Перейти до змісту

Цена ремонта Шкоды....


alex1973

Рекомендовані повідомлення

Как я уже говорил, сейчас у меня Шкода Фабия 1,4i 2003года

так вот, на 120тысячах захрустели кулаки и я решил сделать их замену...

Обратился на оф.станцию Шкода с целью приобрести з/ч

после сверки номера кузова менеджер предложил мне два кулака за 2230грн (оба) :P

Не долго думая я обратился с той же проблемой на нашу формулу в магазин з/ч Питстоп

(благо всегда получал быстрое исполнение заказов на з/ч для моих БМВ)

Менеджер постучав по клавишам предложил мне кулак за 330 ТРИСТА ТРИДЦАТЬ грн. (один) :0074::huh::huh:

На мой охиревший вид он сказал - "что, дешево или дорого?..."

Смотря с чем сравнивать, ответил я.

Дяже если эти кулаки и неоригинальные то они никак не выходят в ТРИ раза меньше.

В среду сделаю замену...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

абсолютно нормальная разница между оригинальными и не очень запчастями... в чем проблема?

я шутки не понял, тебе дорого за неоригинал или дешево за почти оригинал?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

абсолютно нормальная разница между оригинальными и не очень запчастями... в чем проблема?

я шутки не понял, тебе дорого за неоригинал или дешево за почти оригинал?

Я не могу объяснить троекратную разницу в цене между запчастями, которые имеют практически

одинаковый ресурс (по заверениям менеджеров последнего магазина) когда привезут заказ

сообщу какя фирма производитель кулаков.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

на сколько %% при таком ремонте меняется разница в стоимости новой машины и б/у?

сколько еще таких "кулаков" вылезет?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

100% це норма для фірмових запчастин. не забувай що фірми авто-виробники до 30% доходу отримують від сервісу/запчастин, а не від безпосереднього виробництва

я перед зимою зимову гуму взув правильно в залізні диски, титани в гараж. недавно згубив один фірмовий пластиковий ковпак "під титани". взнавав - ціна нового комплекту з 4ох ковпаків 600 грн! :) один ніхто не везе... плюнув і купив на базарі за 90 грн комплект більш-менш схожих :) знагліли чи то наші чи буржуйські бариги...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А я купував заряд до ручки Parker і був шокований, коли взнав що він коштує близько 30 грн, хоча китайський заряд, який підходить до тієї ж ручки, коштує 5 грн. Правда практика показала що оригінальним зарядом Parker жінка списала дрібним почерком 4 товстих загальних зошита на бухгалтерських курсах, а китайським -- пів зошита. "Вот такая разница" (с)

А ще я купував картриджі до струменевих принтерів... звернув увагу що InkTek, JeTek і інші чомусь дешевші, ніж Epson, Canon і їм подібні. Чого б це?..

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Зайшов на Шкоду запитати скільки коштує доставити протитуманки. Я присів - 3000грн. (ще й добавив, це вже з роботою).

Вибачте та хоть з мінєтом, але це дорого...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Фірмовий сервіс завжди дорогий. У Львові на сервісі БМВ Христина година перебування машини в них коштує більше 500 грн.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Зайшов на Шкоду запитати скільки коштує доставити протитуманки. Я присів - 3000грн. (ще й добавив, це вже з роботою).

Вибачте та хоть з мінєтом, але це дорого...

У меня товарищ купил форд фокус, так ему тоже загнули такую-же цену, мне на мой СЕНС обошлось в 300 гр(польские противотуманки + работа)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Капот + бампер + радіаторна решітка 30к грн.

Honda однако.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А я купував заряд до ручки Parker і був шокований, коли взнав що він коштує близько 30 грн, хоча китайський заряд, який підходить до тієї ж ручки, коштує 5 грн. Правда практика показала що оригінальним зарядом Parker жінка списала дрібним почерком 4 товстих загальних зошита на бухгалтерських курсах, а китайським -- пів зошита. "Вот такая разница" (с)

А ще я купував картриджі до струменевих принтерів... звернув увагу що InkTek, JeTek і інші чомусь дешевші, ніж Epson, Canon і їм подібні. Чого б це?..

Одна з причин,чому така ситуація ,це *крутізна* самих покупців, більшість власників крутих годинників наприклад ставлять в свої годинники батарейки приблизно за 50-80 грн при риальній ціні тої ж батарейки 5-10грн, бо коли приходить перець з часами за штуку баксів в майстерню і йому пропонують поставити ту ж саму:lol: батарейку за 10грн то людина вважає що в її часи хочуть поставити якесь фуфло ,а от за 50грн це круто :huh: це все реальні розповіді часового майстра )) От тому заряд паркер і коштує в основному 30грн а не 10-15грн як це має бути:huh:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А я купував заряд до ручки Parker і був шокований, коли взнав що він коштує близько 30 грн, хоча китайський заряд, який підходить до тієї ж ручки, коштує 5 грн.

