Перейти до змісту

Проблеми з електрикою. Допоможіть порадою.


Unknown

Рекомендовані повідомлення

Дякую всім хто дав реальні поради і злив точки ремонту, авто поїхало до майстра. В процесі перегону, при замірах напруги на прикурювачу виявив, що на холостих є 14,3 вольта, а при наборі оборотів двигуна, починаються провали вниз до 13 і навіть до 12 з хвостом вольт. Те саме побачив і майстер. Попередній діагноз - регулятор напруги. Буде загальна переборка генератора.

Тему можна закривати.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Дали контакти майстра, працює на Лазо біля Головпостача. Хтось з ним стикався, які враження?
Як звуть?

Там є Володя діагност, хороший майстер але електрика він мені порадив Сергія (той що біля авіазаводу) номер якого я в темі дав.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Майстер - Ваня, молодий досить. Там бокс великий, полюбому ще люди є. Може і Володя там теж працює.

Кум по сусідству живе, от і насватав ...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Скажу по своєму досвіду. У мене була подібна проблема з регулятором, напруга гуляла, ніхто не міг визначити чому.

З тамошніх електриків мені запропонували перебірку генератора, грішили на діодний міст (регулятор був у нормальному стані). Сказано - зроблено, перебрали гену (по вул. Яровиця), перевірили як працює, в результаті отримав непотрібну і дорогу послугу.

Поїхав до Сергія, він глянув, сказав що не впевнений, але тоді озвучив версію про регулятор, порадив заїхати в Ківерці до хлопців що генераторами займаються. На в. Яровиця казав не їдь там дорого. Загалом поки регулятор не поміняв не визначив остаточної проблеми. Якби одразу регулятор замінив то б зекономив купу грошей.

Що ти можеш зробити сам: якщо бачиш генератор, можеш зняти регулятор і подивитись стан щіток, чи не стерлись, бо як вони занадто короткі можуть іскрити контактні кільця від того і запах.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Дякую.

У мене генератор знімається геть складно, все дуже щільно, доступ геть поганий. Сам не полізу.

Говорив з майстром, генератор знятий, повонює трохи смаленим, остаточно ще невідомо, що саме всередині робити доведеться. Проблема з регулятором відсотків 99. Заодно ролик натяжний фіговий. Останні кілька тисяч, шум в тому районі з'явився, але я думав на насос гідропідсилювача. В машини пробіг 176 тис, відносно невеликий. Я її отримав напряму з голандії із сервісною, тому впевнений на 99 % в тому, що ніхто не скручував. Але є один нюанс, який суттєво міг посприяти відносно раннюму спрацюванню генератора - в Голандії машина була у сервісній службі якогось телекому, і в авто стояв інвертор 12-220 1,3 кіловата і акум 150AH AGM, тому навантаження на генератор нетипово високе було.

Діодний міст у мене теж міг підгоріти, смаленим не спроста ж пахло.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

не траба мені про букварі розповідати і загальні повчання проводити, немає що по суті написати, то не пишіть. Дотримання всіх рекомендацій ТО не гарантує відсутність збоїв між ТО, хоча і мінімізує їх. Далі - я конкретно запитав, яке ТО потрібно електрообладнанню в принципі ?, перевірити стан акума то ясно, періодично поміряти яку напругу видає генератор - теж ясно, що ще робити варто ? І не треба тут про "свій буквар на кожне авто", по електрообладнанню можна сформувати загальні рекомендації придатні для більшості стандартних легкових авто.

Ну раз не треба про буквар то не треба.

Просто розумні люди або роблять ТО по букварю, або платять дєнюжку тим хто їм зробить і економлять на ремонтах.

А такі як Ви рахують що варто поміняти мастило і періодично доливати паливо, а все інше має пожиттєву гарантію і обслуговуванню не підлягає.

Успіхів в ремонті.

П.С. "Буквар" для Вашої авто всеж купили б. Багато цікавого дізнатися можете.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Дякую всім хто дав реальні поради і злив точки ремонту, авто поїхало до майстра. В процесі перегону, при замірах напруги на прикурювачу виявив, що на холостих є 14,3 вольта, а при наборі оборотів двигуна, починаються провали вниз до 13 і навіть до 12 з хвостом вольт. Те саме побачив і майстер. Попередній діагноз - регулятор напруги. Буде загальна переборка генератора. Тему можна закривати.

Від просівшої напруги провода плавляться? Щось новеньке.

