Перейти до змісту

Велобидло


RePlay

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Поражают неадекваты которые нотятся по Леси Украинки как ужареные.

А машини, які їздять по Лесі не напрягають?

Велобыдляки которые носятся по Леси Украинки ИМХО - представляют большую опасность для пешеходов. Т.к. чтоб ехать на машине по Леси со скоростью 30-35 кмч нужно быть просто клиническим неадекватом, а вот встретить велосипедиста несущегося с такой скоростью по той-же улице не нужно и 10ти минут там находиться. Автомобиль скорее вызывает неодобрение, тогда как такой-себе "гранд-экстрим-мастер-лавирования" вызывает желание вломить ему чем-то потяжелее.

п.с. наблюдал уникумов которые носятся по Лесе туда-обратно. Это имхо - крайняя степень дебилизма.

  • Відповідей 121
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

кому може нашкодити бидлосипедист? собі. можливо завдати легких травм комусь з оточуючих, це за дуже негативного спливу обставин. чи важкої психологічної травми – "носются тута, панімаєш!!". велосипедист вбив когось при зіткненні чи наніс тяжкої шкоди? я про таке не чув та не читав. якщо й були такі випадки, інформації про них вкрай мало.

кому може нашкодити бидломобіліст? собі, пасажирам (якщо є), оточуючим, причому багатьом. це ще не кажучи про сім'ї, які можуть залишитися сиротами чи доглядати за тяжко травмованим тривалий час. отож, бидло за кермом шкоди нанести може від легкої травми до фатальної, та не тільки собі. тисячі людей гинуть в ДТП щороку, десятки тисяч травмовані.

ще дещо. що зазвичай робить автобидло тяжко травмувавши людину? намагається втікти з місця пригоди, а як не вийшло, то відмазатись від суду та наслідків.

Опубліковано

А що заважає їздити по тим же дорогам, тільки дотримуючись ПДР?

відкрию вам страшну таємницю - дуже багато велосипедистів не знають пдр, особливо ті хто не має водійські права :)
Опубліковано

все вищесказане мною випливає з суто фізичних обставин:

велосипедист, якщо він не зовсім ідіот, розуміє, що у випадку ДТП максимальну шкоду він нанесе собі. щоб їхати достатньо швидко для нанесення значної шкоди оточуючим треба всеж-таки трохи підготовки. доречі, по Лесі "носяться" в багатьох випадках "динамівці", про підготовку яких нема жодних сумнівів, в тому числі контраварійній.

автомобілісту для небезпечної їзди багато не треба – тиснути на газ та зняти психологічний бар'єр. алкоголем, наркотиками, а в когось просто своєї дурі вистачає. результат – трупи й каліки :dont:

а згадані вище елементи субкультури, типу "фіксери-бееміксери" виїзжаючи на дороги загального призначення створюють собі проблем набагато більше, ніж оточуючим. банально, вузькоспеціалізована конструкція велосипеда заважає. тому на дорозі їх не більше, ніж гіпотетичних "дідусів на старому запорі".

Опубліковано

Мене більше всьго кумарить коли пролітають на пішоходному велосепедист перед самим авто. І коли на радянській літають між пішоходами на великій швидкості. А взагалі як бачу велосепедиста і я за кермом то зразу уважно слідкую і обережно їду. Радує, що є ті хто по правилам їздить. Тим респект. Але таких нажаль мало бачу на дорогах.

Опубліковано

А що заважає їздити по тим же дорогам, тільки дотримуючись ПДР?

відкрию вам страшну таємницю - дуже багато велосипедистів не знають пдр, особливо ті хто не має водійські права :)

Відкрию не менш страшну таємницю. Існує немало водіїв автомобілів, які, маючи водійські права, знають ПДР не краще пішоходів, які не знають ПДР.

Опубліковано

Никакая подготовка не поможет если прямо перед колесом выскочит ребенок. Разве те у кого подготовка не обязаны соблюдать правила дорожного движения?

Опубліковано

А взагалі як бачу велосепедиста і я за кермом то зразу уважно слідкую і обережно їду.

