madkot Опубліковано 20 Квітня, 2015 в 06:57 #1 Опубліковано 20 Квітня, 2015 в 06:57 дуже цікавий матеріал, особливо для автодорівців нашим треба брати приклад як треба робити дороги
la20 Опубліковано 20 Квітня, 2015 в 07:00 #2 Опубліковано 20 Квітня, 2015 в 07:00 Автодорівці подививлись на фотки. Глянули на техніку яка стоїть в гаражі і ..............
ZLOvSmetane Опубліковано 20 Квітня, 2015 в 07:09 #3 Опубліковано 20 Квітня, 2015 в 07:09 "Загнивающий запад"ці статті потрібно показувати вище.. той хто вище сидить..
madkot Опубліковано 20 Квітня, 2015 в 07:11 Автор #4 Опубліковано 20 Квітня, 2015 в 07:11 в догонку Что делают немцы, когда люк проседает на 2 см
@dik Опубліковано 20 Квітня, 2015 в 07:36 #5 Опубліковано 20 Квітня, 2015 в 07:36 дуже цікавий матеріал, особливо для автодорівцівнашим треба брати приклад як треба робити дорогиТреба в таких розумних як ви спитатись де взяти гроші?
MACCEN Опубліковано 20 Квітня, 2015 в 07:42 #6 Опубліковано 20 Квітня, 2015 в 07:42 відкрию вам таємницю, не треба ходити на сайти прогнозу погоди, якщо побачите "дорожніка" 99% буде погана погода, в залежності від пори року, або дощ, або сніг... в нас чомусь будівництво автобана стоїть в рази дорожче чим в європі, напевно в нас пісок дорожчий, чи щебня дефіцит, чи робочас сила вельми дорога, має зарплатню в євро.
madkot Опубліковано 20 Квітня, 2015 в 07:44 Автор #7 Опубліковано 20 Квітня, 2015 в 07:44 дуже цікавий матеріал, особливо для автодорівцівнашим треба брати приклад як треба робити дорогиТреба в таких розумних як ви спитатись де взяти гроші?якби ви були в курсі, якими сумами оперує автодор - то таку дурню не писали б.гроші є, якби їх не розкрадали наліво-направо і використовували на ефективні технології - то дороги були б в рази кращі. а так - лише замилювання очей для таких як ви, і розмови що грошей немає та типу - отримуйте те, що зробили.
BARAKUDA Опубліковано 20 Квітня, 2015 в 07:44 #8 Опубліковано 20 Квітня, 2015 в 07:44 У них основа більшості доріг - бетон....
jack74 Опубліковано 20 Квітня, 2015 в 07:45 #9 Опубліковано 20 Квітня, 2015 в 07:45 Треба в таких розумних як ви спитатись де взяти гроші?а вони (американці) де беруть?
la20 Опубліковано 20 Квітня, 2015 в 07:45 #10 Опубліковано 20 Квітня, 2015 в 07:45 От цікаво, а якими сумами автодор оперує.Може ще скажете як вчасно йде фінансування.
pasha717 Опубліковано 20 Квітня, 2015 в 07:46 #11 Опубліковано 20 Квітня, 2015 в 07:46 дуже цікавий матеріал, особливо для автодорівцівнашим треба брати приклад як треба робити дорогиТреба в таких розумних як ви спитатись де взяти гроші?не списувати направо і на лєво, техніку та матеріали., а вкладати кошти в обновлення техніки, якби ж управлінці були совісні, справжніми господарями так скажем), то мали б ми рівень робіт такий же,але в нас заведено ж ......
madkot Опубліковано 20 Квітня, 2015 в 08:01 Автор #12 Опубліковано 20 Квітня, 2015 в 08:01 ось інформація за 2013 рік"По данным министерства, в странах Евросоюза, в России, в США строительство дорог значительно дороже - в нашем государстве стоимость 1 км автодороги I категории в 1,26 раза меньше, чем в России, вдвое меньше, чем в США, и в среднем в 2,5 раза меньше, чем в Европе. Например, в России строительство такой дороги стоит 6,3 млн долл. за километр, США - 10 млн долл., Канаде - 11 млн долл., Словакии - 12,8 млн долл., Франции - 13,4 млн долл., Германии - 14,5 млн долл. В Украине в среднем ориентировочная стоимость 1 км дороги I категории составляет более 5 млн долл. (40-50 млн грн).По данным Государственного дорожного научно-исследовательского института имени М.П. Шульгина, по состоянию на 2013 г., в Украине строительство или реконструкция 1 км дороги I категории стоит 5,6 млн долл., II категории - 2,94 млн дол., III категории - 2,64 долл., IV категории - 1,46 млн дол., V категории - 0,3 млн долл. Капитальный ремонт украинских дорог обходится: I категории - 3,4 млн долл. за 1 км, II - 1,78 млн дол., III - 1,6 млн долл., IV - 0,76 млн долл., V - 0,18 млн долл."ну і бюджет на 2015"Хотя в бюджете-2015 финансирование "Укравтодора" и увеличилось на 40% по сравнению с 2014 годом до 25,5 млрд гривень, в реальности этих средств автодорожникам хватит лишь на традиционное латание ям и возобновление дорожной разметкиИсточник: http://delo.ua/ukrai...atit-na-287042/ © delo.ua"але якщо глянути на реальність - зайдіть в управління автодору на рівненській - там лише в холі видно куди йдуть гроші. ну а у кабінеті директора відповідного рівня меблі теж. у простих працівників ще в 2004 були TFT монітори. і це лише Луцькі т.д.
