Shkoder Опубліковано 19 Вересня, 2014 в 21:16 Поділитися #1 Опубліковано 19 Вересня, 2014 в 21:16 почалось це майже рік тому, як тільки з'явились перші анонси та огляди Cannondale Rush у форматі найнера. нехай схожий він більше на Rize 120, ніж на Rush, але… в одному місці почався зрозумілий зуд коли я навесні побачив його вживу, то був дещо розчарований – грошей хочуть багато, а обвіс досить дешевий. про лефті мови немає, це тіпа "лоу енд двопідвіс". сандаль, звичайно, зрозуміти можна – в них тих скальпелів на складах до чорта, а ще ж Trigger є, але він якийсь костурбатий, мені ж кортіло універсального короткоходного підвіса на колесах 29". тако щоб на гонку можна виїхати, на покатушку, чи просто до гамазину. рама дуже вразила – на відміну від скальпеля, що нагадує якогось хорта, на Rush витратили трохі більше дорогоцінного авіаметалу та зробили красиві та креативні труби. з геометрією теж все в порядку – кути рульової та підседельної десь посередині між скальпелем та трігером, каретка трохи занижена, правильний стендовер. а ще десь на прес-конференції хлопець з Cannondale натякнув ніби в 2015 році буде Rush 29er з лефті… ну думаю, shut up and take my money але, щось вони переграли. топовий Rush 1 '2015 по кольорах та вигляду – як козацька шабля! та чомусь з вилкою Fox йоклмн… продовження просте. пошукав я де в нас дешевше продають тогорічний Rush 2 на який я заглядав, та й придбав собі. новісінький в коробочці що ледве влізла в мій малогабаритний пепелац, але якось до дому довіз. недовго думаючи, роздягнув його повністю до голої рами та десь за тиждень навісив все, що планував до комплекта. дещо з старих роверів зняв, а дещо докупив. вийшла отака краса: рама Cannondale Rush 29er `2014 black/grey, велика! в рамі задній аммо Fox Float RP23 BoostValve ; рульова та шток System Integrated з рідними підшипниками ; передній аммо Cannondale Lefty Hybrid PBR 29er OPI. красивий, сцуко.. обточений як огірок, та ще й колір, все як треба ; винос Cannondale SI від скальпеля, 100мм, 5 градусів вниз ; кермо карбонове нонейм, але напрочуд гарної якості. 680мм в ширину + гріпси Ritchey Ergo з замками; чудовий мультітул від Cannondale що ховається до штока керма ; колесо переднє на втулці Cannondale Omega, але з підшипниками Enduro ABEC5 ; заднє колесо на лайтовій втулці American Classic MTB 210, також з підшипниками Enduro ; шпиці на обох колесах DT Swiss Champion, 1.8-1.6-1.8 з алю нiпелями ; обода DT Swiss M520 ; камери Michelin Latex 4 ; покришки Schwalbe Racing Ralph Evo 29x2.25 на літо, та планую вже перевірені Rocket Ron на зиму ; манєтки SRAM X.0 3x9 ; передній перемикач Shimano SLX на дабл ; задній перемикач SRAM X.0 9sp ; рубашки Jagwire та троси SRAM ; система карбонова Truvativ Noir, перероблена з тріпла на дабл, зірки 24 за 36. на каретці GXP Race с підшипниками Enduro ; цеп та касета Shimano XT, 11-34 ; педалі Crank Brothers Candy 3 ; гальма теж Shimano XT, їх робота мені дуже сподобалась. але ротори Avid HS1 160/160 ; підсидельна труба карбонова та лайтова CTK Light, 400мм + хомут Focus ; сідло що обожнює моя п'ята точка - Specialized Phenom SL на тітанових рельсах та карбоновій основі, body geometry 2 ; про все інше далі буде. бо щось я вже сьогодні допрацювався до упячки… тра відпочивать. ps. чому саме Running Wild… я їх років зо три не слухав, а тут як поперло – наче наново. те ще натхнення – піратськє Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Vitaliy L Опубліковано 20 Вересня, 2014 в 05:58 Поділитися #2 Опубліковано 20 Вересня, 2014 в 05:58 капець, ото краса, респект!!! Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
TreNeR Опубліковано 20 Вересня, 2014 в 08:26 Поділитися #3 Опубліковано 20 Вересня, 2014 в 08:26 Гарний вєл. Є два питання:1. Вага?2. Тільки зараз подумав, а як ставиться ця лефтя? Чи лефтя взагалі. На звичайній вилці через винос стягується весь бутерброд з рульової і кілець під виносом. А як тут? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