А я за кермом і без побаченого велосипедиста їду обережно та з підвищеною увагою.

Опубліковано

якщо ви вже так вчепилися до Лесі, то зробіть елементарний дослід. порахуйте в години пік (наприклад, з 10 до 16) кількість машин що проїзжає по цій вулиці бо їм "так нада", та велосипедистів, які "носяться". статистику можете потім розмістити в цьому розділі. бо чомусь авто на пішоходній вулиці сприймається як належне, хоча це є порушенням ПДР.

Опубліковано

в смысле я "теоретик"? я последние пять лет не слезаю с байка :). Я тоже люблю экстрим, люблю "носиться как угорелый", просто нужно понимать где это можно делать, а где это недопустимо впринципе.

Что за логика такая, типа "ну да, они носятся, а вот ты посмотри на автомобилистов - они тоже ездят по Леси" рекомендую в этом случае пользовать принцип "начни с себя".

Опубліковано

відкрию вам страшну таємницю - дуже багато велосипедистів не знають пдр, особливо ті хто не має водійські права

Перефразовуючи вислів "незнання законів не звільняє від відповідальності" - "незнання ПДР не дозволяє їх порушувати".

Shkoder, від того що велосипед менш небезпечний ТЗ, ніж автомобіль, не дозволяє його власнику порушувати ПДР і вести себе як бидло на дорозі.

Опубліковано

Big_Brat, логіка в тому, що топік оформлений як претензія, та розміщений в розділі Автопаті.

а на рахунок "хороших пішоходів" яких дратують "погані велосипедисти", завжди ставлю в приклад свого молодшого брата, який їхав велосипедом по проїзжій частині проспекту Перемоги, як раптом дорогу вирішив перейти пішохід в зручному для себе місці. велосипедиста він просто не помітив. брат вивернув на тротуар щоб уникнути зіткнення, в результаті впав, зламав ключицю та отримав ще кілька легших травм. а пішохід? він просто втік.

Опубліковано

Під тему передивився декілька підборок з аваріями за участю велосипедистів,

Вражає те що деякі водії байків їздять так, ніби вони на танку :(

І взагалі на вєліку по дорозі їздити мєга небезпечно (

До речі про Європу.

в Польщі діток з 12 років, якщо не помиляюсь, заставляють здавати ПДР для отримання посвідчення водія велосипеда,

А ті велосипедисти, які їздять по дорогам мають мати при собі права, любої категорії.

У мого колеги відібрала поліція права за те що він їхав нетверезий (з запахом, пивко випив) по велодоріжці в Варшаві.

ось так якось...

тут пара вищезгаданих баянистих підборок (

Опубліковано

Shkoder - не понимаю к чему тут этот пример. Быдло есть и пешеходное, и на двух колесах, и на 4х. Указывая на то что тему открыл автомобилист я понимаю о чем ты, но этим "да, гоняют велоужареные по Леси, но машин там тоже хватает" вы как-бы хотите сказать "сами вы хороши"? так чем вы лучше тогда их? Может я не могу как велосипедист осуждать других велосипедистов? И опять-же - машины если и ездят по Леси то они скорее катятся. Я их не оправдываю, это яркий пример автобыдла, но все-таки я считаю что с точки зрения опасности для здоровья пешеходов велосипедисты которые гоняют по Леси опаснее.

Опубліковано

Відкрию не менш страшну таємницю. Існує немало водіїв автомобілів, які, маючи водійські права, знають ПДР не краще пішоходів, які не знають ПДР.

тут уся справа у співвідношенні - відсоток велосипедистів, що не знають пдр значно більший за таких серед водіїв, що є логічно, бо велосипедисти не здають на права.
Опубліковано

Big_Brat я згідний про все сказане тобою про велосипедистів на Лесі Українки. Крім того це пішохідна зона. Сам їду там досить обережно.

По поводу теоретиків і практиків хочу послатись на наукові напрацювання, які грунтуються на статистиці ДТП і інших джерелах.

