Factory Опубліковано 21 Жовтня, 2014 в 19:35 #1 Опубліковано 21 Жовтня, 2014 в 19:35 Прошу допомоги, потрібно настроїти карбюратор в бензопелі(китай)пилу після трьох ремонтів робітником епіцентру перебирав сам, знайшов досить цікавий кустарний мослопровід який вдолось за 50 вициганити там же...отже тепер встала проблема йде зима і тре буде продуктивно попиляти все лишнє на дачі а пила працює як "алкаш" -жрати жре огого а толку ноль(то давиться то глохне і це літом)в сц туди вже точно непонесу1) читав будову карбєратора в їжакаїх(іж планєта і тд)2) руки прямі а розум бажає навчитисьнапврате на ресурси де толком можна розібратись що і як або допоможіть порадою
Deemon Опубліковано 21 Жовтня, 2014 в 19:48 #2 Опубліковано 21 Жовтня, 2014 в 19:48 я прочитав двічі, ледь в"їхав.не ремонтопригодний кетай, і крапка, особливо коли в нього запускали ручонки.прибдай простельку електропилку, якщо по лісах не гоцаєш з заготівлею.або бюджетний чесний штіль\хускварну.дешевий інструмент - нульовий ресурс і регулярний гемор.
Aleks_lutsk Опубліковано 21 Жовтня, 2014 в 19:54 #3 Опубліковано 21 Жовтня, 2014 в 19:54 Я в ютубі дивився правда там не настройка, а деякі нюанси по ремонту. Може щось знайдеш!
Factory Опубліковано 21 Жовтня, 2014 в 19:55 Автор #4 Опубліковано 21 Жовтня, 2014 в 19:55 В 21.10.2014 в 19:48, Deemon сказав: я прочитав двічі, ледь в"їхав.не ремонтопригодний кетай, і крапка, особливо коли в нього запускали ручонки.прибдай простельку електропилку, якщо по лісах не гоцаєш з заготівлею.або бюджетний чесний штіль\хускварну.дешевий інструмент - нульовий ресурс і регулярний гемор.можливо я невмію правильно формулювати суть сорі,мій клєвєр хоч і китай іле таки після перебирання власноруч хоч став працювати( зпиляв троха лишніх веток на деревах і розпиляв це все але літра три певно спалив), суть питання не радити бренди а дати пораду як налаштувати правильно росхід горючки і толкової тяги якщо це так можна назвати В 21.10.2014 в 19:54, Aleks_lutsk сказав: Я в ютубі дивився правда там не настройка, а деякі нюанси по ремонту.я тоже коли розбирав
Deemon Опубліковано 21 Жовтня, 2014 в 20:08 #5 Опубліковано 21 Жовтня, 2014 в 20:08 Іжовський карб - трохи не то пальто В твоєму варіанті - якийсь клон Walbro В ютубі повно інфи по ремонту\регулюванні, особливо англомовних мануалів. Тримай досить зрозумілий расєйський
Factory Опубліковано 21 Жовтня, 2014 в 20:36 Автор #6 Опубліковано 21 Жовтня, 2014 в 20:36 В 21.10.2014 в 20:08, Deemon сказав: Іжовський карб - трохи не то пальтоВ твоєму варіанті - якийсь клон WalbroВ ютубі повно інфи по ремонту\регулюванні, особливо англомовних мануалів.Тримай досить зрозумілий расєйськийДякую, шось я погано шукаю останным часом, але це відео не о том, карб я не розбирав, лише знімав, хоча стоїть перевірити ссальніки і герметичністьчувак знайомий, дивився як той штіль розбирає, шо той штіль шо моя пилка різниця певно тільки в пластмасі і формах все остальне такеж самепитання лишається відкрите як налаштувати розхід горючки
REVERS Опубліковано 21 Жовтня, 2014 в 21:02 #7 Опубліковано 21 Жовтня, 2014 в 21:02 З вами не згоджусь.Користуюсь штільом 4 роки,шина 35,звалив,розібрав чимало дерев,головна суть випалюваи весь бензин перед довгою консервацією,тобто 2-3-5 місяців.Чесно кажучи бензин 92 масло штільовське за 60-80 грн.Міняв цеп 3 рази(з заточками)є 1 змінний,по роботі нарікань немає.Все рідне.По темі;З вихлопу є конденсат?Не переливає?Коли жмете на всю потужність не втрачає обороти?