Одна з причин,чому така ситуація ,це *крутізна* самих покупців, більшість власників крутих годинників наприклад ставлять в свої годинники батарейки приблизно за 50-80 грн при риальній ціні тої ж батарейки 5-10грн, бо коли приходить перець з часами за штуку баксів в майстерню і йому пропонують поставити ту ж саму:lol: батарейку за 10грн то людина вважає що в її часи хочуть поставити якесь фуфло ,а от за 50грн це круто :huh: це все реальні розповіді часового майстра )) От тому заряд паркер і коштує в основному 30грн а не 10-15грн як це має бути:huh:

Ну, не зовсім згоден. Сам давно юзаю паркери. Спочатку юзав ліве чорнило - було десь в столі, от ним і заправляв ручку. А потім купив собі чорнила паркеровські - тепер раз в кілька місяців заправляю ними. Різниця між паркеровськими і непаркеровськими чорнилами відчутна - вплоть до того, що "ліве" чорнило могло засохнути, навіть з закритою ручкою. "Рідне" чорнило не засихає, навіть якщо ручка тривалий час відкрита. "Рідне" більш насичене (я чорний колір юзаю), "ліве" віддає сірятиною. "Ліве" чорнило по деяких видах паперу "розповзається", лінії виходять грубими, а рідне пише тоненько. І, імхо, мій автограф "рідними" чорнилами більш симпатичний :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я коли купив машину і хотів ставити сигналку на Уктр Авто мені загнули 2500 Грн. в цінах 2004 року.

Я купив за 130$ таку саму плюс 40$ робота. Поставив мені мій постійний електрик, котрий на голову вище за їхніх "установщиків". Як на мене то обслуговування на так званих сертифікованих СТО не дає тієї якості за котру вони беруть гроші бо кінцеві виконавці люди котрі працюють на дядю з великою плинністю кадрів. А машину ремонтує конкретна людина а не СТО. Те ж саме з запчастинами. На СТО Вам пропонують запчастину з ціною в кілька разів більшою від ціни на Формулі

мотивуючи це оригінальністю останньої. Шкода поширене авто і куча фірм виробляють для неї запчастини котрі досить пристойної якості і на ринку можна купити нормальну запчастину на порядок дешевшу головне поцікавитись виробником і порадою продавця.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я коли купив машину і хотів ставити сигналку на Уктр Авто мені загнули 2500 Грн. в цінах 2004 року.

Я купив за 130$ таку саму плюс 40$ робота. Поставив мені мій постійний електрик, котрий на голову вище за їхніх "установщиків". Як на мене то обслуговування на так званих сертифікованих СТО не дає тієї якості за котру вони беруть гроші бо кінцеві виконавці люди котрі працюють на дядю з великою плинністю кадрів. А машину ремонтує конкретна людина а не СТО. Те ж саме з запчастинами. На СТО Вам пропонують запчастину з ціною в кілька разів більшою від ціни на Формулі

мотивуючи це оригінальністю останньої. Шкода поширене авто і куча фірм виробляють для неї запчастини котрі досить пристойної якості і на ринку можна купити нормальну запчастину на порядок дешевшу головне поцікавитись виробником і порадою продавця.

Повністю підтримую... :smile3:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

не ровняйте пожалуйста "Укравто" и оригинальные/неоригинальные запчасти! Демагогия развелась ... жалко читать! На "Формуле" что, автомобили продают по 5 тысяч у.е.??? Сравнили оригинальные колпаки с "местными"... Работу по организации противотуманного освещения - с польскими фонариками, встраиваемыми отверткой и напильником... Что вы путаете теплое с жидким? Имеющие японцев должны знать стоимость оригинальных запчастей.

А никто не задумывался, почему на "свежепригнанном" авто можно ездить год-два без ремонта, а потом каждые полгода делать ТО?

Да потому что подобными мыслями озабочены... а как бы на формуле, да подешевле! И каждый с пеной у рта доказывает, что детям китайских игрушек никогда не купит!

тьху

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

на Opel - Omega лопнул тросик привода сцепления. Бросился искать везде, но первым делом поехал на фирменную станцию. Признаться цена меня испугала. В итоге на "Формуле" приобрёл немецкий привод в 3-и раза дешевле!!!

Второй пример... лопнула полуось на Е-шке, что случается очень редко. 800!!!Евро!!! Пошуршал походил подумал... купил за 200 уей.

Вывод: сервисные станции существуют для определённого ранга клиентов, которые умеют зарабатывать деньги и ничегосеньки не соображают что делается у них под капотом и тд.

