Перейти до змісту

Продам абонемент в басейн (біля Проміня)


MegaMozg

Рекомендовані повідомлення

Значить розкажу свою історію))_)

Я студент, навчаюся в ЛНТУ - сам по собі я худенький, через це трішки комплексую (трішки) і ходжу в фітнес клуб - щоб хоч трохи накачатися.

І от бабахнула в мою голову ідея - якщо я ходжу в фітнес клуб (вівторок, четвер, субота) там я навантажую себе різними вправами, "качаюся", мучу свій організм)) і т.д. Відповідно отримую велике навантаження, то чому б в інші дні (понеділок, середа, п'ятниця) не записатися в басей (ну тіпа водичка розслабляє, ще потренеруюся і блаблабла....). І я таки записався - але очікував зовсім іншого, в результаті - організм повністю виснажений, не вспіває відновитися до занять в тренажорці, знов в трінажорці вже не та сила і т.п і т.д.

Короче я продам свій абонемент в Луцький ДЮСШ (басейн) записався я 18.09 і маю ходити до 14.10 (вже 1 день відходив) - залишилося ще 11 зайнять.

Абонемент - на хлопця, віком 16-20 років, мені 18, він іменний - але це не грає ніякої ролі, нихто нічого не перевіряє, дав абонемент, тобі дали номерок і йди плавай. Короче : вам не треба паритися брати довідку від лікаря (яка офіційно в лікарні мені обійшлася в 34 грн. - це канешно капец), якщо маєте бажання сходити 11 занять зайнятися спортом (плаванням) - беріть, виручите і мене і собі час і гроші зекономите.

Абонемент стоїть 260 грн - 12 зайнять. Я вже одне заняття відвідав, тобто 260/12=21 - одне заняття, 260 - 21= 239 грн - за стільки продаю абонемент.

Для особливо цікавих людей - це не підробка, дійсно хороший - оригінальний абонемент.

Скідувати пів ціни я не буду, бо тіпа там моє ім'я і т.д. і т.п., чи інша фігня.

Якщо ніхто не купить - я й сам з задоволенням походжу (правда тяжкувато буде).

І звичайно якщо якійсь день я піду знову, то знову -21 грн.