Перейти до змісту

Реєстрація СПД


Victorius

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Потрібно зареєструвати найпростішу форму підприємницької діяльності.

Наскільки я розумію, це є СПДФО.

Отже, панове, поділіться досвідом:

1) де, як і з чого почати?

2) де можна детальніше проконсольтуватися?

3) що потрібно для реєстрації?

4) реєструватися самому, чи таки краще звернутися до спеціалізованої фірми?

5) які перешкоди/халепи чекають на шляху реєстрації?

6) ньюанси оподаткування?

Наперед вдячний...

Опубліковано

1. Почати з того, що відвідати відділ підприємництва (державного реєстратора).

2. Проконсультуватися по абсолютно всіх питаннях - там же. Хоч це й чиновнича структура, але дай Бог всім чиновникам працювати так, як працюють там.

3. Там все розкажуть - заява (бланк дадуть), місцева прописка, паспорт, сплата пару гривень за державну реєстрацію, може, ще щось - але несуттєве.

4. Самому однозначно. Якби ти реєстрував ТзОВ чи ВАТ, ЗАТ - тоді виправданим було б звернення до спеціалістів.

5. Відсутність в тебе необхідних документів, але їх пакет настільки мінімальний, що навіть цим не заморачуйся.

6. Найкраще - спрощена система. За цим лінком http://www.lutsk.ua/UserFiles/File/11-4.doc знайдеш рішення Луцької міської ради, в якому прописані види господарської діяльності та місячні ставки податку, якщо ти обираєш спрощену систему оподаткування. Обереш собі той, яким ти будеш займатися (або, якщо видів кілька - обирай з найвищою ставкою оподаткування). Обмеження спрощеної системи - не більше 500 тис. обороту за 12 календарних місяців. Якщо вкладаєшся в цю суму - краще і не придумаєш. Якщо не вкладаєшся - краще зареєструй додатково когось з родичів, і частину сум будеш прокручувати через них.

В державного реєстратора ти одночасно зможеш стати на облік і в податковій, і в пенсійному - там є принцип "єдиного вікна", "все в одному". Але в податкову тобі все одно доведеться сходити пару раз - написати заяву на спрощену систему оподаткування, зареєструвати журнал обліку доходів та витрат, отримати свідцтво про сплату єдиного податку. Будеш мати свого інспектора - придивися: краще не конфліктувати, а пошоколадити. Але якщо воно тупе чмо, і ніякої внятної інфи тобі дати не може - посилай н*х і шукай якогось бухгалтера, який веде спрощенців (ці послуги коштують недорого, в принципі, якщо маєш нічим не зайняту дружину - можеш її зайняти своєбю бухгалтерією, якщо, звичайно, тобі кортить показати їй свої доходи :))

Ще такий нюанс. Використання найманої праці суттєво підвищує геморой з паперами, створює необхідність реєструватися в багатьох інших органах, плюс на 50% за кожного працівника збільшує ставку податку (хоча це дрібниці). Так що добре подумай, чи треба тобі наймані працівники, чи зможеш обходитися сам, або тримати когось неофіційно.

Опубліковано

Yarchik

Дякую за оперативну і докладну відповідь. :)

Виникло ще декілька запитань:

1) якщо СПДФО зареєстровано в Луцьку, то діяльність можна проводити тільки в Луцьку, чи по всій Україні?

2) у списку за поданим лінком (про спрощену систему) не вказаний потрібний вид діяльності - як бути?

3) чи є якась "верхня планка" прибутку при спрощеній системі оподаткування?

4) як будуть оподатковуватися мої доходи як ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ (тобто вони не будуть проходити через СПДФО)?

Опубліковано
Обмеження спрощеної системи - не більше 500 тис. обороту за 12 календарних місяців.

Это если он плательщик НДС, если нет то 300 тыс.

Опубліковано
Виникло ще декілька запитань:

1) якщо СПДФО зареєстровано в Луцьку, то діяльність можна проводити тільки в Луцьку, чи по всій Україні?

2) у списку за поданим лінком (про спрощену систему) не вказаний потрібний вид діяльності - як бути?

3) чи є якась "верхня планка" прибутку при спрощеній системі оподаткування?

4) як будуть оподатковуватися мої доходи як ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ (тобто вони не будуть проходити через СПДФО)?

1. При регистрации ты указываешь где будеш вести деятельность. Я указаль по Укрине.

2. Именно эта тема и обсуждается в предыдущем топике

http://board.lutsk.ua/index.php?showtopic=17178

выбирай КВЕД какой тебе нужен из общего списка, они тебя всеравно переведут на свой кароч им главное по максимуму с тебя збить.

3. Выше отписал.

4. Если нигде не буш показывать то никак если по банку то это и есть твой доход. Т.е. уплатил единый взнос и снимай наличку.