Цікаво почути діагноз майстра, якщо можна.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

І того: регулятор напруги і діодний міст живі, щіток майже не було, підшипникм під заміну, ще якісь там кільця... Просідання виникали, бо десь підмикати обмотки починали. На холостих нормальна ще напруга була, а при піднятті обертів вібрація і розбитий підшипник давали такий ефект. Все вчасно помічено і виправлено. Перебирали генератор на Реал Авто, дали гарантію на 3 міс. Помоніторю ще деякий час роботу вузла.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Від просівшої напруги провода плавляться? Щось новеньке.

Цікаво почути діагноз майстра, якщо можна.

Просідання напруги- один з симптомів.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Просто розумні люди або роблять ТО по букварю, або платять дєнюжку тим хто їм зробить і економлять на ремонтах.

А такі як Ви рахують що варто поміняти мастило і періодично доливати паливо, а все інше має пожиттєву гарантію і обслуговуванню не підлягає.

Успіхів в ремонті.

П.С. "Буквар" для Вашої авто всеж купили б. Багато цікавого дізнатися можете.

Не хочеться нікого ображати, але Ви дістали !

Я запитав про конкретику, а Ви загальні фрази "буквар і буквар"...

Вважаю дану пригоду навіть не ремонтом серйозним, принаймні не тим ремонтом, що виник у зв'язку із неналежним обслуговуванням. Якби я профілактично заліз в генератор відразу при купівлі авто, то заплатив би те саме, що і зараз. Проблема вчасно виявлена, вжиті заходи для усунення. Запах був слабенький, і хтось міг би і далі їздити. Я ж писав, що ходова періодично діагностується і ремонтується, за пильниками слідкую, комп'ютерну діагностику теж робив, масла мотор не бере зовсім, тому туди не лізу. Розхідники міняються. За акумом слідкую і періодично підзаряжаю від розетки (він необслуговуваний, тому більше нічого і не зробиш). Що іще, блін, "по букварю" робити потрібно ???

Що конкретно Ви робите у своєму авто із профілактики ??

Лінк на буквар, яким самі користуєтесь?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Щодо профілактики подібниї несправностей - хто сам періодично знімає генератор, щоб на щітки глянути ? Бачили який доступ в моєму авто до того вузла?, там руки толком немає куди всадити. Щоб щось толком побачити, потрібно зняти генератор, а для цього потрібна яма або підйомник і купа вільного часу. Цікаво які власники роблять таку процедуру в рамках планового ТО ?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ага, я такий, і це я ще навіть не почав діставати. :_02:

Під букварем маю наувазі мануал по обслузі конкретного авто (на Ваше не проблема).

Особисто в мене паперовий варіант (стара звичка, коли нетом ще і не пахло )

Те що зробили Вам і є ТО генератора котрий проводиться згідно мануала раз на надцять тис км.

В даному випадку Вам ще повезло, а могли розкошелитись на його заміну.

Є ще стартер. його б теж варто глянути на предмет люфтів/підшипників/бруду/змазки.

Що до мануала. Якщо в неті забанили дуйте на Формулу.

Щодо ТО, ям і підйомників.

Отак і роблять. Хто сам час знаходить, а хто на СТО.

Свої сам, бо на СТО дорогувато а подекуди роблять "на отєбісь" аби грошик взяти, а подекуди просто тупили.

Естакада практично завжди (в моєму так) в атвтокооперативах є, а більшість робіт і без неї обходиться (піддомкратив, вкинув пару колес і робиш)

Але це якщо руки прямі і є бажання зекономити.

А Ваше авто все ж не ваговоз, а звичайний легковик.

Щодо

Цікаво які власники роблять таку процедуру в рамках планового ТО ?

Я своїй відразу як в руки отримав. Батя своїй. А чи будете ви своїй це Ваша справа.

Загалом успіхів.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Щодо профілактики подібниї несправностей - хто сам періодично знімає генератор, щоб на щітки глянути ? Бачили який доступ в моєму авто до того вузла?, там руки толком немає куди всадити. Щоб щось толком побачити, потрібно зняти генератор, а для цього потрібна яма або підйомник і купа вільного часу.
У мене гена знімається тільки з підважуванням двигуна без ями і його положення всередині між двигуном і радіатором (не саме зручне), але регулятор можна змінити без зняття генератора, процедура на 20хв. До регулятора не має сенсу лізти частіше як на 50000-100000 пробігу (міняєш ремінь -- перевірив щітки).
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Книжку маю відсканований PDF, з детальними кресленнями всього авто і описами порядку розбору і складання ...

