DMK Опубліковано 5 Лютого, 2014 в 18:02 #1 Опубліковано 5 Лютого, 2014 в 18:02 Замітнт скачуть оберти. При швидкості 100-120-140 де більш помітно. Стоїть ГБО, но проблема як на газу, так і на бензині. Порадьте моториста, хто допоможе розібратись
EleKtrik Опубліковано 5 Лютого, 2014 в 21:13 #2 Опубліковано 5 Лютого, 2014 в 21:13 Високі або нестабільні обороти - підсос повітря скорш. Перевірь хомути - патрубки Але краще кинути авто на діагностику.
DMK Опубліковано 5 Лютого, 2014 в 21:16 Автор #3 Опубліковано 5 Лютого, 2014 в 21:16 Високі або нестабільні обороти - підсос повітря скорш. Перевірь хомути - патрубки Але краще кинути авто на діагностику. Робив діагностику. Помилка дросселя і сім-модуля. Дросель помив, оберти залишились. Які саме патрубки. Газові ?
EleKtrik Опубліковано 5 Лютого, 2014 в 21:19 #4 Опубліковано 5 Лютого, 2014 в 21:19 Високі або нестабільні обороти - підсос повітря скорш. Перевірь хомути - патрубки Але краще кинути авто на діагностику. Робив діагностику. Помилка дросселя і сім-модуля. Дросель помив, оберти залишились. Які саме патрубки. Газові ? Повітря. Непамятаю, в тебе заслонка з газулькою, трос іде чи провода? Якщо провода, то тра спробувати адаптацію зробити( начебто ж маєш шнурка до компа )
DMK Опубліковано 5 Лютого, 2014 в 21:23 Автор #5 Опубліковано 5 Лютого, 2014 в 21:23 Високі або нестабільні обороти - підсос повітря скорш. Перевірь хомути - патрубки Але краще кинути авто на діагностику. Робив діагностику. Помилка дросселя і сім-модуля. Дросель помив, оберти залишились. Які саме патрубки. Газові ? Повітря. Непамятаю, в тебе заслонка з газулькою, трос іде чи провода? Якщо провода, то тра спробувати адаптацію зробити( начебто ж маєш шнурка до компа ) Ти коли бокс візьмеш то? Ти мені тра, як кров з носа.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.