Опубліковано
А Адресу держ. реєстратора не підкажете? :)

Я обычно делаю так, звоню 09 спрашиваю их телефон, звоню к ним и спрашиваю их адрес :). А вообще это там где главнй офис Аваль, ну там где Компьютерный Всесвит и Диавет, бывшый Роял Дач :) Блин улицу забыл :))

Опубліковано
Обмеження спрощеної системи - не більше 500 тис. обороту за 12 календарних місяців.
Это если он плательщик НДС, если нет то 300 тыс.

Ні. Раніше так було. Дивись уважно:

Закон України "Про податок на додану вартість", редакція від 01.06.2005 р.:

2.3. Особа підлягає обов'язковій реєстрації як платник податку у разі:

2.3.1. Коли загальна сума від здійснення операцій з поставки товарів (послуг), у тому числі з використанням локальної або глобальної комп'ютерної мережі, що підлягають оподаткуванню згідно з цим Законом, нарахована (сплачена, надана) такій особі або в рахунок зобов'язань третім особам, протягом останніх дванадцяти календарних місяців сукупно перевищує 300 000 гривень (без урахування податку на додану вартість) незалежно від того, який режим оподаткування використовує така особа згідно із законодавством.

Тепер - Закон України "Про податок на додану вартість" станом на сьогодні:

2.3. Особа підлягає обов'язковій реєстрації як платник податку у разі:

2.3.1. Коли загальна сума від здійснення операцій з поставки товарів (послуг), у тому числі з використанням локальної або глобальної комп'ютерної мережі, що підлягають оподаткуванню згідно з цим Законом, нарахована (сплачена, надана) такій особі або в рахунок зобов'язань третім особам, протягом останніх дванадцяти календарних місяців сукупно перевищує 300 000 гривень (без урахування податку на додану вартість).

Сєкьош? Раніше - спрощенцям треба було реєструватися платником ПДВ при досягненні 300000 грн., зараз - ні.На підтвердження цього наведу ще й лист ДПА України:

ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ

Л И С Т

07.07.2005 N 13492-7-15-2417

Про реєстрацію платників ПДВ

Державна податкова адміністрація України в зв'язку з набуттям чинності з 30.06.2005 р. (опубліковано в газеті "Урядовий кур'єр") Закону України від 03.06.2005 р. N 2642-IV "Про внесення змін до деяких Законів України" повідомляє.

Законом України від 03.06.2005 р. N 2642-IV "Про внесення змін до деяких Законів України" внесено зміни до Закону України "Про податок на додану вартість", зокрема з підпункту 2.3.1 пункту 2.3 статті 2 Закону вилучено слова "незалежно від того, який режим оподаткування використовує така особа згідно із законодавством".

Таким чином, суб'єкти спрощеної системи оподаткування, обліку і звітності (юридичні особи, що сплачують єдиний податок за ставкою 10%, та фізичні особи) з дати набуття чинності вказаним Законом незалежно від загальної суми від здійснення ними операцій з поставки товарів та послуг отримали право не реєструватися в якості платників ПДВ на підставі підпункту 2.3.1 пункту 2.3 статті 2 Закону.

Ферштейн? Тепер для спрощенця - потолок 500000, і без обов'язку реєструватися платником ПДВ.

Yarchik

Дякую за оперативну і докладну відповідь. :)

Виникло ще декілька запитань:

1) якщо СПДФО зареєстровано в Луцьку, то діяльність можна проводити тільки в Луцьку, чи по всій Україні?

2) у списку за поданим лінком (про спрощену систему) не вказаний потрібний вид діяльності - як бути?

3) чи є якась "верхня планка" прибутку при спрощеній системі оподаткування?

4) як будуть оподатковуватися мої доходи як ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ (тобто вони не будуть проходити через СПДФО)?

1. Можна здійснювати діяльність по всій Україні.

2. Обирати "Інші види діяльності", або "Інші види послуг".

3. 500000 грн., про це я писав ще в першому пості - перечитуй, будь-ласка, уважніше матеріал.

4. Я не згодний з тим, що написав dimmon, тому що "плати єдиний податок і знімай налічку з усіх доходів" - це брєд. Якщо доходи отримані не від здійснення підприємницької діяльності (подарунок, зарплата, спадщина, дивіденти, гроші, отримані від продажу авто, інші доходи) - вони будуть оподатковуватися за загальними правилами, а не за єдиною ставкою податку. Оскільки цих правил надто багато для різних видів доходів - перераховувати їх не стану. Виникне питання щодо конкретного доходу - задавай. Детальніше - Закон України "Про податок з доходів фізичних осіб".

