Tani Опубліковано 10 Листопада, 2014 в 08:34 #1 Опубліковано 10 Листопада, 2014 в 08:34 Виконую роботи по нанесенню бараника на фасад, мозаїки та інших структурУтеплення фасаду - пінопласт, мінеральна ватаМонтаж, демонтаж покрівліПідшива деревом, вагонкоюЦоколь - камінь, плитка та ін.тел. 0507179977та також якщо потрібні інші ремонтно-будівельні роботи звертайтесь!
Tani Опубліковано 10 Листопада, 2014 в 11:13 Автор #3 Опубліковано 10 Листопада, 2014 в 11:13 http://board.lutsk.u...entry1053178336вже цей чоловік знайшов собі майстрів, але дякую за допомогу)
Skorpio76 Опубліковано 13 Листопада, 2014 в 18:25 #4 Опубліковано 13 Листопада, 2014 в 18:25 Виконую роботи по нанесенню бараника на фасад, мозаїки та інших структурУтеплення фасаду - пінопласт, мінеральна ватател. 050717997710.11.14. приблизно 11-12 година - Клієнт (тобто я) зустрічає на форумі оголошення і телефонує за вказаним номером, оскільки цікавиться такими послугами. В трубці "Абонент не абонент". Через 15-20 хвилин Абонент вже абонент сам набирає Клієнта. Коротко розповідаю що мене цікавить. Абонент називає приблизні розцінки і сам пропонує за 1,5-2 годин під"їхати для уточнення деталей по роботі (Слова Абонента: я на машині, мені буде зручно до вас під"їхати через 1,5-2 годинки. Наберу). Клієнт чекає, не відлучаючись від дому. До 18.30 Абонент не турбує Клієнта. Клієнт в 18.30 вирішує сам зателефонувати і поцікавитися що і як. Слова Абонента: о, це ви, так.... я зараз тільки виїзджаю з роботи... Давайте завтра. Клієнт: завтра не матиму можливості чекати вдома...Чи можна все-таки сьогодні. Розмова на 10-15 хв. Абонент: добре, я щось там вирішу, наберу і під"їду. Клієнт: чекатиму... Чекав і недочекався...11.11.14 Обопільне чекання....12.11.14 8.50 - Клієнт (надіючись ще до роботи швидко зустрітися і домовитися) телефонує Абоненту. Абонент на дзвінок не реагує. Нічого, ми не горді, хочемо дати комусь зробити шмат роботи і заробити - робимо повторні дзвінки в 14.10 і в 18.00. Реакція Абонента нульова (напевно забув телефон дома).13.11.14 12.15 Клієнт невгамовний, та Абонент вирізняється стійкістю позиції не піднімати трубку. От така "історія".P.S. нащо давати оголошення, якщо спочатку погоджуєтеся взятися за роботу, а потім "морозитися"? "Дитячий садок".
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.