Перейти до змісту

Шукаю землеміра.

Garfild

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Якщо є паспорт ділянки зі всіма прив"язками, координатами, тоді звертайтесь все зробимо! Дописуйте в тему Енергоаудит будинків, квартир, тепловізійне обстеження

Опубліковано

Перепрошую за цікавість, але який зв'язок організації по енергоаудиту будинків із виносом меж земельної ділянки в натуру???

Опубліковано

Я інженер-будівельник, особисто я займаюсь тепловізійним обстеженням і енергоаудитом, але маю широкі зв"язки з інженерно-проектними організаціями, часто вони працюють для нас, тому в нас є люди, які з gps-ом (не той що в машині на склі вісить:):):)) винесуть вам межі ділянки!

Опубліковано

nam skazalu 1500 grn., ale chomy tak dorogo??? inshi berytj majze napolowuny menshe.

залежить скільки чюсу потрібно потратити на винос, де знаходиться ділянка? якщо неподалік Луцька в Боратині чи Маяках буде дешевше. приблизно 250грн за точку.

Опубліковано

Що означає виміри фундаменту??? можливо вам потірбна розбивка по осях під будівництво будинку??? проставте конкретно запитання, а то ми тут вгадуємо, що вам треба...

Опубліковано

Що означає виміри фундаменту??? можливо вам потірбна розбивка по осях під будівництво будинку??? проставте конкретно запитання, а то ми тут вгадуємо, що вам треба...

osj ce same meni i potribno! ja tilku pochunajy bydywatu bydunok i ja welukuj nowachok y wsih putannjah! jak tilku zijdytj morozu, hochemo zaluwalu fyndament, ne obrazajtesj, jakscho schosj ne tak napusala, djakyjy.
Опубліковано

Можемо зробити таку справу. Вартість можна сказати після перегляду самого проекту будівництву будинку.

Опубліковано