заражения крайне маловероятен. Исключением являются случаи норвежской чесотки, когда на теле больного обитает до нескольких миллионов клещей (в типичных случаях это 10-20 клещей).

Ключевой эксперимент, доказавший, что в передаче чесотки доминирующую роль играет прямой контакт с кожей больного, был выполнен в 1940 г. в Великобритании под руководством Mellanby. Из 272 попыток заразить добровольцев, укладывая их в постель, с которой только что поднимались больные с выраженной чесоткой, только 4 попытки привели к заболеванию.

Такие особенности передачи паразитоза объясняются следующими данными о его биологии:

— чесоточный клещ неактивен днём. Самки выбираются на поверхность только в поздневечернее и ночное время суток;
— клещу необходимо около 30 мин для проникновения в кожу хозяина;
— во внешней среде клещ быстро погибает (при 21°С и влажности 40-80% паразит гибнет через 24-36 часов), чем теплее и суше, тем быстрее; активность клещ утрачивает еще раньше.

В настоящее время все больше руководств и медицинских обзоров включают чесотку наряду с фтириазом в список заболеваний, передающихся половым путем, хотя для передачи этих паразитозов имеет значение не столько сам коитус, сколько длительное соприкосновение телами в постели.

За ніч після потяга ти точно ще нічого не відчув би :) А тим більше, ще ТОЧНО не мав би чим інфіковувати дівчину :)

А от навпаки... отут питання ;) так що, подумай ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 час назад, Deemon сказал:

чим вони в поїзді запаюють у вагоні? праскою?:)
 

казав, що правскою

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 час назад, jack74 сказал:

:) ну, вроді ж, не кам'яний вік, почитай, за який час після зараження ти відчуєш "щось таке напонятне" :) 

  Показать содержимое

Как передается чесотка?

Заражение чесоткой почти всегда происходит при продолжительном прямом контакте кожа-кожа. Преобладает половой путь передачи. Дети нередко заражаются, когда спят в одной постели с больными родителями. В скученных коллективах реализуются и другие прямые кожные контакты (контактный спорт, возня детей, частые и крепкие рукопожатия и т. п.). Хотя ряд руководств, продолжает воспроизводить устаревшие сведения о передаче чесотки через бытовые предметы (предметы обихода, постельные принадлежности и т. п.), специалисты сходятся на мнении, что такой путь заражения крайне маловероятен. Исключением являются случаи норвежской чесотки, когда на теле больного обитает до нескольких миллионов клещей (в типичных случаях это 10-20 клещей).

Ключевой эксперимент, доказавший, что в передаче чесотки доминирующую роль играет прямой контакт с кожей больного, был выполнен в 1940 г. в Великобритании под руководством Mellanby. Из 272 попыток заразить добровольцев, укладывая их в постель, с которой только что поднимались больные с выраженной чесоткой, только 4 попытки привели к заболеванию.

Такие особенности передачи паразитоза объясняются следующими данными о его биологии:

— чесоточный клещ неактивен днём. Самки выбираются на поверхность только в поздневечернее и ночное время суток;
— клещу необходимо около 30 мин для проникновения в кожу хозяина;
— во внешней среде клещ быстро погибает (при 21°С и влажности 40-80% паразит гибнет через 24-36 часов), чем теплее и суше, тем быстрее; активность клещ утрачивает еще раньше.

В настоящее время все больше руководств и медицинских обзоров включают чесотку наряду с фтириазом в список заболеваний, передающихся половым путем, хотя для передачи этих паразитозов имеет значение не столько сам коитус, сколько длительное соприкосновение телами в постели.

За ніч після потяга ти точно ще нічого не відчув би :) А тим більше, ще ТОЧНО не мав би чим інфіковувати дівчину :)

А от навпаки... отут питання ;) так що, подумай ;)

я достатньо начитався тоді, коли вдома торчав тиждень. недолугі жарти залиш при собі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Взагалі-то, це не жарти. Ти що, гарантуєш, що вона не могла ніде тієї зарази цепанути? А звідки діти її беруть, які тільки в школах навчаються? Вони по постілях не сплять, голими тілами не труться... 

Ця зараза могла взятись звідки хочеш. І не можна гарантувати, що це саме з постелі вагона.

До речі, в когось з вас (тебе і дівчини) чесатись повинно було почати раніше... От від того й пішло. Але 100% ти не міг відчути "коросту" на наступний ранок через ніч.

 

ПиСи: я колись пройшов таку саму ситуацію, як ти (я і дівчина), так що я розумію твої відчуття, почуття, і зовсім не насміхаюсь. Просто намагаюсь пояснити, що не можна бути таким категоричним в звинуваченнях без підстав, лише за своїми припущеннями.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

я висловлююсь на осонові своїх роздумів. думати в мене тоді хватало часу. образ життя в мене до того часу був з дому на власній машині на роботу, день в кабінеті і ввечері назад. навіть на той самий вокзал я їхав на машині бо не встигав, ключі на касу і друг потім забрав. в поїздві провалятись 14 годин літом в спеку в одних шортах це трохи інше ніж в садочку дитина взяла когось там за руку.  чесатись почала вона трохи пізніше.і ще багато причин які заставляють мене думати саме так як я написа і про які ні часу ні бажання описувати нема....так само немає бажання переконувати когось, хто хіхома мені роги приміряє,  в порядності  відносин.

