Єретик Опубліковано 5 Серпня, 2013 в 12:10 #76 Опубліковано 5 Серпня, 2013 в 12:10 ЩО ЩО ЩО?!?! За більш ніж 20 років за кермом в мене ні разу не виникло такої думки, що мене передній сліпить стопами чи поворотами! Стопи навпаки, і повинні бути яскравими, щоб відразу увагу привертали! Производитель уверяет, что ночью на светофорах задние «стопы» не будут слепить водителей стоящих сзади машин. Пруфлінк http://auto.onliner.by/2012/11/20/mercedes-s-class-6 До того ж є такі ШОфери, які підключають задні ПФТ до стоп сигналів. Пруфлінк http://elantra-club.ru/forum/showthread.php?t=7726 Стомлені очі відразу помітять різницю. З-заду в пробці за такою весело їхати. Як на мене, краще поставити додатковий стоп сигнал, ніж надяскраві задні стопи. P.S. І будь-ласка не вириайте з контексту слова, коли цитуєте мене.
VaLeRa Опубліковано 5 Серпня, 2013 в 12:50 #77 Опубліковано 5 Серпня, 2013 в 12:50 чомусь мені здається, що стоп-сигнали мають бути такі, щоб навіть заплющені очи побачили гальмуюче попереду авто (шутка в якій є доля правди), а то зівак вистачає, які не помічають стоп-сигнали...
Єретик Опубліковано 5 Серпня, 2013 в 14:19 #78 Опубліковано 5 Серпня, 2013 в 14:19 Якщо у вас були б такі стопи, що видно гальмуюче попереду авто навіть з заплющеними очима, то, ви були б здивовавні, якби почули коментарі водіїв, які їдуть позаду вас в темну пору доби, годинку другу. Актуально для великих міст.Не потрібно вдаватись у крайнощі. Стопи, які світять слабо - це зло. Але не меньше зло стопи, від яких очі на лоба лізуть.Вношу ясність на основі стандартів.СИЛА ИЗЛУЧАЕМОГО СВЕТАНа исходной оси сила излучаемого света каждого из двух устройств должна быть по крайней мере равной минимальным значениям и не должнапревышать максимальных значений, указанных в приведенной ниже таблице. Указанные минимальные значения не должны превышаться ни в каком направлении.7.3 Стоп сигналмін. (кд) 40макс. (кд) 185
Саня Опубліковано 5 Серпня, 2013 в 16:15 #80 Опубліковано 5 Серпня, 2013 в 16:15 Не потрібно вдаватись у крайнощі. Стопи, які світять слабо - це зло. Але не меньше зло стопи, від яких очі на лоба лізуть. Вірно. І при випуску авто це враховано. Справна штатна оптика вкладається в ці допуски, а ось такий "тюнінг" тільки все псує. VaLeRa вже писав про димчасті ліхтарі. Хочеш прикрасити авто, трохи виділитися - постав оригінал. На багато авто це доступно. Можливо дійсно на темній машині затонована оптика виглядає краще. Hella, наприклад, випускає такі ж самі ліхтарі звичайні і димчасті. Це й виглядає значно краще і, що більш важливо, безпечно
Plum Опубліковано 5 Серпня, 2013 в 17:06 #81 Опубліковано 5 Серпня, 2013 в 17:06 Кілька сертифікованих виробників оптики (наприклад, Hella) виготовляють як оригінальні, так і модифіковані (в тому числі "тоновані" та "кришталеві") ліхтарі та фари до великої кількості марок і моделей автомобілів. Такі ліхтарі, не зважаючи на "тюнінг", відповідають всім стандартам і не є небезпечними для використання. Але вони досить недешеві, іноді дорожчі, ніж "рідні оригінальні". Тому моя думка: якщо вже дуже хочеш бути не таким як всі -- будь готовий розлучитись з немалою сумою, а немає (або шкода) грошей -- їздь на тому, що поставили на заводі. Або принаймні не міняй в автомобілі того, що може вплинути як на безпеку руху, так і на безпеку пасажирів та пішоходів під час ДТП.Але не меньше зло стопи, від яких очі на лоба лізутьЄ ще любителі поїздити ввечері чи вночі в хорошу погоду з увімкненими задніми туманками, які зазвичай світять значно яскравіше, ніж габарити та стопи. Таким теж хочеться по голові настукати...
Саня Опубліковано 5 Серпня, 2013 в 17:38 #82 Опубліковано 5 Серпня, 2013 в 17:38 Я не маю нічого проти тюнінгу чи там стайлінгу, але до цього потрібно підходити зважено. Не можна чіпати речі, які впливають на безпеку. В Правилах дорожнього руху происно, що забороняється експлуатація трансортних засобів, якщо тип, колір, розміщення зовнішніх світлових приладів не відповідає встановленим вимогам. Вважаю, було б доцільно забирати такі автівки на штрафмайданчик.Не можеш зробити краще - не псуй те, що є.
