Перейти до змісту

Hellgate London (2007)


alex_cherry_club

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Название: Hellgate London

Год выхода: 2007

Раздел: Игры — RPG

Студия: EA Games

Платформа: PC

Системные требования:

Minimum System Requirements:

· OS: Windows XP with SP2 or Windows Vista

· CPU: 1.8 GHz or faster (2.4 GHz for Vista)

· RAM: 1 GB (2GB for Vista) or more

· Hard Drive: 7.0 GB or more free space

· Video Device: Directx 9.0c/10 compatible

· Sound: DirectX 9.0c/10 compatible

Описание

Лондон будущего — какой он? Цветущая и прогрессивная столица Великобритании? Центр мировой культуры? У компании Flagship на этот счет своя теория... Где-то через 20-25 лет в Лондоне откроются Врата ада, из которых хлынет целая орда нечисти — демоны, зомби, призраки, горгульи и прочий сатанинский зоопарк. Вся эта рать довольно быстро разрушит знаменитый мегаполис, попутно уничтожив большинство его обитателей (не без боя, конечно). Оставшимся в живых придется бежать в лондонский метрополитен — последний оплот человечества...

Проходит пять лет, и начинаются события игры Hellgate: London. Ситуация за это время особо не поменялась — люди разбились на кланы и лишь изредка производят вылазки на поверхность в робких попытках отправить «странные существа» восвояси (а скорее — в банальных поисках еды). Может ли кто-нибудь, кроме нас — главного героя, решить вопрос с демонами раз и навсегда? Конечно же, нет!

Заливать?

post-1225-1194462112.jpg

post-1225-1194462122.jpg

post-1225-1194462131.jpg

post-1225-1194462143.jpg

Опубліковано

22 рубля

Базарять по англійські, але всі тексти переведено доволі непогано , проблем з мовою немає.

  • 2 тижня потому...
Опубліковано

питаннячко виникло, заодно і тему створив

поки писав питання відповідь знайшов :)

Q:

хто грав, міг помітити справа знизу групу невелики знаків з цифрами

точне значення їх я так і не зрозумів, але підмічено, що коли всі значки падають до 0 гра каже "БАМ!" і обсипає перс артефактами

хотілосяб взнати точне значення кожного з значків

чи докопався хтось до цього?

знак зубів означае монстрів тваринного походження, типу гончіх...

R:

символи утворюють свого роду мініквест, для його проходження треба виокнати всі вимоги

значення символів діляться на 3 категорії:

вбити монстра певної групи:

зуби - тварючки всякі

рука - нежить

хвилясте сонечко - всяка астральна гидота типа привидів

пентаграма - демони

вбити монста певною зброєю:

вогонь - і так зрозуміло

зірочка - магічний вплив

біохазард - токсичний вплив

блискавка - струм

знайти певну річ (шолом наприклад)

  • 2 року потому...
Опубліковано

250px-Hellgate_London.jpg

Сюжет

Події Hellgate: London розгортаються через п'ять років після закінчення великої війни між людством і ордами демонів. Люди програли і тепер столиця Великобританії лежить в руїнах. Лондон вибрали не просто так. Місто має розвинуту мережу «природних підземель» — метро, водопровідна система, каналізація, бомбосховища, що залишилися з часів Другої Світової війни — тому авторам є де розвернутися.

Особливості гри

На вигляд Hellgate: London — чистої води шутер, проте розробники відхрещуються від порівнянь, заявляючи, що їх дітище чесно живе по законах класичних RPG, розраховуючи шанс попадання в супротивника і демедж, виходячи із статистики персонажів і параметрів зброї. Передбачається, що, крім стрілянини з «пушок» і обміну шкідливими заклинаннями, в грі буде і рукопашний бій. В даний час автори думають, чи варто вводити для нього вигляд від третьої особи.

