Перейти до змісту

updrade bosh


Factory

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

отже є шуропокрут і є бажання додати йому трохи часу в роботі тобто хочу замінити алементи ni-cd кількістю 10шт на 4 літієвих,

граблі в тому, що 1 банка кадмію має 1,2v а от літію 4,2v

тобто 1,2х10=12 а 4,2х4=14,8

тут і питання чи не буде кирдик двигуну якщо його ганятимуть на повишеному вольтажі?

ємність акума звичайно збільшеться в рази але от чи варто робити чи буде жити дорогоцінний бошик?

p.s платка контролю літею вже спроеутована і чекає часу щоб витравитись

Опубліковано

Щось ти не те рахуєш. На NiCd акумуляторах зазвичай пише 1,2В, але якщо його зарядити, то напруга має бути десь 1,42-1,45В.

Для Li-ion ти пишеш 4,2В - це є напруга ЗАРЯДЖЕНОГО елемента. Номінал зазвичай 3,6В. Тобто один Li-ion може замінити 3 NiCd.

Voronin10, в тебе купа помилок починаючи від назви теми і закінчуючи останньою крапкою.

Upgrade Bosch

4.2 x 4 в мене виходить 16,8

і т.д.

Сядь добре подумай що ти хочеш зробити і що з цього вийде.

Опубліковано

Не факт що ти знайдеш індустріальні 18650 літієві банки, які добре переносять розряд великим током.

Можна, звісно зробити калхоз з ноутбучних елементів, і наростити ємкість по схемі 3s2p, але треба буде робити під цей акум свою зарядку (з балансиром), і срок служби навряд що буде довгий, по причині того, що я писав рядком вище.

Імхо варто пошукати нову рідну батарейку, або знайти готову збірку NiCd, NiMh, аналогічну заводській.

LiFePO4 - оце моща, акуми практично без недоліків, але мають один мінус, ціну 10$\шт

Опубліковано

Щось ти не те рахуєш. На NiCd акумуляторах зазвичай пише 1,2В, але якщо його зарядити, то напруга має бути десь 1,42-1,45В.

Для Li-ion ти пишеш 4,2В - це є напруга ЗАРЯДЖЕНОГО елемента. Номінал зазвичай 3,6В. Тобто один Li-ion може замінити 3 NiCd.

Voronin10, в тебе купа помилок починаючи від назви теми і закінчуючи останньою крапкою.

Upgrade Bosch

4.2 x 4 в мене виходить 16,8

і т.д.

Сядь добре подумай що ти хочеш зробити і що з цього вийде.

1) тупанув то точно,

згадав що на акб пише 14,8 )

да 3,7х4=14,8(4.2х4=16.8)

да я в школі якось із гуманітарієм не дружив взагалі(немоє)

Voronin10, а я б зробив би

(3,7х3)

І І

(3,7х3)

n разів

Тоді матимемо 11 з лишнім Вольт, але ємність виросте в n разів

11,1v некатять, ну нехоче з таким акб працювати бошик, чи то може контроллер тоді вийо...,

перевіряв акб ноутбучну 14.8 разом із контроллером рідним (не тра паритись з розрядом\зарядом) крутить огого, аж захотілось попрацювати тоді, правда зразу передумав, мотор важливіший

Не факт що ти знайдеш індустріальні 18650 літієві банки, які добре переносять розряд великим током.

Можна, звісно зробити калхоз з ноутбучних елементів, і наростити ємкість по схемі 3s2p, але треба буде робити під цей акум свою зарядку (з балансиром), і срок служби навряд що буде довгий, по причині того, що я писав рядком вище.

Імхо варто пошукати нову рідну батарейку, або знайти готову збірку NiCd, NiMh, аналогічну заводській.

LiFePO4 - оце моща, акуми практично без недоліків, але мають один мінус, ціну 10$\шт

аймакса маєм, поки неоприділився чи буду робити балансира на платі в акб чи розєм винесу,

знаєм що великі токи для літія погані але з моїм користуванням того акумулятора надовго хватить

говорив із людиною яка займається ремонтом шуропокрутів дрельок..... ну ви поняли :)

вияснив що двигуни що для 19в 12в і ще які там є всі однакові, тобто формфактор може трошкі інший ПРОТЕ довжина дроту і його січення однакові це мене заставило задуматись аможе.... :)

LiFePO4 - цікаво, поки немав справи з цим чудом енергонакопичення, це часом не їх у електрокарах застосовують?

Опубліковано

це часом не їх у електрокарах застосовують?

Може, десь i застосовують. У електрокарах цiною чуть вище 1 ляма долл. Ну, тi, що з коштовними камiнцями по ободку спiдометра.

Опубліковано

10$\штука то дорого, 40$ то пів бошика вийде

той акумулятор що на фото певно важкуватий буде з інтрументом

якщо не сикрет де такий акум надибав?

Опубліковано

Літієві акумулятори важать менше нікель-кадмієвих, замінивши весь блок ви зміщуєте центр мас у шуруповерті, після того він може не захотіти стояти, рука при роботі буде втомлюватись сильніше.

Опубліковано

Так в неті повно інформації про це. Погугли по запитку " переделка шуруповерта под li-ion".

Все рощписано

знайшов я иільки купу форумів з пропозицвєю готового "монітора"

та штука в бошик(акб) не влізе,

тому і хочу свої граблі туди втулити, певно тіню якусь

ше як назло тестова акб якою мав тестити бошика сдохла, ну це просто капець, ні зтого ні з сього 2 елемента здохло :(

буду надіятись шо моя акб не доведе бошик до стану "кирдик"

  • 1 місяць потому...
Опубліковано

і так літій напідході :)

ось я накінець перечитавши трішки основ як працюють транзистори накінець накидав схему свого типу контроллера,

величезне ДЯКУЮ HWman, отже досьть багато даташитів переглянув від TI,

взяв основу, прошу пояснити де прорахувався (особливо балансир) можливо ток буде тікти не так як я думаю

отже критикуйте і пояснюйте де я помилився, критика ключ до всього :)

по схемі: атмега моніторить вольтаж кожної банки, при переаищенні 4,2в відкривається ключ(fet) балансира

ток міряється по плюсу бо на скільки мені відомо атмега відємні значення не зчитує, на резисторному дільнику замір току мусьть "ділитись", бо жилізні характеристики атмеги дозволяють обробляти значення 0-5в(ацп)

akb.pdf

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...