VaLeRa Опубліковано 5 Серпня, 2013 в 17:49 #83 Опубліковано 5 Серпня, 2013 в 17:49 Але вони досить недешеві, іноді дорожчі, ніж "рідні оригінальні". Тому моя думка: якщо вже дуже хочеш бути не таким як всі -- будь готовий розлучитись з немалою сумою, а немає (або шкода) грошей -- їздь на тому, що поставили на заводі. тому я вже точно знаю - наступне авто ззовні в мене буде стоковим ... вбабахав я в ті викрутаси оригинальні оймаманєгорюй.... перше авто... перші викрутаси... старію я, чи що?
Plum Опубліковано 5 Серпня, 2013 в 17:51 #84 Опубліковано 5 Серпня, 2013 в 17:51 старію я, чи що? дорослішаєш, розумнішаєш
Yarchik Опубліковано 5 Серпня, 2013 в 17:53 Автор #85 Опубліковано 5 Серпня, 2013 в 17:53 старію я, чи що? Розумнішаєш ЗІ. О, Plum випередив
Yarchik Опубліковано 5 Серпня, 2013 в 18:00 Автор #86 Опубліковано 5 Серпня, 2013 в 18:00 Такий колгоспний тюнінг - явне намагання "не быть, но казаться". Наскільки я знаю, в крутих машинах є така фішка - "оптитрон". Це коли машина не заведена, ти дивишся на спідометр - а там чорно. Нічого не видно. Просто темнота. Навіть натяків на якісь цифри чи значки. Заводиш машину - і раптом появляється спідометр, всякі значки... Так от в китайських машинах теж є "оптитрон": просто весь спідометр ховається за затемненим склом - і нічого не видно, поки машину не заведеш. І оцим тюнінгєрам, які хочуть здаватися крутими - бо мають спойлер і наклейку "Спарко", відкрию одну страшну таємницю: ні оточуюче середовище, ні "дєвкі" в 99% вас крутими не вважають. І не поважають, а зовсім навіть навпаки. Повагу можете отримати лише в колі таких самих стайлерів і тюнінгерів Але не серед нормальних людей. Тому й тусуйтеся зі своїми затонованими фарами разом з братами по відсутності розуму, а до нормальних людей намагайтеся не потикатися.
Plum Опубліковано 5 Серпня, 2013 в 18:34 #87 Опубліковано 5 Серпня, 2013 в 18:34 ЗІ. О, Plum випередив Кажуть, на відміну від дурнів, в розумних людей думки не лише сходяться, а й синхронізуються в часі
vampirich Опубліковано 5 Серпня, 2013 в 20:49 #88 Опубліковано 5 Серпня, 2013 в 20:49 Йорик: Сестрёнка, когда у подъезда стоит идеально чистая, свежеотполированная чёрная Бэха, шэдоу-лайн без единой хромированной детали и на белоснежных 19-х дисках, едва слышно шелестит 270-сильный двигатель, а из салона не слишком громко, но качественно, с глубокой прорисовкой каждого инструмента, играет "Полёт Валькирии" Вагнера - это называется классический стиль. Прививается с детства и остаётся на всю жизнь.Йорик: А то что твой парень облепил мамин 100-сильный фокус плёнкой "типа карбон", поставил издающий неприличные звуки китайский глушитель и включил на пол-двора "мамааймэкриминал" через сабвуфер из Ашана - это не стиль, это дисфункция межушного ганглия. Закладывается на генетическом уровне и, к сожалению, не лечится даже пиздюлями.bash.im
DMK Опубліковано 5 Серпня, 2013 в 22:14 #89 Опубліковано 5 Серпня, 2013 в 22:14 2 Foross, наслуханий я вже про тебе, і про твій сріблясто синій "ТАЗ", з білими "тітанамі" (зробив висновки з твоєї аватарки), бачив на "тазу", таку ж наклейку. Можу помилятись. Перш ніж писати дурість - подумай головою. Ти вже мені так само, доказував за плівку, і після декількох постів - здувся. Фари тонувати неможна, і ЗАБОРОНЕНО ПДР. Сам маньяк тюнінгу та стайлінгу, сам цим займаюсь... Але завжди зберігаю безпеку водіїв, які такі ж люди як і всі. Щодо стопів - то у мене саме такі: Світять і в темну пору доби гарно, і в сонячну погоду завдяки діодовим лампам. Вже якщо дійсно, затонував під 0, в колір авто тощо - то вліпи і лампи відповідальної якості, потужності.
