Перейти до змісту

Как строят американские дороги?


madkot

Рекомендовані повідомлення

дуже цікавий матеріал, особливо для автодорівців

нашим треба брати приклад як треба робити дороги

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Автодорівці подививлись на фотки. Глянули на техніку яка стоїть в гаражі і ..............

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

"Загнивающий запад"

ці статті потрібно показувати вище.. той хто вище сидить..

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

в догонку

Что делают немцы, когда люк проседает на 2 см

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

дуже цікавий матеріал, особливо для автодорівців

нашим треба брати приклад як треба робити дороги

Треба в таких розумних як ви спитатись де взяти гроші?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

відкрию вам таємницю, не треба ходити на сайти прогнозу погоди, якщо побачите "дорожніка" 99% буде погана погода, в залежності від пори року, або дощ, або сніг...:)

в нас чомусь будівництво автобана стоїть в рази дорожче чим в європі, напевно в нас пісок дорожчий, чи щебня дефіцит, чи робочас сила вельми дорога, має зарплатню в євро.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

дуже цікавий матеріал, особливо для автодорівців

нашим треба брати приклад як треба робити дороги

Треба в таких розумних як ви спитатись де взяти гроші?

якби ви були в курсі, якими сумами оперує автодор - то таку дурню не писали б.

гроші є, якби їх не розкрадали наліво-направо і використовували на ефективні технології - то дороги були б в рази кращі. а так - лише замилювання очей для таких як ви, і розмови що грошей немає та типу - отримуйте те, що зробили.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

У них основа більшості доріг - бетон....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Треба в таких розумних як ви спитатись де взяти гроші?

а вони (американці) де беруть?
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

От цікаво, а якими сумами автодор оперує.

Може ще скажете як вчасно йде фінансування.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

дуже цікавий матеріал, особливо для автодорівців

нашим треба брати приклад як треба робити дороги

Треба в таких розумних як ви спитатись де взяти гроші?

не списувати направо і на лєво, техніку та матеріали., а вкладати кошти в обновлення техніки, якби ж управлінці були совісні, справжніми господарями так скажем), то мали б ми рівень робіт такий же,

але в нас заведено ж ......

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ось інформація за 2013 рік

"По данным министерства, в странах Евросоюза, в России, в США строительство дорог значительно дороже - в нашем государстве стоимость 1 км автодороги I категории в 1,26 раза меньше, чем в России, вдвое меньше, чем в США, и в среднем в 2,5 раза меньше, чем в Европе. Например, в России строительство такой дороги стоит 6,3 млн долл. за километр, США - 10 млн долл., Канаде - 11 млн долл., Словакии - 12,8 млн долл., Франции - 13,4 млн долл., Германии - 14,5 млн долл. В Украине в среднем ориентировочная стоимость 1 км дороги I категории составляет более 5 млн долл. (40-50 млн грн).

По данным Государственного дорожного научно-исследовательского института имени М.П. Шульгина, по состоянию на 2013 г., в Украине строительство или реконструкция 1 км дороги I категории стоит 5,6 млн долл., II категории - 2,94 млн дол., III категории - 2,64 долл., IV категории - 1,46 млн дол., V категории - 0,3 млн долл. Капитальный ремонт украинских дорог обходится: I категории - 3,4 млн долл. за 1 км, II - 1,78 млн дол., III - 1,6 млн долл., IV - 0,76 млн долл., V - 0,18 млн долл."

ну і бюджет на 2015

"Хотя в бюджете-2015 финансирование "Укравтодора" и увеличилось на 40% по сравнению с 2014 годом до 25,5 млрд гривень, в реальности этих средств автодорожникам хватит лишь на традиционное латание ям и возобновление дорожной разметки

Источник: http://delo.ua/ukrai...atit-na-287042/ © delo.ua"

але якщо глянути на реальність - зайдіть в управління автодору на рівненській - там лише в холі видно куди йдуть гроші. ну а у кабінеті директора відповідного рівня меблі теж.

у простих працівників ще в 2004 були TFT монітори. і це лише Луцьк

і т.д.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На Рівненській не управління автодору, а Служба автодроріг яка є власником доріг і замовником всіх робіт.

В зроблено там все було ще до кризи 2008 року. а тоді бабки йшли хай мене ранять.

Автодор на КОвельській

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На Рівненській не управління автодору, а Служба автодроріг яка є власником доріг і замовником всіх робіт.

В зроблено там все було ще до кризи 2008 року. а тоді бабки йшли хай мене ранять.

Автодор на КОвельській

добре, добре, це ж державна організація, так?

це лише підтверджує, що гроші були і раніше. просто тратили їх не завжди на дороги.

чи не так?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Служба державна фінансується з бюджету. автодор теж державний але фінансується не з бюджету, а з того що він зробив.

Автодор робить роботи службі. Бере в борг і ПММ і бітум і всяку-всячину. А служба бабки за роботи може віддати хрен знає коли і відповідно автодор попадає по договорах і на штрафи і затримка з виплатою ЗП і т.д і т.п

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Служба державна фінансується з бюджету. автодор теж державний але фінансується не з бюджету, а з того що він зробив.

Автодор робить роботи службі. Бере в борг і ПММ і бітум і всяку-всячину. А служба бабки за роботи може віддати хрен знає коли і відповідно автодор попадає по договорах і на штрафи і затримка з виплатою ЗП і т.д і т.п

ну ось ви самі показали, що як мінімум дві структури давно варто перетрясти і переглянути принципи їхньої роботи.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Перетрясіть котки і укладчки року випуску 80-х років а то і ще старіші

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Перетрясіть котки і укладчки року випуску 80-х років а то і ще старіші

справді???

ви хочете сказати що начальники у них ще на побєдах їздять чи на ваз 2101?

я не кажу, що грошей достатньо, але тратять їх все одно неефективно

p.s. так активно захищаєте бідних автодорівців - аж дивно

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я тут не захищаю, а пишу реалії того що є.

От була статистика скільки вкладається в будівництво. а є статистика скільки яка держава витрачає на дороги і фінансування своїх дорожніх організацій.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Краще менше але якісно, ніж багато і "лайном" в калюжу сипати ;)

нех в них в два рази більше, але й стоять без капремонту такі дороги по >25років

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я як глянув скільки туди арматури напхано, уявив зразу слюню наших автодорівців :_08:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ті часи в наших дорожників вже давно пройшли....

От сьогоднішні реалії нших волинських автодорівців...

І ще - по більшості дорожніх організацій області, що виконували роботу зі сторони держави є заборгованість за кілька останніх років...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

статистика у нас проста, на кожен виділених 100 гривень залишається в кращому випалку 10 гривень, а все інше осідається в карманах не буду казати кого, чомусь директор автодора не їздить на деу, але куплена йому службова автівка за наші гроші.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

І скільки часу пройшло з того моменту коли в бензин включили податок на утримання доріг???

І змінилося рівно ніфіга!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Треба в таких розумних як ви спитатись де взяти гроші?

а вони (американці) де беруть?

Податки включені в пальне плюс щорічна реестрація (типу нашого техогляду) по $100-$150 в рік з кожного легкового авто... за реестрацію фури оплачую близько $3тис. в рік...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...