Зокрема з цього:

Рекомендації з організації руху велосипедного транспорту

Ми люб’язно надаємо вам для ознайомлення та використання «Рекомендації з організації руху велосипедного транспорту» - публікацію Науково-дослідницького товариства доріг і транспорту (Німеччина). Документ узагальнює основний досвід та напрацювання у сфері планування та будівництва велосипедної інфраструктури у Німеччині. Ці рекомендації мають на меті допомогти інженерам та архітекторам, які прагнуть подальшого розвитку велосипедного транспорту в Україні. Німецьке товариство міжнародного співробітництва «Die Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit GIZ GmbH» діє за дорученням українського та німецького урядів з метою забезпечення міжнародного

обміну досвідом. Останнім часом з’являється все більше прибічників велотранспорту як дешевого та екологічно чистого способу пересування у місті. Процес становлення велотранспорту як важливої частини міського транспорту був доволі тривалим також і в Німеччині. Проте сьогодні велосипедна інфраструктура у деяких містах Німеччини складає близько 30% загальної протяжності вулично-дорожньої мережі. Такий підхід призводить до безпосереднього покращення якості життя у містах. Ми хочемо допомогти у налагодженні зв'язків, які допоможуть спеціалістам

з містобудування та інженерам розробляти та застосувати сучасну концепцію планування міської транспортної системи.

Ось що там говориться про рух у пішохдних зонах на велосипеді.

Зони для пішоходів слугують для вільного і безперешкодного руху пішоходів. Дозвіл руху велосипедистів у зонах для пішоходів можливий лише у виняткових випадках, якщо велосипедний рух там є досить важливим, або якщо об’їзд цієї ділянки спричиняє ризик небезпеки, або є далеким. Заборону або обмеження руху велосипедистів у зонах

для пішоходів слід розглядати, коли йдеться про торговельні вулиці з великою щільністю руху, або існують інші маршрути, які полегшать проїзд території, або можна дістатись пункту слідування коротшими пішохідними шляхами. Загалом велосипедистам дозволено вести велосипед у руках у зонах для пішоходів.

Це звичайно не ПДР, але поради в цьому документі допоможуть уникнути нещасних випадків на дорозі.

Тут повна версія документу.

Опубліковано

а на рахунок "хороших пішоходів" яких дратують "погані велосипедисти", завжди ставлю в приклад свого молодшого брата, який їхав велосипедом по проїзжій частині проспекту Перемоги, як раптом дорогу вирішив перейти пішохід в зручному для себе місці. велосипедиста він просто не помітив. брат вивернув на тротуар щоб уникнути зіткнення, в результаті впав, зламав ключицю та отримав ще кілька легших травм. а пішохід? він просто втік.

Така сама ситуація була восени на Волі. Велосипедист їхав по проїзній частині, а пішохід переходив дорогу через чотири смуги та подвійну суцільну лінію розмітки напроти профспілок. Втікаючи від автомобілів, пішохід попав під велосипед. Ну як попав - велосипедист зачепив його рулем і впав, перелетівши через руль, побив коліна, порвав сідло. А пішохід спокійно пішов у профспілки. Правда після погрози викликати ДАІ дав 100 грн.

Опубліковано

У мого колеги відібрала поліція права за те що він їхав нетверезий (з запахом, пивко випив) по велодоріжці в Варшаві.

на авто по велодоріжці? :)

варшавські велодоріжки:

post-4-0-39031500-1435225668_thumb.jpg post-4-0-03331100-1435225704_thumb.jpgpost-4-0-28100900-1435225768_thumb.jpg

і декілька велопарковок:

post-4-0-02340600-1435225835_thumb.jpgpost-4-0-53738000-1435225866_thumb.jpg post-4-0-47360500-1435225983_thumb.jpg post-4-0-81097100-1435225989_thumb.jpg post-4-0-20122200-1435226012_thumb.jpg

і пам'ятник:

post-4-0-09235600-1435226084_thumb.jpg

Опубліковано

велобидло нічим не краще за автобидло.

Я кожен день хожу пішки через міст соборності-перемоги. Майже всі на велах там їдуть по тротуарах (хоча по правилах не повинні), але враховуючи як на той міст летять авто то нехай собі їдуть.