jack74 Опубліковано 5 Серпня, 2013 в 22:47 #90 Опубліковано 5 Серпня, 2013 в 22:47 Кажуть, на відміну від дурнів, в розумних людей думки не лише сходяться, а й синхронізуються в часі "Хто ж нас ще похвалить, як не ми самі..." ©
VaLeRa Опубліковано 6 Серпня, 2013 в 06:14 #91 Опубліковано 6 Серпня, 2013 в 06:14 Сам маньяк тюнінгу та стайлінгу, сам цим займаюсь... о - ще один такий як я маньяГ . Оце роби своє перше авто і став крапку - бо фінанси потім скажуть так А ще отак собі думаю - хто ж то все потім оцінить, коли авто продаватись буде
DMK Опубліковано 6 Серпня, 2013 в 08:53 #92 Опубліковано 6 Серпня, 2013 в 08:53 Сам маньяк тюнінгу та стайлінгу, сам цим займаюсь... о - ще один такий як я маньяГ . Оце роби своє перше авто і став крапку - бо фінанси потім скажуть так А ще отак собі думаю - хто ж то все потім оцінить, коли авто продаватись буде Не перше авто робиться вже таким способом Я купую лише оригінальні деталі, які я в майбутньому без проблем продам. 90% речей, які стоять на авто - потім продаються. То не є проблема. Та і не в цьому справа. Справа в безпеці водіїв, які їдуть по заду, чи по переду) Знаю одного знайомого, в якого затоновані задні фонарі під 0, але замість звичайних галогенових фар - стоїть ксенон
Yarchik Опубліковано 6 Серпня, 2013 в 09:25 Автор #93 Опубліковано 6 Серпня, 2013 в 09:25 о боже... вам розказувати як вночі на машині здавати назад? так-так - мені дуууже цікаво як та машині з такими фарами здавати вночі назад. А ще, якщо дощ піде і вікна не відчинити, чи на вулиці вже достатньо прохолодно. так само як на перших моделях жигуля де не передбачено з завона світло заднього ходу. Люди якось справляются. Ти ще згадав би перші моделі автомобілів взагалі. Там не було ні даху, ні фар, ні спідометрів, ні поворотників - і люди якось справлялися, чо... Хоча переконаний, що якщо тобі навіть такий автомобіль дати - то ти і його поставиш на "тітани", і десь наклеєчку стайлерську впихнеш... Особисто я часом, коли в темну пору доби серед кущів чи "пересічної місцевості" здаю назад - то вмикаю додатково і задні протитуманки, і аварійку. Краще перебдєть і нормально бачити, ніж втулитися кудись. Моя машина ні разу не тонована, і мене це влаштовує.
VaLeRa Опубліковано 6 Серпня, 2013 в 09:27 #94 Опубліковано 6 Серпня, 2013 в 09:27 і десь наклеєчку стайлерську впихнеш... згадалося - в мене на авто сама стайлерська штука, це бризговики SPARCO... ногами за це тільки не бийте .... чес слово, тоді не було іншого виходу, вже навіть є десь в гаражі бризковики без надпису, але так ліньки то все знімати та міняти....
Vadik777 Опубліковано 30 Серпня, 2013 в 07:03 #95 Опубліковано 30 Серпня, 2013 в 07:03 Нажаль невстиг зфотографувати стопи даного авто в робочому вигляді, але видовище з ненайкращах!!!
bodia88888 Опубліковано 30 Серпня, 2013 в 07:38 #96 Опубліковано 30 Серпня, 2013 в 07:38 це бризговики SPARCO А в мене РАСІНГ)))+мухобойка (чи як та біда називається) на капоті. А, нє, ще прапорець на лобовусі, не буду писати який, а то бандерівцем обізвуть)))). ПС. А мені останнім часом везе на авто, у яких взагалі стопи не горять!!! Два рази так тормозив, що в салоні все що лежало не прикрученим летіло наперід, включаючи й "трьохповерхові слова" . Нажаль невстиг зфотографувати стопи даного авто в робочому вигляді, але видовище з ненайкращах!!! А для повного тюнінга такім екземплярам залишається ще замалювати лобове скло і бокові дзеркала. буде тунінГе.
MrVes Опубліковано 27 Вересня, 2013 в 18:50 #97 Опубліковано 27 Вересня, 2013 в 18:50 Цуко діри прогоріли на стопах
igorrrko Опубліковано 27 Вересня, 2013 в 18:57 #98 Опубліковано 27 Вересня, 2013 в 18:57 Зате на задньому люмар,50-ка. Ніц не видно,але то таке.Я чоткий парень.
bodia88888 Опубліковано 1 Жовтня, 2013 в 10:09 #99 Опубліковано 1 Жовтня, 2013 в 10:09 Стопи ще трохи виднувато, а от габарити - тра зір піднапрягти
ZLOvSmetane Опубліковано 1 Жовтня, 2013 в 10:21 #100 Опубліковано 1 Жовтня, 2013 в 10:21 ця решітка на номерах від чогось помагає ?? чи просто зараз так модно ? добре що не місцевий і не буде їздити довго у нас (сподіваюсь) .. ехх.. ще б взялися ДАІ за тонування такого роду стопів (так як була мова про китайський ксенон)
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.