Не даром существует пословица "ТОТ КТО ИЩЕТ - ТОТ ВСЕГДА НАЙДЁТ" Это о тех кто старается всё сделать своими руками и сэкономить пару рублей... которые ой не легко добываются в наши дни.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

не ровняйте пожалуйста "Укравто" и оригинальные/неоригинальные запчасти! Демагогия развелась ... жалко читать! На "Формуле" что, автомобили продают по 5 тысяч у.е.??? Сравнили оригинальные колпаки с "местными"... Работу по организации противотуманного освещения - с польскими фонариками, встраиваемыми отверткой и напильником... Что вы путаете теплое с жидким? Имеющие японцев должны знать стоимость оригинальных запчастей.

А никто не задумывался, почему на "свежепригнанном" авто можно ездить год-два без ремонта, а потом каждые полгода делать ТО?

Да потому что подобными мыслями озабочены... а как бы на формуле, да подешевле! И каждый с пеной у рта доказывает, что детям китайских игрушек никогда не купит!

тьху

Працюю не з одним підприємцем з Формули і в їхніх накладних на реалізацію часто бачу покупця Волинь Авто. Товар приходить з Польші (часом контрабасом) купує їх Волинь Авто. Потім ціни Ви бачите на фірменних СТО :o Не бутьте наївними на рахунок оригінальності запчастин всі вони йдуть по одним каналам. А ТО робиться після певного інтервалу в кілометрах а не кожних півроку. А те що машини ламаються так це стан наших доріг і наступає період після якого машина починає сипатись бо

взята була вона вже в певному віці. :0095:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я вам еще раз говорю: не путайте понятия "Волыньавто" и "оригинальные запчасти"! Первых мой тесть , который там с десяток лет проработал инженером-экспертом, называл шкуродерами.

Шо не ясно?

ЗЫ Кто хочет поставить противотуманки - гляньте в сторону немецких Hella.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я вам еще раз говорю: не путайте понятия "Волыньавто" и "оригинальные запчасти"! Первых мой тесть , который там с десяток лет проработал инженером-экспертом, называл шкуродерами.

Шо не ясно?

ЗЫ Кто хочет поставить противотуманки - гляньте в сторону немецких Hella.

так ніхто не спорить про якість протитуманок: німецькі - польскі. Але за що там такі гроші платити (за роботу) притому, що задні вже стоять розводка по машині є, фішкі спереду тоже є. Все що треба знятипластмасу поставити фари і підключити фішкі.

Якщо поставити самому гарантія летить в трубу.

Так само замінили масло. Обійшлось приблизно 750 грн. Сказали що Mobil (не найкращий варіант), але хто його знає що там.+ фільтра.

Просто не дуже відповідає ціна якості.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так само замінили масло. Обійшлось приблизно 750 грн. Сказали що Mobil (не найкращий варіант), але хто його знає що там.+ фільтра.

Просто не дуже відповідає ціна якості.

где такое , кроме Волыньавто???

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так само замінили масло. Обійшлось приблизно 750 грн. Сказали що Mobil (не найкращий варіант), але хто його знає що там.+ фільтра.

Просто не дуже відповідає ціна якості.

где такое , кроме Волыньавто???

Шкода. Відродження

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сравнили оригинальные колпаки с "местными"...

от з весни взую назад титани, дам тобі в руки два ковпака - аля фірма і аля базар, і ти мені поясниш різницю, ну крім написів і значка "фірма" в центрі :) це ж кусок пластику що там що там

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

я тоже на шкоде вчерась был - меняли обкаточное масло на "нормальное"+ смазали заднюю дверь-скрипела..

первый тех. осмотр после 1000 километров, для мазды и судзуки, шкоды не касается..

681 грн...кровопийцы.. :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я лично знаю массу людей, у которых время дороже чем деньги.

Поэтому они покупают оригинальные вещи в *3, *4 раза дороже

чтобы не брать на себя риск потенциальной потери времени. (и уж тем

более не ищут подешевле).

Логика проста. лучше заработать 2 миллиона и потратить 100 тыс,

чем потратить 50 тысяч подыскивая варианты подешевле, но заработав

при этом 1 миллион (из за нехватки времени).

Так что я бы не был столь уверен в глупости или недальновидности оригинальных СТО.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сравнили оригинальные колпаки с "местными"...

от з весни взую назад титани, дам тобі в руки два ковпака - аля фірма і аля базар, і ти мені поясниш різницю, ну крім написів і значка "фірма" в центрі :) це ж кусок пластику що там що там

ну я не знаю, шо тебе предлагали за 600 грн. , но между нормальными фирменными колпаками за 20-30 у.е./штука и базарными за 20 у.е./комплехт , разница - как между ржавым листом проката и полированным крылом Феррари. :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...