Factory Опубліковано 21 Жовтня, 2014 в 21:09 Автор #8 Опубліковано 21 Жовтня, 2014 в 21:09 В 21.10.2014 в 21:02, REVERS сказав: З вами не згоджусь. Користуюсь штільом 4 роки,шина 35,звалив,розібрав чимало дерев,головна суть випалюваи весь бензин перед довгою консервацією,тобто 2-3-5 місяців.Чесно кажучи бензин 92 масло штільовське за 60-80 грн. Міняв цеп 3 рази(з заточками)є 1 змінний,по роботі нарікань немає.Все рідне. класно вам , в мене запара почалась із покупки в епіцентрі 1)стартер в перший день зломаний - сц 20днів 2) тіче масло і бензин -- сц 20 днів 3) опять тіче і глохне після 10 хв роботи сц-- десь місяць там лежала після сам все до путя довів, ПИЛА КЛЄВЄР GS3500 фоток в неті нема ось намагаюсь поки карб до путя довести і ше одне масло 2 такне штільвске я довольний хоч і трішки дорожче
REVERS Опубліковано 21 Жовтня, 2014 в 21:30 #9 Опубліковано 21 Жовтня, 2014 в 21:30 На гарячу пробуйте крутити регулювочний болт.Може сильно високі обороти?
pasha717 Опубліковано 22 Жовтня, 2014 в 06:56 #10 Опубліковано 22 Жовтня, 2014 в 06:56 а я скажу , що зменшити споживання палива в китайській пилі не можливо. в тебе яка потужність? 3,5 кВт? 45 см шина?і ти що, хотів, щоб вона в тебе брала літру на сто км?от продаємо штілі, і на практиці доведено, що при тому самому об"ємі роботи можна спалити майже в два рази менше палива.
Factory Опубліковано 22 Жовтня, 2014 в 10:25 Автор #11 Опубліковано 22 Жовтня, 2014 в 10:25 В 21.10.2014 в 21:30, REVERS сказав: На гарячу пробуйте крутити регулювочний болт.Може сильно високі обороти?спробую на вихідних В 22.10.2014 в 06:56, pasha717 сказав: а я скажу , що зменшити споживання палива в китайській пилі не можливо. в тебе яка потужність? 3,5 кВт? 45 см шина?і ти що, хотів, щоб вона в тебе брала літру на сто км?от продаємо штілі, і на практиці доведено, що при тому самому об"ємі роботи можна спалити майже в два рази менше палива.якщо ваш карб покрутити то ваш штіль може брати більше ніж моя китайськаваш штіль на заводі нормально настроєнийв моїй вже колупався майстер який лазив до карба
pasha717 Опубліковано 22 Жовтня, 2014 в 12:09 #12 Опубліковано 22 Жовтня, 2014 в 12:09 ну любий карб покрутити то можна накрутити)))і я не кажу що :- у ВАС китайська пилка це Г., а от НАШ штіль це ідеал.китай також є нормальний.)))люба бензопила після 3-5 бачків, потребує настройки карбюратора після притирки, по правильному.я просто констатую факт, що не вийде зменшити розхід палива., на таку потужність.тому що будеш прикручувати подачу ("Н" здається), вона просто буде давитися.ну любий карб покрутити то можна накрутити)))і я не кажу що :- у ВАС китайська пилка це Г., а от НАШ штіль це ідеал.китай також є нормальний.)))люба бензопила після 3-5 бачків, потребує настройки карбюратора після притирки, по правильному.я просто констатую факт, що не вийде зменшити розхід палива., на таку потужність.тому що будеш прикручувати подачу ("Н" здається), вона просто буде давитися.можеш розказати як вона робить?на холостих, на повному газу.на холодну, на гарячу.як заводиться.мож що підскажу що покрутить
Factory Опубліковано 22 Жовтня, 2014 в 14:57 Автор #13 Опубліковано 22 Жовтня, 2014 в 14:57 В 22.10.2014 в 12:09, pasha717 сказав: ну любий карб покрутити то можна накрутити))) Показати контент і я не кажу що :- у ВАС китайська пилка це Г., а от НАШ штіль це ідеал.китай також є нормальний.)))люба бензопила після 3-5 бачків, потребує настройки карбюратора після притирки, по правильному.я просто констатую факт, що не вийде зменшити розхід палива., на таку потужність.тому що будеш прикручувати подачу ("Н" здається), вона просто буде давитися.ну любий карб покрутити то можна накрутити)))і я не кажу що :- у ВАС китайська пилка це Г., а от НАШ штіль це ідеал.китай також є нормальний.)))люба бензопила після 3-5 бачків, потребує настройки карбюратора після притирки, по правильному.я просто констатую факт, що не вийде зменшити розхід палива., на таку потужність.тому що будеш прикручувати подачу ("Н" здається), вона просто буде давитися.можеш розказати як вона робить?на холостих, на повному газу.на холодну, на гарячу.як заводиться.мож що підскажу що покрутитьв суботу буду мати час завести прогріти і попилятиприїду ввдпишусь
Factory Опубліковано 27 Жовтня, 2014 в 18:56 Автор #14 Опубліковано 27 Жовтня, 2014 в 18:56 і так 100грам 92гого розбавленого маслом, хватило шоб прогріти, зняти відео і спиляти те що на фото хватило спиляти ось це а потім як завжди трошкі підкачався ось цим вигляд з боку, отак виглядає китайський клєвєр gs3800n якщо знати пластмасу то абсолютно ідентичнийз китайським штільом
REVERS Опубліковано 27 Жовтня, 2014 в 19:11 #15 Опубліковано 27 Жовтня, 2014 в 19:11 Бачок не лопнувший,бензин не капає?На останньому фото на ручці масляна пляма,завжди так?Свічку після роботи не відкручували,мокра чи ні...
