Перейти до змісту

Продама винчестер 2.5" SATAII

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Есть два винчестера, один из них продаю. Ваши предложения.

який смарт? номер для звязку, резерв до вияснення

Опубліковано

Т.к., я не особо разбираюсь в этих всех приколах, то про смарт еще не знаю, но сейчас выясню, и отпишусь.

Цена - в первом посте написал: Ваши предложения.

тел. 066-904-10-21

Опубліковано

Ну если я не разбираюсь нормально в этом деле, это же не значит, что я идиот...)) Так, что, на, заведомо бессмысленные предложения, даже не буду реагировать.

Опубліковано

Цена - в первом посте написал: Ваши предложения.

ну кагби тут не базар вокзал з єврейськими торгами.

ціну вкажіть і стан, питання лишні пропадуть

Опубліковано

ну кагби тут не базар вокзал з єврейськими торгами.

ціну вкажіть і стан, питання лишні пропадуть

Раз вы такой весь правильный, то будьте добры читайте внимательней что пишут:

- стан - пост №4 - зараз займаюся, знайду потрібну програму і викладу результати;

- ціна - чому Ви вирішили, що не можна поторгуватись, чи це магазин. Якщо я виставлю ціну, для прикладу - 800 грн. А Вас зацікавить данний товар, Ви торгуватись не будете..?)))

Опубліковано

alekspas, Ви або справді ідіот, або добре прикидаєтеся.

Для таких як ви є правила. Яких ви в очі не бачили! Хоча при створенні теми поставили галочку, що ознайомилися. Де чітко сказано, ЩО повинно бути вказано в темі.

І тоді, якщо вас оштрафують, у вигляді РО на днів 3-5. ВИ не повинні ображатися.

Опубліковано
Раз вы такой весь правильный, то будьте добры читайте внимательней что пишут:

А ви правила створення теми уважно прочитали? Модератор запросто видалить тему і вас забанить за порушення правил.

Опубліковано

Ну так я Вам установил цену - 800 грн. Что еще не подходит..?