Але, є багато унікумів на велах, які на міст розганяються а потім з нього вниз "летят" із швидкістю далеко за 30 км/год.

Тепер питання : чому я маю на тротуарі йому поступатись бо воно летить з мосту ?? яка підготовка може йому допомогти на такій швидкості у непередбачуваних випадках ?? і які будуть мені як пішоходу нанесені травми від зіткнення із таким велобидлом ???

Опубліковано

краще їхати тротуаром (але повільно) - був випадок давно, що велосипедиста фура розмазала в обочину на мості Рівненської

Опубліковано

Підтримую за Лесю. Трохи небезпечно. Треба усвідомити, що відчуває людина, коли вона йде розслаблена і "в собі", а повз неї в сантиметрах зі спини пролітає вел овер 25км\год. Вона банально лякається і тут будуть такі топіки. Я не один раз таке відчував. Тому і пригальмовую перед спинами, до 15 км. Я нвкуди не спішу і я не в себе вдома (не на велодоіжці і не на дорозі) і взагалі їзда по тротуару то порушення ПДР

Опубліковано

велобидло нічим не краще за автобидло.

Я кожен день хожу пішки через міст соборності-перемоги. Майже всі на велах там їдуть по тротуарах (хоча по правилах не повинні), але враховуючи як на той міст летять авто то нехай собі їдуть.

Але, є багато унікумів на велах, які на міст розганяються а потім з нього вниз "летят" із швидкістю далеко за 30 км/год.

Тепер питання : чому я маю на тротуарі йому поступатись бо воно летить з мосту ?? яка підготовка може йому допомогти на такій швидкості у непередбачуваних випадках ?? і які будуть мені як пішоходу нанесені травми від зіткнення із таким велобидлом ???

оце Ви пане загнули за міст? в якій паралельній реальності ви по ньому ходите??? там більше місяця з нього чергове чудо світу ліплять, там такі канави повирізали на місті стиків плит що і БТР підстрибне, а як там хто і куди несеться не можу зрозуміти. для велосипедистів хто на міст піднімається східцями зі сторони варшавки то альтернативи подальшого спуску як по пішохідній частині немає, так як "новоспечений" бордюр більше метра заввишки, і перекидати через нього байк нема бажання ніякого. як під такий нахил як ви кажете "летіти" теж загадка, хіба нітро закачати в організм (типу бьорна або вічний тройний). по проїжжій частині особо не проїдеш, там з опалубки арматура в сторону часто вигнута на пів метра, можна не помітити і без "очної фари" залишитись.

P.S. хто з велосипедистів злий на велосипедистів -- купіть собі нарешті сідло до ровера, подобрішаєте. злі автомобілісти -- купіть/візьміть на прокат велосипеда, це змінить світогляд на обговорювану тему. проблема рахую не "ВЕЛОБИДЛО" а "БИДЛО В НАШОМУ ПОВСЯКДЕННІ"

Опубліковано

панацея від Лесі Українських шумахерів банальна, тільки от ніхто ще не приміняв, зловити двох шумахерів, банально лупанути віртуху в сандалях 47 розроміру у протихід льотчику. а байки показово закрутити кільцем щоб не знімались на стовбах на початку і в кінці пішохідної вулиці. повинно спрацювати думаю

Опубліковано

хто з велосипедистів злий на велосипедистів -- купіть собі нарешті сідло до ровера, подобрішаєте. злі автомобілісти -- купіть/візьміть на прокат велосипеда, це змінить світогляд на обговорювану тему. проблема рахую не "ВЕЛОБИДЛО" а "БИДЛО В НАШОМУ ПОВСЯКДЕННІ"

Питання не в злості, а в тому, що якщо ми вимагаємо дотримання ПДР від автомобілістів і в разі протилежного називаємо їх автобидлом, то те саме повинно стосуватися і велосипедистів. Порушив ПДР - велобидло і ніякі відмазки (немає прав, велосипед не такий небезпечений, як авто, статистика ДТП з велосипедами невелика і т.д.) тут не катять.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...