odna Опубліковано 20 Вересня, 2014 в 08:43 Поділитися #4 Опубліковано 20 Вересня, 2014 в 08:43 Ага, як взяла це все в руки, теж задумалась: "Но, как?..." Все не по людськи. Там, як з інтегрованою системою шатунів приблизно. До цеї пори теж ніколи не цікавилась деталями. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Shkoder Опубліковано 20 Вересня, 2014 в 11:51 Автор Поділитися #5 Опубліковано 20 Вересня, 2014 в 11:51 з Lefty Hybrid я подолав межу в 12кг, але це без мультітула, фляги та педалей "бойова" вага 12430 грам. це з всім обвісом та педалями а варіантів кріплення аж п'ять штук. найперший був в мене на "сільвері", там подвійні хомути та окрема труба-шток. не дуже надійно, бо все гуляє : лефтя, шток та винос. найкращий зараз у Тані, де винос та шток поєднані, а "бутерброд" стягується знизу кришкою. в мене щось середнє зараз – лефті вже має ті хомути, але винос окремо Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Shkoder Опубліковано 20 Вересня, 2014 в 16:51 Автор Поділитися #6 Опубліковано 20 Вересня, 2014 в 16:51 всі ж в курсі, що половина задоволення від користування чимось полягає в тому, щоб розібрати а потім зібрати (не завжди ))) почав я десь тижня два тому з амортизатора Fox Float RP23, бо якось на мене від видавав дивні звуки, натякаючи на повітря в демпфері. по наводці Тренера я придбав ніпеля через який можна накачати компенсаційну камеру, а на наступний день розібрав аммо майже на всї гайки. не ліз тільки до перемикачів, бо з ними все добре, а зібрати трохи тяжко. розборка пройшла майже гладко, хіба сам демпфер був затянутий більше, ніж я розраховував. але ліщата та довгий важіль вирішили пролему. масло виявилось майже повністю завоздушене, а в IFP камері тиск втричі менший за рекомендований. то не дивно, що філігранний витвір людського розуму працював десь на рівні старої пружини. користуючись нагодою, я ще й клапан Boost Valve перевірив, але він виявився в нормі. але… хотів ще velocity tune змінити з Medium на Light. забув. зібрати назад досить просто, якщо на столі чисто та ніхто не заважає. головне, залити масла саме туди, такого й стільки, як книжка пише. після зборки я вкрутив ніпель до IFP камери, та накачав 250 psi. як те все робиться, є багато інструкцій та прикладів, починаючи з офсайта Fox, то повторюватись не буду, краще розповім що я отримав в результаті. по-перше запрацював демпфер, особливо це помітно в пропедалі, але навіть в положеннi Open є позитивні зміни – зникла "сходинка" від повітря в маслі, робота стала дуже плавною. погравшись з тиском у камері IFP, я зупинився на 220psi, що дало приблизно середній рівень швидкісної компресії, від якої залежить "плюшевість". з пропедалом вийшло приблизно так: рівень 3 це майже локаут, дуже дубовий, на шосе. рівень 2 – місто, ідеальний баланс компресії та відскока для купи невеликих перепон. рівень 1 – гонка крос-кантрі, компресія трохи зажата щоб краще вкручувалось, але всілякі камінці та корінці добре пролітають. Open - ліниво-покатушечні налаштунки, чи там ями-канави. виходить зараз я можу регулювати жорсткість/сег (тиск у головній камері), повільний відскок (регулятор з пружиною, в мене 4 з 10 поділок), грубу компресію (три режими пропедала + open), високошвидкісну компресію (тиск у камері IFP). це дозволяє налаштувати підвіс до будь яких умов Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Shkoder Опубліковано 21 Вересня, 2014 в 17:53 Автор Поділитися #7 Опубліковано 21 Вересня, 2014 в 17:53 ще про раму Rush 29er 2014 трохи розповім. якщо старий Rush (2007-09 року) був "маленький Prophet" та мав майже ідентичну all-mountain геометрію, то новий Rush – це Rize RZ120 з подовженими перами та геометрією найнера: як бачите, рама залишилась одноричажною з підвищеною поперечною жорсткістю, але замість двох підшипників