Рольова система недалеко пішла від тієї, що ми бачили в Diablo 2. Вбиваючи монстрів, гравець отримує досвід. Досягнувши рівня, він може розкидати декілька балів в «прокачування» умінь. Зараз існують три основні напрями: Vengeance (атакуючі заклинання і здібності), Auras (постійно працюючі заклинання) і «комбо», що вступаючть у дію після того, як герой завдає ворогові критичного удару. Проводити аналогії з деревом поки рано — Flagship допрацьовує систему; один з варіантів — свого роду «лабіринт», який зрештою приведе персонажа до його справжнього підкласу. Поточний ліміт розвитку закріплений на відмітці «50».

Hellgate: London активно використовує функцію RND() для створення рівнів, що, підсилює бажання пройти гру ще n разів. Розбавити лінійний сюжет покликані побічні квести, що генеруються «на льоту» (привіт, Sacred!). Час від часу на нашому шляху зустрічатимуться дружні NPC, готові допомогти в боротьбі з демонами.

Решта елементів теж подібна до Diablo 2. Всі предмети наділені унікальними атрибутами і відрізняються один від одного по параметрах. Є система модифікації зброї, що нагадує руни самі-розумієте-звідки. Цілком можливо, що в Hellgate: London з'явиться і свій аналог Horadric Cube.

Інвентар поставляється в комплекті з класичною «лялькою», ну а найкраще джерело крутого барахла — зрозуміло, тушки убитих ворогів.

Головна мета авторів — «сингл», проте, пам'ятаючи про бурхливу популярність мережевого режиму Diablo, Flagship має намір включити в гру battle.net-подібний мультиплеер з підтримкою до 16 (або навіть 32) гравців в одній грі.

Системні вимоги

Windows XP чи Windows Vista, 1.8 GHz(XP) or 2.4 GHz (Vista) processor, 1 GB RAM (XP) or 2 GB RAM (Vista), NVIDIA GeForce 6200/ATI Radeon 9000 chipset or greater, 6 GB free hard drive space, DirectX 9.0c compatible sound, Internet connection required for multiplayer

hellgate: london trailer

ЛИТИ???

Опубліковано

Поставив на задивку. Чз 3 години буде

./Games/Hellgate London (2007) RE-PACK.iso - 4,23 ГБ

груля ЖИР, сам 3й день сижу)

Опубліковано
Ну ЖИР-це аж занадто сильно сказано.Одноманітність гри вбиває

А в діабло грають через його неперевершену різноманітність?) а ваще на смак і колір всі хламастери різні...

залито, качаємо =)

Опубліковано
Ну ЖИР-це аж занадто сильно сказано.Одноманітність гри вбиває

покажи мені різноманітну гру. Всі ігри (по суті своїй) одноманітні. KKnD - Krash Kill and Destroy.

Сама популярна гра всіх часів і народів - Тетріс. Ну просто цілковита різноманітнісь :)

Геймплей, сюжет (також мало надто сюжетних ігор) графіка, задумка..

Опубліковано

В лучших традициях action/RPG уровни генерируются при старте. Причем разработчики использовали интересный прием: в игре есть локации трех типов – полностью генерируемые, неизменяемые и генерируемые с неизменяемыми участками. Это позволило добавить в нужные локации достопримечательности, например, знаменитые здания на Пикадилли, но к сожалению, не спасло от однообразия.

Жалобы на большую продолжительность доводится слышать нечасто, обычно сетуют на то, что игра слишком короткая. В нашем же случае приходится констатировать: редкий игрок «долетит» до середины Hellgate: London. Она безбожно затянута – более двадцати часов однообразного геймплея вкупе с не блещущими разнообразием локациями – это однозначно перебор. К концу игра настолько приедается, что мысль о повторном прохождении даже не возникает, несмотря на «случайно генерируемое» все.

Вже не згадую квести

...Тяжко знайти гру яка б настільки була затянута і приїдалась вже на старті

Свій трояк гра заробила..

Онлайн режим,який розраби обіцяли зробити ледве не ММОРПГ,тане на фоні великої кількості багів та платний додатковий контент

Манчкіни будуть раді цій грі

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...