la20 Опубліковано 20 Квітня, 2015 в 08:05 #13 Опубліковано 20 Квітня, 2015 в 08:05 На Рівненській не управління автодору, а Служба автодроріг яка є власником доріг і замовником всіх робіт.В зроблено там все було ще до кризи 2008 року. а тоді бабки йшли хай мене ранять.Автодор на КОвельській
madkot Опубліковано 20 Квітня, 2015 в 08:08 Автор #14 Опубліковано 20 Квітня, 2015 в 08:08 На Рівненській не управління автодору, а Служба автодроріг яка є власником доріг і замовником всіх робіт.В зроблено там все було ще до кризи 2008 року. а тоді бабки йшли хай мене ранять.Автодор на КОвельськійдобре, добре, це ж державна організація, так?це лише підтверджує, що гроші були і раніше. просто тратили їх не завжди на дороги.чи не так?
la20 Опубліковано 20 Квітня, 2015 в 08:13 #15 Опубліковано 20 Квітня, 2015 в 08:13 Служба державна фінансується з бюджету. автодор теж державний але фінансується не з бюджету, а з того що він зробив.Автодор робить роботи службі. Бере в борг і ПММ і бітум і всяку-всячину. А служба бабки за роботи може віддати хрен знає коли і відповідно автодор попадає по договорах і на штрафи і затримка з виплатою ЗП і т.д і т.п
madkot Опубліковано 20 Квітня, 2015 в 08:18 Автор #16 Опубліковано 20 Квітня, 2015 в 08:18 Служба державна фінансується з бюджету. автодор теж державний але фінансується не з бюджету, а з того що він зробив.Автодор робить роботи службі. Бере в борг і ПММ і бітум і всяку-всячину. А служба бабки за роботи може віддати хрен знає коли і відповідно автодор попадає по договорах і на штрафи і затримка з виплатою ЗП і т.д і т.пну ось ви самі показали, що як мінімум дві структури давно варто перетрясти і переглянути принципи їхньої роботи.
la20 Опубліковано 20 Квітня, 2015 в 08:19 #17 Опубліковано 20 Квітня, 2015 в 08:19 Перетрясіть котки і укладчки року випуску 80-х років а то і ще старіші
madkot Опубліковано 20 Квітня, 2015 в 08:22 Автор #18 Опубліковано 20 Квітня, 2015 в 08:22 Перетрясіть котки і укладчки року випуску 80-х років а то і ще старішісправді???ви хочете сказати що начальники у них ще на побєдах їздять чи на ваз 2101?я не кажу, що грошей достатньо, але тратять їх все одно неефективноp.s. так активно захищаєте бідних автодорівців - аж дивно
la20 Опубліковано 20 Квітня, 2015 в 08:26 #19 Опубліковано 20 Квітня, 2015 в 08:26 Я тут не захищаю, а пишу реалії того що є.От була статистика скільки вкладається в будівництво. а є статистика скільки яка держава витрачає на дороги і фінансування своїх дорожніх організацій.
Ukrainec Опубліковано 20 Квітня, 2015 в 08:50 #20 Опубліковано 20 Квітня, 2015 в 08:50 Краще менше але якісно, ніж багато і "лайном" в калюжу сипати нех в них в два рази більше, але й стоять без капремонту такі дороги по >25років
Столярка Опубліковано 20 Квітня, 2015 в 08:57 #21 Опубліковано 20 Квітня, 2015 в 08:57 Я як глянув скільки туди арматури напхано, уявив зразу слюню наших автодорівців
BARAKUDA Опубліковано 20 Квітня, 2015 в 09:03 #22 Опубліковано 20 Квітня, 2015 в 09:03 Ті часи в наших дорожників вже давно пройшли....От сьогоднішні реалії нших волинських автодорівців...І ще - по більшості дорожніх організацій області, що виконували роботу зі сторони держави є заборгованість за кілька останніх років...
MACCEN Опубліковано 20 Квітня, 2015 в 09:03 #23 Опубліковано 20 Квітня, 2015 в 09:03 статистика у нас проста, на кожен виділених 100 гривень залишається в кращому випалку 10 гривень, а все інше осідається в карманах не буду казати кого, чомусь директор автодора не їздить на деу, але куплена йому службова автівка за наші гроші.
V.Wolf Опубліковано 20 Квітня, 2015 в 20:06 #24 Опубліковано 20 Квітня, 2015 в 20:06 І скільки часу пройшло з того моменту коли в бензин включили податок на утримання доріг???І змінилося рівно ніфіга!
Waver Опубліковано 20 Квітня, 2015 в 23:38 #25 Опубліковано 20 Квітня, 2015 в 23:38 Треба в таких розумних як ви спитатись де взяти гроші?а вони (американці) де беруть?Податки включені в пальне плюс щорічна реестрація (типу нашого техогляду) по $100-$150 в рік з кожного легкового авто... за реестрацію фури оплачую близько $3тис. в рік...
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.