Перейти до змісту

Гоніво з двигуном!


wasistdas

Рекомендовані повідомлення

Їзджу на 123 мерсі,як до цього часу вважав 2,0 дизель. Нещодавно виявив,що під капотом 2,4. Вони ззовні ідентичні, розпізнати можна лише по номеру на блоці. Притому 2,4 не той 616 що стоїть на моделях 240,а 616 937 від буса! Підскажіть,хто розуміється в цих двигунах,які плюси та мінуси їзди на бусовському двигуні. Чим це загрожує.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

на такому старому тракторі все пох...... повір.!Для тебе саме головне це завести його зимою.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Двигуну без різниці де крутити і що, бус тяжкий, там КПП і ГП інші, більш тягові. Така сама історія з Рено, що на Кенгу, що на Трафіку одні двигуни стоять.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Зимою заводиться відносно добре. Приколхозив туди електронагрів. Ну а якщо двигуну пох... що тягнути то мене все влаштовує-витрата пального та сама,конячок ,крутний момент більше між у 2,0. Добре є.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

гоніво, це коли тебе совають на буксирі зранку чи за автівкою білий туман :)

а так, тарахкає добре, посторонніх звуків не видає, працює адекватно на свій вік - що ще треба?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

foma144, а які движки там однакові крім 1,9 dCi ?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

foma144, а які движки там однакові крім 1,9 dCi ?

На Trafic ставили f9k, який потім еволюціонував в f9q який в свою чергу стояв на кенгу, лагунах, меганах...

конструктивно нічим не відрізняються (блок, голова), лише навісом.

а на кенгу 2 і 3 стоять K9K (відповідно до потужності і року різні числові абривіатури) (260 / 702 / 710 / 722/832)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...