Колись один такий розумний підприємець написав в Київстар листа про те, що він спрощенець, звільний від сплати внесків до Пенсійного фонду, а тому просив повернути всі кошти, сплачені ним як 6% до Пенсійного фонду під час телефонних розмов, які бере оператор.

А Адресу держ. реєстратора не підкажете? :)

Здається, Грушевського, 1 - точно не пригадую, але це якраз через дорогу від зупинки, що біля "Променя".

Дімон, знову гониш.... :) Вони давно вже адресу змінили.

Опубліковано
Сєкьош? Раніше - спрощенцям треба було реєструватися платником ПДВ при досягненні 300000 грн., зараз - ні.На підтвердження цього наведу ще й лист ДПА України:

Да ну тебя, с тобой не интересно спорить :) Звонил в налоговую, точно 500 :)

Здається, Грушевського, 1 - точно не пригадую, але це якраз через дорогу від зупинки, що біля "Променя".

Дімон, знову гониш.... :) Вони давно вже адресу змінили.

Незнаю давно там был, а в 09 сказали нет их телефонов :)

Опубліковано

Саме цікаве, що на довідці 09 не знають ні телефону, ні адреси державного реєстратора :).

Але на сайті міської ради така інфа.

З.Ы.: Пане Ярославе, якщо не будете мати вільну хвилинку, загляньте в ПМ :). Наперед дякую.

Опубліковано

Еще один совет. Если ты раньше работал гдето, и там была не плохая ЗП, можешь стать на биржу и оттуда пойти на курсы ідприємця. Отучишься месяц, "защитишь" бизнес план, и тебе дадут немного денег на розвиток пидприемництва. Но правда 3 месяца на бирже стоять нужно.

  • 5 тижнів потому...
Опубліковано
1. Почати з того, що відвідати відділ підприємництва (державного реєстратора).

2. Проконсультуватися по абсолютно всіх питаннях - там же. Хоч це й чиновнича структура, але дай Бог всім чиновникам працювати так, як працюють там.

3. Там все розкажуть - заява (бланк дадуть), місцева прописка, паспорт, сплата пару гривень за державну реєстрацію, може, ще щось - але несуттєве.

4. Самому однозначно. Якби ти реєстрував ТзОВ чи ВАТ, ЗАТ - тоді виправданим було б звернення до спеціалістів.

5. Відсутність в тебе необхідних документів, але їх пакет настільки мінімальний, що навіть цим не заморачуйся.

6. Найкраще - спрощена система. За цим лінком http://www.lutsk.ua/UserFiles/File/11-4.doc знайдеш рішення Луцької міської ради, в якому прописані види господарської діяльності та місячні ставки податку, якщо ти обираєш спрощену систему оподаткування. Обереш собі той, яким ти будеш займатися (або, якщо видів кілька - обирай з найвищою ставкою оподаткування). Обмеження спрощеної системи - не більше 500 тис. обороту за 12 календарних місяців. Якщо вкладаєшся в цю суму - краще і не придумаєш. Якщо не вкладаєшся - краще зареєструй додатково когось з родичів, і частину сум будеш прокручувати через них.

В державного реєстратора ти одночасно зможеш стати на облік і в податковій, і в пенсійному - там є принцип "єдиного вікна", "все в одному". Але в податкову тобі все одно доведеться сходити пару раз - написати заяву на спрощену систему оподаткування, зареєструвати журнал обліку доходів та витрат, отримати свідцтво про сплату єдиного податку. Будеш мати свого інспектора - придивися: краще не конфліктувати, а пошоколадити. Але якщо воно тупе чмо, і ніякої внятної інфи тобі дати не може - посилай н*х і шукай якогось бухгалтера, який веде спрощенців (ці послуги коштують недорого, в принципі, якщо маєш нічим не зайняту дружину - можеш її зайняти своєбю бухгалтерією, якщо, звичайно, тобі кортить показати їй свої доходи :D)

Ще такий нюанс. Використання найманої праці суттєво підвищує геморой з паперами, створює необхідність реєструватися в багатьох інших органах, плюс на 50% за кожного працівника збільшує ставку податку (хоча це дрібниці). Так що добре подумай, чи треба тобі наймані працівники, чи зможеш обходитися сам, або тримати когось неофіційно.

Не знаю чи співпадає це електронне рішення з оригіналом, але міська рада тоді "дає": керується актом старої редакції -"Відповідно до ...... згідно з Класифікатором видів економічної діяльності, затвердженим Наказом Держкомітету України по стандартизації, метрології та сертифікації від 22.10.96. №441". З 01.04.2006р., тобто і на момент прийняття згаданого рішення" діяла друга редакція Класифікатора. Воно то може і не дуже суттєво, але ж про яке тоді верховенство права говорити...

  • 3 тижня потому...

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...