Перейти до змісту

Продама винчестер 2.5" SATAII


Рекомендовані повідомлення

Есть два винчестера, один из них продаю. Ваши предложения.

який смарт? номер для звязку, резерв до вияснення

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Т.к., я не особо разбираюсь в этих всех приколах, то про смарт еще не знаю, но сейчас выясню, и отпишусь.

Цена - в первом посте написал: Ваши предложения.

тел. 066-904-10-21

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну если я не разбираюсь нормально в этом деле, это же не значит, что я идиот...)) Так, что, на, заведомо бессмысленные предложения, даже не буду реагировать.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Цена - в первом посте написал: Ваши предложения.

ну кагби тут не базар вокзал з єврейськими торгами.

ціну вкажіть і стан, питання лишні пропадуть

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ну кагби тут не базар вокзал з єврейськими торгами.

ціну вкажіть і стан, питання лишні пропадуть

Раз вы такой весь правильный, то будьте добры читайте внимательней что пишут:

- стан - пост №4 - зараз займаюся, знайду потрібну програму і викладу результати;

- ціна - чому Ви вирішили, що не можна поторгуватись, чи це магазин. Якщо я виставлю ціну, для прикладу - 800 грн. А Вас зацікавить данний товар, Ви торгуватись не будете..?)))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

alekspas, Ви або справді ідіот, або добре прикидаєтеся.

Для таких як ви є правила. Яких ви в очі не бачили! Хоча при створенні теми поставили галочку, що ознайомилися. Де чітко сказано, ЩО повинно бути вказано в темі.

І тоді, якщо вас оштрафують, у вигляді РО на днів 3-5. ВИ не повинні ображатися.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Раз вы такой весь правильный, то будьте добры читайте внимательней что пишут:

А ви правила створення теми уважно прочитали? Модератор запросто видалить тему і вас забанить за порушення правил.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти