Перейти до змісту

Jetta II не поступає бензин


tolik79

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

ситуація така : не поступає бензин до карбюратора. навіть у фільтр не хоче литися. бензонасос новий, сьогодні куплений. якщо заливати бенз прямо в карб - заводиться, а потім глохне. тягнути ротом бенз до фільтра з бака - паливо йде. у чому може бути проблема??? мо хто знає?

Опубліковано

Опишіть паливну систему даного авто, тобто: бензобак -> насос -> магістраль -> фільтр -> карбюратор??

Якщо насос подає бензин по магістралі, а в карбі пусто - "запала ігла", "фільтр не пропускає".

Була у мене схожа ситуація, шланг який йде від бензонасоса на карб був перегнутий ( нічкою приїхав, заглушив а рано муркнула разок і все ).

Опубліковано

а чи не може бути проблемою просто згорівше реле на насос, який стоїть в баку? ну і звичайно в планах поміняти деякі шланги.

Опубліковано

а чи не може бути проблемою просто згорівше реле на насос, який стоїть в баку? ну і звичайно в планах поміняти деякі шланги.

Там карбюратор і насос механічний.

Опубліковано

Якщо насос не працює, то можливо причина і у реле.

Краще 10ть раз перевірте, перед заміною будь чого - час та гроші збережете.

Опубліковано

Насос новий це ще не означає, що він справний, я на 100% впевнений що це Китай,бо якісний новий мабуть більше сотки евриків. Якщо ж ви ротом бензин можете втягнути, то справний насос тим більше.

Опубліковано

Якщо насос не працює, то можливо причина і у реле.

Краще 10ть раз перевірте, перед заміною будь чого - час та гроші збережете.

стосовно насоса в баку, то тільки зараз така думка прийшла, бо заміна бензонасоса нічого не дала. швидше би до авто на перевірку. стоїть десь там моя конячка )...

Опубліковано

Якщо насос не працює, то можливо причина і у реле.

Краще 10ть раз перевірте, перед заміною будь чого - час та гроші збережете.

Яке реле на механічний бензонасос? :0157:

Опубліковано

Насос новий це ще не означає, що він справний, я на 100% впевнений що це Китай,бо якісний новий мабуть більше сотки евриків. Якщо ж ви ротом бензин можете втягнути, то справний насос тим більше.

по суті у мене тепер два бензонасоси - один, начебто, з Німеччини нерозборний (тепер знятий), інший, який стоїть Італія, розборний.

того року змінив аж три бензонасоси за місяць - усі тікли.

Якщо насос не працює, то можливо причина і у реле.

Краще 10ть раз перевірте, перед заміною будь чого - час та гроші збережете.

Яке реле на механічний бензонасос? :0157:

ні, насос той що в баку.

Опубліковано

Якщо насос не працює, то можливо причина і у реле.

Краще 10ть раз перевірте, перед заміною будь чого - час та гроші збережете.

Яке реле на механічний бензонасос? :0157:

Ем, ну так ТС вказав, що є.

а чи не може бути проблемою просто згорівше реле на насос, який стоїть в баку? ну і звичайно в планах поміняти деякі шланги.

Паливну схему так і не описали. Ремонт в сліпу.

Цікаво, що це за механічний насос ще й у бензобаку ?? Звідки він бере привід, щоб качати ?

Опубліковано

На скільки я стикався з Гольф/Джетта 2, то коли стоїть карбюратор, то насос механічний на двигуні, а коли моноінжектор чи інжектор то в баку, Я думаю що паливна система перероблена нашими кулібінами. І тут ще важче розібратися і знайти причину. Дійсно більш детально опишіть паливну систему і який у вас насос і де він стоїть?

Опубліковано

На скільки я стикався з Гольф/Джетта 2, то коли стоїть карбюратор, то насос механічний на двигуні, а коли моноінжектор чи інжектор то в баку, Я думаю що паливна система перероблена нашими кулібінами. І тут ще важче розібратися і знайти причину. Дійсно більш детально опишіть паливну систему і який у вас насос і де він стоїть?

все правильно у мене карбюратор, стоїть механічний паливний насос на двигуні, але ще мені ці кулібіни :) радять заглянути в багажник і перевірити наявність ще одного насоса як в інжекторних.

карбюратор пирбург 2е, двигун 1,3

хоча мені все ж таки здається, що десь лишнє повітря не дає закачувати бенз. скоро поїду гляну.

Опубліковано

У мене була така ситуація на омеа а. Там бензонасос стоїть над мостом. Пробував заводити на бензині а вона не хоче. Купив новий насос на інжектор, поставив а вона знову не заводиться. Бензонасос гуде а бензини не маэ. Потім як виявилося на зэднанняэ тягнуло повітря. Замінив усі хомути та шлангі, ну і звичайно бензин пішов.

Опубліковано

На скільки я стикався з Гольф/Джетта 2, то коли стоїть карбюратор, то насос механічний на двигуні, а коли моноінжектор чи інжектор то в баку, Я думаю що паливна система перероблена нашими кулібінами. І тут ще важче розібратися і знайти причину. Дійсно більш детально опишіть паливну систему і який у вас насос і де він стоїть?

все правильно у мене карбюратор, стоїть механічний паливний насос на двигуні, але ще мені ці кулібіни :) радять заглянути в багажник і перевірити наявність ще одного насоса як в інжекторних.

карбюратор пирбург 2е, двигун 1,3

хоча мені все ж таки здається, що десь лишнє повітря не дає закачувати бенз. скоро поїду гляну.

Якщо карбюратор і насос на двигуні механічний то в баку електричного неповинно бути.

Карбюратор з електричним не може нормально працювати, бо механічний і електричний створюють різний тиск палива. Сам колись думав ставити електричний, замість механічного тому це питання проштудіював нормально.

Опубліковано

або дохлий насос (навіть новий), або шток з Р.В не натискає на насос або дирка в бензопроводі. заткни пальцем вихід з насоса, якщо там хоч якийсь тиск створюєтся тоді пробита магістраль. в бензобак можеш не лізти, там насоса нема.

Опубліковано

усім дякую, буду шукати інший бензонасос

Так перевірте поточний бензонасос, яку пляшку і 0.5 бензину: пляшка з бензином - шланг до бензонасоса - бензонасос - шланг від бензонасоса - пляшка пуста.

Покачайте в ручному режимі, якщо качає, то зміст його замінювати? Можливо діло в фільтрі (зараз люблять ставити такі пластмасові прозорі, довго вони не ходять).

Було і не раз, що їдеш, а машина тупо зупиняється, аля закинчився бензин. Загляниш під капот, у фільтрі є бенз. Покачаєш насосом - йде, знову крутиш двиг - а він буркне і все. Виймаєш фільтр - і з півоберту авто запускається.

Встановив металевого, як на інжекторних двигунах (тільки не під гайку, а під защіпку) - спокійно надів шланги з обох сторін затянув хомутами, закачав вручну бензонасосом бензин і не маю проблем.

А на рахунок цілісності магістралі, то можете подути в трубку, що йде у бак (бажано це робити знявши трубку перед фільтром), якщо будете чути булькання бензину, то шланги також змісту міняти не має.

Опубліковано

сьогодні визначив, нарешті, причину - проміжний штовхач штока бензонасоса тупо заліг, все ж таки я його розробив і тут виявилась проблема N2 - не вистачає довжини штовхача (елементарна виработка). будєм іскать. шкода, що ніхто не може сказати довжину. так що будем калхозіть.

Опубліковано

сьогодні визначив, нарешті, причину - проміжний штовхач штока бензонасоса тупо заліг, все ж таки я його розробив і тут виявилась проблема N2 - не вистачає довжини штовхача (елементарна виработка). будєм іскать. шкода, що ніхто не може сказати довжину. так що будем калхозіть.

Моделька насосу ? Має бути по ньому інформація. А там і дані про довжину штоку бензонасоса. Довжина десь 100мм має бути.

Ем, дуже дивно, що не вистачає довжини, їх виготовляють з міцної сталі, максимум, то 1 - 2,5 мм зноситься. Можливо частина відкришилась?

Також під бензонасос ставлять прокладки, якщо їх декілька можна частину зняти, щоб шток діставав до приводного валу (не завжди є така можливість).

Опубліковано

мова йде не про шток бензонасоса, а про штовхач, який знаходиться під клапанною кришкою між кулачком і самим бензонасосом. він повинен ходити вільно, а у мене, швидше всього, розклепався в ширину і став більшим діаметрі і коротшим в довжину. размер имеет значение ;)

сам штовхач має, грубо кажучи, признаюсь ще не міряв, на око сантиметрів 3. але кожна доля міліметра має значення - буде качати паливний насос чи ні.

Опубліковано

мова йде не про шток бензонасоса, а про штовхач, який знаходиться під клапанною кришкою між кулачком і самим бензонасосом. він повинен ходити вільно, а у мене, швидше всього, розклепався в ширину і став більшим діаметрі і коротшим в довжину. размер имеет значение ;)

сам штовхач має, грубо кажучи, признаюсь ще не міряв, на око сантиметрів 3. але кожна доля міліметра має значення - буде качати паливний насос чи ні.

post-4767-0-50308300-1418049243_thumb.jp

Назва йому шток, а не штовхач. Робота в УЗАМ 412 аналогічна. Довжина штоку 100мм приблизно.

Опубліковано

мова йде не про шток бензонасоса, а про штовхач, який знаходиться під клапанною кришкою між кулачком і самим бензонасосом. він повинен ходити вільно, а у мене, швидше всього, розклепався в ширину і став більшим діаметрі і коротшим в довжину. размер имеет значение ;)

сам штовхач має, грубо кажучи, признаюсь ще не міряв, на око сантиметрів 3. але кожна доля міліметра має значення - буде качати паливний насос чи ні.

post-4767-0-50308300-1418049243_thumb.jp

Назва йому шток, а не штовхач. Робота в УЗАМ 412 аналогічна. Довжина штоку 100мм приблизно.

не буду спорити, але книжка пише "промежуточый толкатель бензонасоса".

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...