Nokian Опубліковано 8 Березня, 2014 в 23:27 #1 Опубліковано 8 Березня, 2014 в 23:27 Вітаю всіх українців та все прогресивне людство з цією знаменною датою. Важко уявити,якими ми були б без нашого Тараса Григоровича. І його в сім,ї великій, в сім,ї вольній новій Не забудьмо помянути незлим,тихим словом.
drap Опубліковано 8 Березня, 2014 в 23:40 #2 Опубліковано 8 Березня, 2014 в 23:40 Гугл порадовал по этому поводу.Оперативно среагировал.
Tolik_lt Опубліковано 9 Березня, 2014 в 06:22 #3 Опубліковано 9 Березня, 2014 в 06:22 к. х. б.Тарас Григорович Шевченко зітхнув поважно й непричетно дістав годинника старого і рушив повагом в дорогу він йшов врочисто тихим містом в пивницях пиво пив імлисте стріляв цигарку в перехожих такий живий такий несхожий дівчата парфумами вкриті просили в нього закурити їм отвічав не вельми чемно Тарас Григорович Шевченко він врешті втік із цього міста він зник із сяючого місива і в черешневій квітній пініЙого зустріли перші півніЖадан
Amelie Опубліковано 9 Березня, 2014 в 10:52 #4 Опубліковано 9 Березня, 2014 в 10:52 Свою Україну любіть. Любіть її… Во время люте. В останню, тяжкую минуту за неї Господа моліть.— «Чи ми ще зійдемося знову?..»; 19-30.V 1847, С.-Петербург
-=Mr.BrooX=- Опубліковано 9 Березня, 2014 в 11:32 #5 Опубліковано 9 Березня, 2014 в 11:32 Вітаю українців із цим святом !
Volyniaka Опубліковано 9 Березня, 2016 в 16:01 #6 Опубліковано 9 Березня, 2016 в 16:01 Сюрреалізм в образотворчому мистецтві Т. Г. Шевченка У Тараса Григоровича Шевченка є досить оригінальний малюнок який називається, одним словом - „Натюрморт", якщо судити це за виданням IV тому (1857 - 1861) мистецької спадщини художника виданого у 1963 році. Отже, „Натюрморт" Шевченко виконав у 1860 році у С.-Петербурзі на папері олівцем і сепією. Розмір малюнка - 32,7 х 24,4 см. Зліва вгорі рукою Шевченка позначено номер, що зараз напіввідрізаний: „З" або „5". В літературі інколи помилково датувався роками заслання. За списком Честахівського цей малюнок разом з малюнком „Хлопчик-натурщик" (Папір, сепія, червоний олівець; 36,3 х25,8) визначено як роботи, „рисовані в Петербурзі 1860 року" (№ 69 і 71). Дата підтверджується також зображенням на малюнку тих речей (настінного годинника, килима, різної скульптури та ін.), про які згадує Честахівський у списку предметів, що залишилися в майстерні Шевченка після його смерті1. Але існує ще один варіант року написання сепії - це 1859 рік! Малюнок відомий під назвами: „Жіноча спина"2, „Мертва голова"3, „Гіпсовий торс"4. На цьому натюрморті зображена жіноча статуетка зі спини, а на стіні у невиразному інтер'єрі по якому і не зрозуміло, де інтер'єр починається, та де він закінчується, одним словом - відкритий простір, і на цьому просторі „прибитий" цвяхом годинник... без стрілочок, як це згодом, 100 років потому, повторилося у кінокартині Інгмара Бергмана „Полунична галявина". І, найголовніше, що ця статуетка, на якій зображено просто живе тіло! Дивишся на малюнок, то враз видно, що це жива натура, а придивишся уважніше, то помічаєш, що ця статуетка на постаменті: Господи! Це ж чистішої води сюрреалізм! Як міг Шевченко таке намалювати?! Так, коли ж у світовому мистецтві з'явився сюрреалізм? Вивчаючи образотворче мистецтво Т. Г. Шевченка, французький мистецтвознавець Валентина Маркаде у своїй книжці „Історія українського мистецтва" вперше звернула увагу на цей малюнок художника. Вона називала це явище в українському образотворчому мистецтві - прикладом сюрреалізму XIX століття! Сьогоднішні мистецтвознавці-традиціоналісти заперечують цей факт і вороже ставляться до авангардизму Шевченка. Навіть не можуть змиритися з концепцією французької дослідниці мадам Маркаде. Про це й знати не хочуть. Ну що ж. Але факт є факт! Те, що не вкладається в уже сформовану концепцію, просто проходить повз свідомості. Вивчаючи цей малюнок, то враз помічаєш безліч символів, які розташовані навколо оголеного жіночого торсу на підставці - це, зокрема, маленька дитина, яка протягла вгору руки, повернувши своє тіло до жіночого торсу; вгорі „звисає" годинник, в якому відсутні стрілки. Щодо годинника, то у класика сюрреалізма іспанця Сальвадора Далі теж є подібне зображення відносно годинника. Справа від торсу намальована в'юнка рослина в горщику, а спереду – чистий аркуш білого паперу, де помітно намальований якийсь нерозбірливий начерк. http://www.rusnauka.com/27_NNM_2009/Philosophia/52835.doc.htm
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.