я перечитав багато матеріалів інтернету на цю тему....і про передачу і про інкубаційний період і твоя стаття якась сама лояльна і без невинна вийшла

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 8 місяців потому...
Цитата

Провідники "Укрзалізниці" відмовляють пасажирам у законному придбанні квитка

04.10.2016 21:12      http://expres.ua/news/2016/10/04/206020-providnyky-ukrzaliznyci-vidmovlyayut-pasazhyram-zakonnomu-prydbanni-kvytka

Провідники "Укрзалізниці" відмовляють пасажирам у законному придбанні квитка.

Ви, можливо, цього не знали, але згідно з Правилами перевезення пасажирів за десять хвилин до відправлення поїзда кожен має право придбати квиток у провідника. Так, так -- не в касі, а саме в провідника Однак зреалізувати це право на практиці нереально.

Я планував їхати до Чернівців із залізничного вокзалу у Львові. Через затори не встиг потрапити на вокзал вчасно. На годиннику 17.11. У касах величезні черги. А поїзд рушить за декілька хвилин -- о 17.18. На електронному табло на вокзалі бачу інформацію про те, що в поїзді ще є п'ять вільних плацкартних місць. Продаж квитків у касі вже завершено, оскільки до відправки поїзда залишилось менше як 10 хвилин. Тож із надією на те, що один із вільних квитків буде моїм, прямую до провідника. "Я жодних квитків не продаю! Ідіть у каси!" -- проганяє мене агресивно провідниця. Пояснюю їй очевиде: у касах вже не продають квитки на цей поїзд. Хоча провідниця й сама це мала б прекрасно знати. "Згідно із законом ви маєте виписати мені квиток. Адже ж місця ще є. Про це повідомлено на табло", -- сперечаюсь із жінкою. Та не піддається на мої вмовляння. Тож прямую до сусіднього вагона. "120 гривень", -- каже мені провідник. "Перепрошую?!" -- перепитую його. "120 гривень, і їдемо в моєму купе без квитка", -- уточнює він. Квиток же насправді вартує майже вдвічі менше -- приблизно 60 гривень. І вільні місця ще є. Та мої заперечення провідника не цікавлять. У результаті поїзд поїхав, а я так і не зміг потрапити до Чернівців.

"Провідник зобов’язаний був продати вам квиток, якщо в поїзді ще були вільні місця, -- стверджує Максим Щербатюк, юрист, програмний директор Української Гельсинської Спілки з прав людини. -- Така вимога прописана в "Правилах перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України", затверджених Наказом Міністерства транспорту та зв’язку".

Що ж, вирішую продовжити експеримент: чи продадуть провідники мені квитки на інші поїзди? На пероні стоїть поїзд "Трускавець -- Дніпропетровськ". У касах продаж квитків вже припинили. Вирішую просити квиток до Тернополя. Провідниця Оксана дивується моєму проханню продати квиток: "Я квитків не продаю, це тільки в касі! Хочете -- чекайте наступного поїзда. Я до себе у вагон не пущу". Вирішую поскаржитись начальнику поїзда. Вона перебуває в цьому ж вагоні. Жінка, прикриваючи свій бейджик з іменем, нахабно говорить мені, що до моїх вимог їй байдуже! Відреагувати на хамство своїх підлеглих начальник поїзда змогла лише власним хамством -- "Іди звідси подалі!". Що ж, прямую "подалі", а саме -- до наступного вагона. Пояснюю ситуацію: у касах вже квитків не продають, а мені конче необхідно потрапити до Тернополя. Прошу продати мені квиток на поїзд. Молодий провідник вислухав мене, з розумінням киваючи головою, після чого сказав, щоб я трохи почекав поблизу. "Зараз я всіх посаджу, а тоді поговоримо, -- пошепки говорить провідник. -- Приготуй поки гроші. Поїдеш в моєму купе". Ось так! Мені знову пропонують їхати "зайцем".

У поїзд Інтерсіті+ "Трускавець -- Дарниця" мене погодились взяти, але також без квитка. "Потім розберемось", -- сказав провідник. Ще один поїзд, у якому мої права знехтували -- "Львів -- Рівне". Квиток в одну сторону в касах коштує трохи більше як 60 гривень. Провідник одного з вагонів натомість пропонує мені проїхатися з ним за 70 гривень. І без квитка. Зауважую, що це незаконно. У відповідь чую: "А де ти в нас зараз закон бачив?" ...

  За десять хвилин вже на сусідньому пероні відбувається посадка на поїзд "Львів -- Ужгород". Провідниця каже: "Заходь, я тобі потім квиток дам. Заберу в когось із пасажирів". Пояснюю: мені не потрібен чужий квиток, мені потрібен квиток, придбаний мною законно. У відповідь чую: "У такому разі чекай наступного поїзда!"

Зрештою, я оббігав з десяток поїздів. І в жодному так і не вдалося реалізувати своє право -- на придбання квитка безпосередньо під час посадки! Провідники просто не знають, що існує такий пункт у законодавстві, або ж вдають, що не знають, аби підзаробити на пасажирах. Що ж робити людині, права якої порушують?

"Факт має бути засвідчений двома свідками, які зможуть підтвердити, що в поїзді були вільні місця, а вам у продажу квитка відмовили. Інакше буде ваше слово проти слова провідника, -- пояснює Максим Щербатюк. -- Раджу також щоразу, коли вам не продали квиток при посадці, писати скаргу в Укрзалізницю. Як кажуть, вода камінь точить -- колись це має спрацювати".

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...