тепер всі десять, що аж ніяк не збільшує надійність. великий плюс ще в тому, що нова підвіска менше блокується при гальмуванні та краще працює під навантаженням (зменшився pedal kick). з помітних недоліків поки що тільки занижена аж до рівня скальпеля каретка – кілька разів чіпляв вже педалями піньки та бордюри, що раніше я просто пролітав. треба звикати… зате довга база та велика відстань від каретки до задньої осі дозволяють їхати вверх не гірше за хардтейла (добре відчувалось на гонці в Гаразджі), а "загострений" (старий Rush має 69°, сучасний Scalpel - 71.3°, а новий Rush 29er - 70°) кут рульової – безпечно та з задоволенням злітати вниз. звикну до низької каретки, а за підшипники побачимо навесні, як вони зиму переживуть. загалом, катить рама дуже добре, програє найнеро-хардтейлу хіба на твердому покритті, бо пропедал це все ж не локаут. ps. низький стендовер це дуже класно, але звичайний фляготримач вже не влазить. мав спробувати такий з боковим завантаженням. спочатку мав сумніви, чи втримає флягу, але за 300 км ще не вилетіла жодного разу pps. виявилось, що підшипники не запресовані в лінки, а приклеєні на Loctite 638, що дещо спрощує їз заміну. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Shkoder Опубліковано 22 Вересня, 2014 в 08:00 Автор Поділитися #8 Опубліковано 22 Вересня, 2014 в 08:00 мабуть це більше до шоссерів відноситься, бо залежить ще від того, наскільки саме сідло встановлене горизонтально відносно каретки. довга рама дозволяє встановити сідло посередині, без офсета, що позитивно впливає на потужність, а більший чейнстей не дає перехилятись назад на крутому підйомі, до того ж добре налаштована підвіска з довгим важелем додатково тисне заднє колесо вниз, що допомагає комфортно лізти вверх там, де хaрдтейл буксує через "складки місцевості" гарний приклад – перший підйом на "Стумівських хащах" Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Sandro Опубліковано 22 Вересня, 2014 в 13:42 Поділитися #9 Опубліковано 22 Вересня, 2014 в 13:42 Скажіть, а в чому прикол "лефті" (я так розумію це вже не вилка, а те що замість неї)? Візуально - прикольно, не стандартно, а ще що, крім навантаження з стандартної вилки на цю деталь? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Ukrainec Опубліковано 22 Вересня, 2014 в 15:27 Поділитися #10 Опубліковано 22 Вересня, 2014 в 15:27 Скажіть, а в чому прикол "лефті" (я так розумію це вже не вилка, а те що замість неї)? Візуально - прикольно, не стандартно, а ще що, крім навантаження з стандартної вилки на цю деталь? Прикол -в цирку чи ютубі, а тут "магія"! Це як музику словами пререказувати. Є ж купа інформації в інтернеті Треба раз побачити, потрогати в живу, щоб це зрозуміти... Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
sanbOK Опубліковано 22 Вересня, 2014 в 15:32 Поділитися #11 Опубліковано 22 Вересня, 2014 в 15:32 Скажіть, а в чому прикол "лефті" (я так розумію це вже не вилка, а те що замість неї)? Візуально - прикольно, не стандартно, а ще що, крім навантаження з стандартної вилки на цю деталь? Прикол -в цирку чи ютубі, а тут "магія"! Це як музику словами пререказувати. Є ж купа інформації в інтернеті Треба раз побачити, потрогати в живу, щоб це зрозуміти... я не раз вживу бачив і щось в мосх ще не доходить, як воно все тримається при навантаженнях .... і справді картинка картинкою але вживу виглядає просто "вау О_о" Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Deemon Опубліковано 22 Вересня, 2014 в 15:57 Поділитися #12 Опубліковано 22 Вересня, 2014 в 15:57 а як у спортбайках тримається консольно закріплене заднє колесо? там крутний момент - огогого і навантаження на злом огогогогого Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Shkoder Опубліковано 22 Вересня, 2014 в 16:19 Автор Поділитися #13 Опубліковано 22 Вересня, 2014 в 16:19 так консольне кріплення жеж. 99% автотранспорта так зроблено за винятком деяких причепiв. 