Але сам усього не зробиш. А дещо недоцільно робити, навіть якщо і технічно реально.

Наприклад, Ваня за зняття/встановлення + доставка на Реал Авто і назад + купівля по дорозі ролика натяжного і його заміна взяв 120 грн. Ну нафіг шукати яму/підйомник, і возитися з цим, розбираючись вперше, і думаючи з якої сторони краще підійти, щоб зекономити таку суму.

І Вам успіхів.

p.s. на майбутнє, як що є бажання допомогти порадою, то конкретніше, а не оці загальні повчання.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а скільки за ремонт генератора?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

p.s. на майбутнє, як що є бажання допомогти порадою, то конкретніше, а не оці загальні повчання.
Тобі в такому випадку в розділ послуг і не пораду просити, а майстра найняти.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

О, мінусовальники підтягнулись. Видно власники СТО, або горе-майстрів зачепив. :_07:

Unknown, ну не персмикуйте, або читайте уважно. Я ніде Вам не навязував свою позицію і ніде не радив залазити під капот по плечі.

Я лише дав знати що є планові ТО заявлені виробником котрі потрібно виконувати і на котрі більшість забиває болт. А Ваше діло це робити чи ні, але знати треба.

І робити це самому чи на СТО діло третє.

А щодо порад то можуть нарадити вагон. Та і толкових порад питають на профільних форумах.

Як казав Дюма устами графа де Ла Фер : "Люди спрашивают совета лишь для того, чтобы ему не следовать; а если ​и следуют, то лишь затем, чтобы было кого обвинить впоследствии".

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

p.s. на майбутнє, як що є бажання допомогти порадою, то конкретніше, а не оці загальні повчання.
Тобі в такому випадку в розділ послуг і не пораду просити, а майстра найняти.

не зовсім зрозумів зауваження.

Питав пораду, бо не знав спочатку, що і звідки копати. Я не з тих, хто відразу, як щось не так до майстра біжить. Спочатку сам шукаю інфу пробую розібратися, а потім, при потребі, залучаю спеціаліста. Як мінімум хоч розумію що і для чого саме робити потрібно, і більш зашищений від ситуації " а вам тут пів машини потрібно робити". Наприклад коли антифриз хотів поміняти, то на Сафроні мені розповідали, що з блока не зливається нічого, хіба перевернути, що тільки з радіатора через нижній патрубок. І про промивку системи перед заливкою свіжої рідини воні нічого не чули. Сказали 5 літрової каністри вистачить. По їх системі вийшла б не заміна, а часткова підміна з невідомими подальшими реакціями всередині. В результаті міняв сам, в селі на дачі, на травичці. І навіть пробка в блоці для зливу знайшлася. І об'єму літрів 7,5 - 8 злив. І промив 4 рази фільтрованою попередньо перекип'яченою і відстояною водою.

а скільки за ремонт генератора?

590 грн. із запчастинами.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

О, мінусовальники підтягнулись. Видно власники СТО, або горе-майстрів зачепив. :_07:

Unknown, ну не персмикуйте, або читайте уважно. Я ніде Вам не навязував свою позицію і ніде не радив залазити під капот по плечі.

Я лише дав знати що є планові ТО заявлені виробником котрі потрібно виконувати і на котрі більшість забиває болт. А Ваше діло це робити чи ні, але знати треба.

І робити це самому чи на СТО діло третє.

А щодо порад то можуть нарадити вагон. Та і толкових порад питають на профільних форумах.

Як казав Дюма устами графа де Ла Фер : "Люди спрашивают совета лишь для того, чтобы ему не следовать; а если ​и следуют, то лишь затем, чтобы было кого обвинить впоследствии".

Мінуси мої за набір букофф.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

не зовсім зрозумів зауваження.
Не треба хамити людям які намагаються чимось тобі допомогти (в силу того як вони вміють), якщо дякувати немає за що можна нічого не писати.

І пиши до кого ти звертаєшся, бо складається враження, що до того хто написав попередній пост.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

не зовсім зрозумів зауваження.
Не треба хамити людям які намагаються чимось тобі допомогти (в силу того як вони вміють), якщо дякувати немає за що можна нічого не писати.

І пиши до кого ти звертаєшся, бо складається враження, що до того хто написав попередній пост.

І знову чогось не розумію. Хамити ніби і не хамив, трохи різко висловлювався лише на адресу S30 за його "букварі". Решті дописувачів я подякував, в тому числі і Вам.

Пост про "дістало" важко не зрозуміти кому адресований.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...