Factory Опубліковано 27 Жовтня, 2014 в 19:24 Автор #16 Опубліковано 27 Жовтня, 2014 в 19:24 В 27.10.2014 в 19:11, REVERS сказав: Бачок не лопнувший,бензин не капає?На останньому фото на ручці масляна пляма,завжди так?Свічку після роботи не відкручували,мокра чи ні...пляма того, що пила сояла на деревяній підставці і натекло із сторони шини, так із самого початку, бак вроді герметичний,чвічка стоїть совецка бо замахали свічки з епіцентру, брав вже всі від дешевих до дорогих всі здихаютьвроді троха як то кажуть закидана але я в цьому не спеціаліст, як точно знати чи суха чи мокра, вона ж гаряча?
REVERS Опубліковано 27 Жовтня, 2014 в 21:43 #17 Опубліковано 27 Жовтня, 2014 в 21:43 В 27.10.2014 в 19:24, Voronin10 сказав: вроді троха як то кажуть закидана але я в цьому не спеціаліст, як точно знати чи суха чи мокра, вона ж гаряча?
REVERS Опубліковано 27 Жовтня, 2014 в 21:48 #18 Опубліковано 27 Жовтня, 2014 в 21:48 Має бути хоча б така;
pasha717 Опубліковано 28 Жовтня, 2014 в 08:04 #19 Опубліковано 28 Жовтня, 2014 в 08:04 судячи по свічці переливає.ти фільтр повітряний дивився? чистий?і пропорція масло до бензину теж нормальна? по книжці чи як сказали в епіцентрі?
Factory Опубліковано 28 Жовтня, 2014 в 14:54 Автор #20 Опубліковано 28 Жовтня, 2014 в 14:54 В 28.10.2014 в 08:04, pasha717 сказав: судячи по свічці переливає.ти фільтр повітряний дивився? чистий?і пропорція масло до бензину теж нормальна? по книжці чи як сказали в епіцентрі?по тому як написано на мастилі двохтактномуа шотам з фільтром і як? чистий вроді, колись чув що його вроді тре пропітувати маслом, но це я неспийнав до уваги
pasha717 Опубліковано 28 Жовтня, 2014 в 15:50 #21 Опубліковано 28 Жовтня, 2014 в 15:50 неправильно, масла бувають різних виробників, і відповідно вони пишуть для своєї техніки яка пропорція.дивися паспорт(інструкцію) як там, так і розбавляй.а фільтр забруднюється з іншої сторони, не з тієї як на нього дивишся.ну і відповідно ти мав написати що з обертами на холодну/гарячу. чи давиться?в принципі потужність не така й велика як зазвичай в китайців я дивлюся. не мала б багато брати.і по часу на скільки вистачило 100 грам ?
Factory Опубліковано 28 Жовтня, 2014 в 15:57 Автор #22 Опубліковано 28 Жовтня, 2014 в 15:57 В 28.10.2014 в 15:50, pasha717 сказав: неправильно, масла бувають різних виробників, і відповідно вони пишуть для своєї техніки яка пропорція.дивися паспорт(інструкцію) як там, так і розбавляйа фільтр забруднюється з іншої сторони, не з тієї як на нього дивишся.ну і відповідно ти мав написати що з обертами на холодну/гарячу. чи давиться?в принципі потужність не така й велика як зазвичай в китайців я дивлюся. не мала б багато брати.і по часу на скільки вистачило 100 грам ?та вроді недавилась на тих 100грамаха хватило шоб прогріти десь секунд 30, ділі відео, і ше хватило десь на хвилин 2 вроді
REVERS Опубліковано 28 Жовтня, 2014 в 16:30 #23 Опубліковано 28 Жовтня, 2014 в 16:30 На варшавці є контейнери з ремонтом інструменту,(десь 2 - 3 точки )підійдіть до них попитайте,шо може бути?Може для китайця цей розхід нормальний,хоча хто зна...По роботі звук вроді нормальний,не перегазовує,може дійсно бензин кудоюсь підтікає?
pasha717 Опубліковано 29 Жовтня, 2014 в 10:22 #24 Опубліковано 29 Жовтня, 2014 в 10:22 відео не подивився, працює по звуку нормально, тільки газу малувато чи ти просто в ручку не давав.
Factory Опубліковано 30 Жовтня, 2014 в 19:23 Автор #25 Опубліковано 30 Жовтня, 2014 в 19:23 В 29.10.2014 в 10:22, pasha717 сказав: відео не подивився, працює по звуку нормально, тільки газу малувато чи ти просто в ручку не давав.я десь до 70% нажимав можей менше, не люблю холлсту максимум давати, а коли працюю то вже інтуітивно на ручку давлюяке краще масло для шини? і хто де купує на варшавці, ціквить ціна/якість
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.