Перейти до змісту

Проаналізуємо проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України


BodyLife

Рекомендовані повідомлення

Проаналізуємо проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення регулювання відносин у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху. Раджу ознайомитися з ним повністю тут:

http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=..

Ми б хотіли звернути основну увагу, що в цьому проекті пропонується на фоні покращень впровадити, зокрема, таке:

1. “Стаття 91. Принцип презумпції невинуватості в законодавстві України про адміністративні правопорушення

На осіб, які притягаються до адміністративної відповідальності, принцип презумпції невинуватості не поширюється.”

Це нонсенс! Де-факто, такою нормою ВСІ громадяни без вийнятку - потенційні порушники! Мова не йде лише про порушення ПДД, а взагалі про будь-які адміністративні правопорушення. Згідно цієї норми, КОЖЕН, хто виїжджає на дорогу, виходить на вулицю чи навіть сидить вдома - ПОРУШНИК! Бо так захотілося інспектору. Зазвичай, в не поліцейських державах, людина вважається невинною ДО того моменту, поки інспектор (чи інша особа, яка звинувачує мене у чомусь), повинна довести вину. А так - будь-яка уповноважена контролююча особа "з неба" може придумати порушення, і ми всі будемо зобов'язані доводити свою НЕВИННІСТЬ в судах!

І це ніби-то вводиться у зв'язку з введенням автоматичної фіксації порушень. Хоча насправді, та фіксація РОКАМИ буде вводитися у провінції, а сама реформа впроваджується для початку лише у кількох обласних центрах. В провінції тоді працівники ДАЙ, митниці, та інших контролюючих органах будуть мати необмежені повноваження і звинувачувати будь-кого в будь-чому! Таке впровадити не наважувалася навіть попередня влада! ВААІД (всеукраїнська асоціація автоімпортерів та дилерів) вже офіційно виступила ПРОТИ цієї норми, наводячи приблизно ті ж аргументи. Подивимося, чи дослухаються до аргументів.

2. Про те, що тепер за всі автоматично зафіксовані порушення відповідальність буде нести власник - це я, думаю, всі вже чули. В законопроекті присутній такий пункт: "фізична особа, за якою зареєстровано транспортний засіб або яка ввезла транспортний засіб на територію України, звільняється від відповідальності за адміністративні правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксовані в автоматичному режимі, якщо транспортний засіб, його номерний знак вибули з володіння власника внаслідок протиправних дій інших осіб або на момент учинення правопорушення таким транспортним засобом керувала інша особа". Питання в тому лише, як доводити, що порушив не ти, а хтось інший.

3. Що цікаво було власникам автомобілів з іноземною реєстрацією. Проект закону каже так: "у разі коли транспортний засіб зареєстровано за межами території України і такий транспортний засіб відповідно до законодавства не підлягає державній реєстрації в Україні, до адміністративної відповідальності за правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксовані в автоматичному режимі, притягається особа, яка ввезла такий транспортний засіб на територію України".

Далі ще один цікавий пункт: "У разі коли транспортний засіб зареєстровано за межами території України, інформація про вчинене адміністративне правопорушення, зафіксоване в автоматичному режимі, вноситься уповноваженою посадовою особою до відповідних електронних реєстрів Міністерства внутрішніх справ України та Державної прикордонної служби України.

Вручення особі, яка ввезла транспортний засіб на територію України, копії постанови про накладення адміністративного стягнення за порушення у сфері безпеки дорожнього руху, зафіксовані в автоматичному режимі, покладається на органи Державної прикордонної служби України.

Відмова особи, яка ввезла транспортний засіб на територію України, від виконання постанови про накладення адміністративного стягнення або її оскарження є підставою для внесення відповідних відомостей щодо іноземців та осіб без громадянства до бази даних осіб, яким згідно із законодавством України не дозволяється в’їзд в Україну, які зберігаються до виконання або скасування постанови про накладення штрафу". Тобто, тепер прикордонники будуть контролювати оплату штрафів автомобілів іноземної реєстрації!

4. З позитивних нововведень я можу відзначити систему балів та термін на оплату штрафу 30 днів, а також фіксовані розміри штрафів, а не на розсуд інспектора. Що скажете?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Скажу наступне, а грамотні юристи мене виправлять.

Дія будь-якого адмінпротоколу, ухвали суду і т.д призупиняється, якщо подана (грамотним чином, рекомендаційним листом із повідомленням про вручення і т.д) скарга/апеляція/запит на роз'яснення і т.д. Тобто таким беззаконням може бути спровоковано тупо завал судової системи в прямому сенсі цього слова.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Яценюк отменил презумпцию невиновности в Украине

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Це просто " біле пухнасте звірятко". ((( Влада в своєму репертуарі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

............так то воно так, але чувачок у відео правий , а клоуни при владі знову "приобалділи від висоти своїх тронів" - типу війна , на майдани народу мало вийде - "воротим че хотим" - нє?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Да дебильноватый пункт 91.

Хотя в дальнейшем описано, что любое постановление и автофиксацию можно "оскаржити" в суде и с момента подачи заяви действие постановления останавливается.

Также, конечно, проблемно будет человекам продавшим авто по доверке. Так как можно похерить постановление, потому, как никто покупателя искать не будет, кроме него самого :).

Но тут выплывает следующее:

"....У разі несплати штрафу і пені протягом тридцяти днів з дня виникнення підстав для її стягнення на наступний день після закінчення цього строку особа вважається такою, що позбавлена права керування транспортним засобом на строк шість місяців....", также есть статья "если отказался от получения постановления, то все равно действие постановления считается с момента отказа. :) (вот тут и вступает 91 - фотка твоей машины - морды не видно - виновен :) )

Если это хозяин машины и ездит на ней - вопросов нет - просто ужесточение санкций. Ну и конечно если будет онлайн база, то и на другом авто ему будет проблематично ездить.

Если это продавший по доверке, а судя по статье - лишается права вождения хозяин, если не доказано ним другое, а у него сейчас другое авто - то тут по-моему жопа. Так как статья - на хозяина и его удостоверение.

Ну и кроме ужесточения санкций и переименования в "национальная полиция" и "полицейский" особо ничего нет.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я щось незрозумів. А що це Яценюк лише прийняв його сам на своє рішення ? Чи це депутати наші уважні такі проголосували?...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так у нас по старинке всё принимаецца, пакетом)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ну так і відповідальність треба на всіх класти...а то Яценюк руки умиє(відставка) а ті остануться білі і пушисті...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не пока только проэкт. Включенный до порядку денного. Пометок о принятии вроде нет.

Но так как у нас все через колено. Могут голосовать по пять раз пока не приймут :), то наверное дело времени.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...