150-тонна вантажівка теж має колеса закріплені консольно. треба просто розрахувати навантаження та підібрати компоненти, матеріали, а це вже просто фізика. єдине, що в Cannondale своє – система з чотирьох лінійних підшипників, що не дає внутрішній "нозі" повертатися всередині зовнішньої труби. на фото нижче класно продемонстровано як це виглядає зсередини – все дуже просто та зрозуміло. до того ж лінійні підшипники мають менше тертя, ніж звичайні бушинги, в результаті Lefty краще обробляє дрібноту на дорозі. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Shkoder Опубліковано 22 Вересня, 2014 в 17:11 Автор Поділитися #14 Опубліковано 22 Вересня, 2014 в 17:11 тепер трохи розповім про ту Lefty, що зараз встановлена в мене на байку. я мав півдесятка різних моделей Lefty, а через мою майстерню пройшло ще з півтора десятка, але такої поки не було. по-перше це "свіжачок", вони з'явились у складі топових роверів тільки півтора роки тому, а в окремому продажу менше за рік. по-друге, ціна – як би я там не любив сандаль та лефті, але при погляді на цінник холодні зелені лапки ласково обіймали за шию в цьому році все змінилося – спочатку анонсували Lefty Supermax, потім Lefty Hybrid 2.0, а ще iphone6. і як це завжди буває у американців, пішов трохи злив типу "старого мотлоху". це Mendon на mtbr.com може собі дозволити розповісти на весь світ, що різниця між Lefty Hybrid 1.0 та 2.0 тільки в шайбочках переставлених в демпфері щоб добавити "плюша", але ж більшість розумні форуми не читає. отже, Lefty Hybrid 2013. в мене одна з найперших моделей, у кованому алюмінієвому корпусі, з демпфером RockShox PBR (платформа Pop Top, вмикається кнопкою зверху) та повітряною камерою Solo Air. нижня "нога" вироблена з одного шматка алюмінія, вони це називають OPI (one piece integration). розрахована вона тільки на 29" колеса, якщо мені захочеться встановити 26", то навіть прибравши проставки зі штока демпфера, я не зможу отримати ход 130мм, а тільки 90-95мм. чому? а треба ж було десь взяти місця на новий ущільнювач, осі і скоротили підшипники. зате поперечна жосткість стала помітно краще, бо тепер точки опори майже вдвічі більше рознесені. але це було зроблено, як на мене, дорогою ціною, бо довелося додати бушинг. саме такий, як в звичайних вилках. а за ним ущільнювач, але схожий на ті, що в мотоциклетних вилках та велоамортизаторах. конструкція має надійно утримувати масло для змащування. але ж ідеальних ущільнювачів не буває, інакше шток їздив би дуже туго. тому шток вологий від масла, але це мені відомо по амортизаторах Fox Float, проблеми не бачу. шток сухий? треба долити масла. ще деколи від бруду протерти. зате гарно їздить туди-сюди, краще за "сухий" рокшокс. кадейл на фабриці заливає 10мл масла, та розповідає про те, що воно повинно якось саме собою бризкати вверх (на 25см!!) за змащувати лінійні підшипники. я в ту дурню не вірю, та вважаю, що капнути по 2-3мл масла зверху в кожний підшипник – це набагато краще. тим більше зараз масло можна використовувати рідкє, 20w чи навіть 15w на відміну від 80w-90w, як було раніше. от якось так вся ця кухня виглядає схематично: я проїхав вже кілометрів двісті, ніби все працює так, як треба, навіть краще, ніж я очікував. але завжди можна повернутись назад до гумової гофри та Letfy 2011-12 року. демпфер там абсолютно однаковий, різниця тільки в "нозі". виглядає все одно гарно ось так воно було з звичайною Lefty 29er 90 PBR, до встановлення Lefty Hybrid: ще одна корисна штука – майже всі сучасні повітряні Lefty надають можливість погратися з об'ємом повітря в головній камері. в комплекті йде проставка, що зменшує об'єм та робить роботу більш прогресивною при меншому тиску. але її можна замінити за меншу чи зовсім прибрати – збільшиться на 5-10мм хід, а робота стане майже лінійною. якось взимку обов'язково спробую ps. німці швиденько зорієнтувалися, та вже продають набір для чистки та змащування. ай, молодці мій аналогічний набір – сіліконова змивка HiGear, що чудово вимиває старе масло, але не шкодить як WD40 ; та напівсинтетичне мастило для цепа бензопил "Штіль" Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Ukrainec Опубліковано 22 Вересня, 2014 в 17:45 Поділитися #15 Опубліковано 22 Вересня, 2014 в 17:45 Чи то мені здається, чи то дійсно так що колесо трішки зміщене відносно осі велосипеда? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Shkoder Опубліковано 22 Вересня, 2014 в 17:55 Автор Поділитися #16 Опубліковано 22 Вересня, 2014 в 17:55 здається – це ракурс такий але в нових лефті кажуть буде різний fork rake, та будуть моделі з різною відстанню між коронами. кадейл серйозно націлився на ринок звичайних вилок. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Shkoder Опубліковано 24 Вересня, 2014 в 21:13 Автор Поділитися #17 Опубліковано 24 Вересня, 2014 в 21:13 сьогодні я таки вліз всередину Lefty бо дуже кортіло взнати скільки там залишилось масла на підшипниках, а ще прибрати проставку, як розумні люди рекомендують. зверху нічого нового я не знайшов, все той самий рокшоковський дампер, та низка проставок щоб зменшити ход до 90мм : там ще й гумка є, це типу такий "сайлент блок" на випадок дропа з метра на плоскач : але якраз зверху можна трохи накапати масла в підшипники так, що воно гарно їх змастить, ще вирівняти підшипники, але це, на щастя, вже в минулому. тому я перевірив положення підшипників та зібрав все взад. щоб розібрати вже із зворотньої сторони: тримати в слизьких гумових рукавичках камеру було трохи незручно, тому розповім про результат. в повітряній камері знаходилась отака проставка, що обмежує її об'єм та робить роботу прогресивною: звичайно, навіть без цієї проставки повітряна камера не стане пружиною, але зміни в позитивну сторону присутні. додався трохи "плюш", а ще працювати лефті стала на повний хід, 90мм та навіть трохи більше. сьогодні в ПЛ я добряче покатав по трамплінах та "бочках" щоб це перевірити. трохи незвично, бо я вже якось звик до прогресивної роботи, але краще ніж було негативний момент – не вистачає тепер швидкості відскока навіть коли він повністю викручений… все ж треба невеличку проставку додати в камеру, виходить так. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Shkoder Опубліковано 25 Вересня, 2014 в 14:42 Автор Поділитися #18 Опубліковано 25 Вересня, 2014 в 14:42 upd. оце повітряна камера, об'єм досить великий, тож не дивно що без проставки лефті працює майже лінійно: вирішив поки спробувати 20мм проставку зроблену з вінілового корка: вже встановив, качнув 140psi, сьогодні десь ввечері поїду на випробування upd2. десь я вже близько до золотої середини. проїхав кілометрів 40 по лісах, багато не стрибав, бо якось стрьомно це робити вночі. підвіска майже така, як мені подобається. треба на вихідних виїхати вдень Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Shkoder Опубліковано 23 Жовтня, 2014 в 20:53 Автор Поділитися #19 Опубліковано 23 Жовтня, 2014 в 20:53 сьгодні по-перше ювілей – 1000км вже позаду! насправді, трохи більше, але помітив тільки сьогодні. по-друге, зимовий сезон офіційно почався – тридцятка спочатку під дощем, який поступово змінився на льодяну "крупу". на термометрі аж мінус один і нарешті, додому повернувся з сухою спиною, та всім що нижче, бо вдалося встановити отакий чудовий болотник: ps. я вже перевзувся на Rocket Ron, бо з ральфами на сирому листі, бувало, відклав декілька цеглин зараз ровер пре що танк, та й до зими готовий Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Shkoder Опубліковано 11 Березня, 2016 в 14:09 Автор Поділитися #20 Опубліковано 11 Березня, 2016 в 14:09 Running Wild : Resurrection! процес почався з заміни всіх підшипників підвіски на спеціалізовані з EnduroForkSeals, бо рідні померли майже всі ( Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Shkoder Опубліковано 11 Березня, 2016 в 15:25 Автор Поділитися #21 Опубліковано 11 Березня, 2016 в 15:25 1 hour ago, Shkoder said: як виявилось, найкращий помічник в цій справі – термофен ) це на фото вже новенький пiдшипник Enduro к оксидованим покриттям Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Shkoder Опубліковано 23 Березня, 2016 в 16:39 Автор Поділитися #22 Опубліковано 23 Березня, 2016 в 16:39 ото дозбирав своє чудо нарешті ) процес переборки дещо затягнувся, бо загальний пробіг вже сягнув 5500км та я мав замінити все, що зносилося чи може зноситися, щоб на протязі сезону туди не лізти взагалі: 1. апгрейд всіх вісьми підшипників підвіски на Enduro серії MAX LLC; 2. заміна роликів заднього переклюка на BBB з промами, а також чистка та змащування Shadow+ ; 3. заміна підшипників передньої втулки на Enduro ABEC5; 4. заміна підшипників каретки на Enduro GXP kit, заміна ущільнювачів; 5. переборка Lefty з чисткою, миттям, змащуванням за заміною масла: 6. переборка аморта Fox Float RP3 з заміною всіх ущільнювачів та масла, накачкою IFP, сервісом бушингів; 7. повна переборка задньої втулки American Classic з заміною підшипників на Enduro ABEC5: 8. доробка задньої втулки під кастомну вісь 10x135, що дає помітний ефект на поперечну міцність заднього трикутника; 9. переборка та чистка рульової; 10. заміна колодок та повна прокачка гальм Shimano XT; 11. заміна роторів гальм на лайтові Ashima AiNeon з фрезерованими павуками; 12. заміна підфляжника )) на низькопрофильний. тепер нарешті влазять всі фляги та термоси! 13. заміна грипсів на звичайні Ritchey WCS Lock, бо WCS Ergo вже набридли та терли пальці отим ерго-виступом; 14. силіконові ковпачки на карбонові шатуни; 15. повна переборка педалей CB Candy 3 з чисткою та змащуванням; 16. заміна касети (Shimano XT 11-34), цепа (Ultegra) з замочком, зірок шатунів (Truvativ 24/36) ; 17. заміна рубашок переклюків на Clarks, а тросів на SRAM; 18. забрав з колес старий герметик, долив по 50мл нового.. ..та й просто налаштування, регулювання, ласка та змазка ) сьогодні був приємний тест-драйв! Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Shkoder Опубліковано 4 Квітня, 2018 в 17:20 Автор Поділитися #23 Опубліковано 4 Квітня, 2018 в 17:20 багато вже спливло води.. пробіг напомітно перейшов межу в 10000, зараз трошки більше за 11000км, а чудо все живе собі та й мене тішить ) залізяки майже без змін, хіба апгрейд гальм на M8000 та переборка Lefty вже з картріджем (дякую Велозоні!). звичайно ж заміна всього, що зношується на початку кожного сезона Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Shkoder Опубліковано 4 Квітня, 2018 в 17:25 Автор Поділитися #24 Опубліковано 4 Квітня, 2018 в 17:25 з проблем поки маю наступне: завоздушився знову аморт Fox RP23. але, зважаючи на пробіг та жорсткі умови експлуатації, нічого дивного. маю скоро його перебрати. потихеньку сходить анодування на нозі Lefty Hybrid, але ж не за 2000 як в декого. 10k це вже кусок! гібрідкою дуже довольний. а взагалі, якщо за залізом дивитися, то воно не підведе ) Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Shkoder Опубліковано 4 Грудня, 2018 в 19:01 Автор Поділитися #25 Опубліковано 4 Грудня, 2018 в 19:01 задумав на осінь-зиму цікавий експеримент з конвертацією ровера на 27.5+ колеса. ретельно все поміряв, замовив та дочекався широкі ободи WTB Scraper i45, втулки WTB Laser Heavy Duty та передню на Lefty. а ще придбав в #Yaryk суперові покришки: топову Schwalbe Nobby Nic Evo/Addix 27.5 x 2.8 на заднє колесо та Schwalbe Rocket Ron Evo/Addix 27.5 x 3.0 на переднє в результаті все це дуже непогано катить. трохи гірше, ніж ральфи 29x2.25, але суттєво краще за фетбайк, який я залишу вже тільки на сніг. ще, класно гребе по листю та снігу! вийшов такий собі суб-фетбайк, але з повною підвіскою Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.