Перейти до змісту

відновити різюбу в Post Mount


Рекомендовані повідомлення

==============================================================================================

хто може або можливо когось знає хто зможе відновити зірвану різьбу у вилці, в кріпленні дискового гальма Post Mount ???

==============================================================================================

ось знайшов корисну інфу як це можливо зробити .

http://www.velorostov.ru/forum/viewtopic.php?p=164177

==============================================================================================

але не знайшов (у м.Луцьк) в продажі самого головного :

- 5) Ремонтная шпилька: высота 10мм с наружной резьбой М8х1 и внутренней М6х1 (сталь) (яку можна замовити тільки в токаря ???)

=============================================================================================

ось так вона виглядає якщо не замовляти в токаря

post-5395-0-61164400-1371411400_thumb.jp

=============================================================================================

ще є аналог (називається "футорка" ) який виглядає так :

post-5395-0-02726100-1371411494_thumb.jp

post-5395-0-22360500-1371412710_thumb.jp

=============================================================================================

і ще " Применение пружинных резьбовых вставок"

http://shlif.by/index.php?mact=News,cntnt01,detail,0&cntnt01articleid=30&cntnt01returnid=20

=============================================================================================

і ще один безпрограшний варіант

http://velorama.ru/blogs/52697

=============================================================================================

хто знає де можна придбати або в когось замовити такі речі ????

(зовнішня різьба М8, внутрішня М6 )

дякую всім за увагу !

(можливо комусь буде цікава дана тема )

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

второй вариант более правильный, резьба М8-М5 или М10-М6, толщина стенки футорки будет нормальная, а не 0,5 мм

вариант М8-М6 - токарь матерится будет а не точить, можно сначала вкрутить в вилку а потом нарезать внутри резьбу М6, но это хреновый вариант

на первой фотке футорка от колеса грузовика, а на второй пружинная резьбовая хрень, про нее можешь забыть

скока "дырок" сделать надо?

токарю за 4 болта 20-30грн

ну и мне за ремонт 100

а так все есть, можно делать, пока есть желание

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

токарь в районі дубеньської робив вставку в системі під педаль за 50грн , якщо цікавить пиши в лс підскажу як найти його!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

В мене теж зараз зірвана різьба на шатунах для педалі.

Підкажіть хто може відремонтувати?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Кто вам сказал, что это ремонтируется?

Если в Постмаунт можно подобрать болт по толще, то где вы найдете педали с большей осью?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не, я понимаю, что теоретически "можно и зайца научить курить"(с), но вопрос был практический. Этим никто не занимается.

Это я на всякий случай, а то есть тут любители по словодрочить.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

так ведь ремонт аналогичный: рассверливается старая резьба, нарезается новая, в неё вкручивается футорка изготовленная токарем. либо есть автомобильные "восстановители резьбы", но они отлично работают в стали и чугуне, насчёт алюминия лично у меня информации нет

всё упирается только в целесообразность. например, XTЯ есть смысл восстанавливать. нонейм китай – едва ли

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В мене шатуни Cannondale Coda, мене влаштовують

post-6377-0-15458600-1374300651_thumb.jp

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Купи нові та не парся)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В мене шатуни Cannondale Coda, мене влаштовують

о, так ты в левом шатуне сорвал? тогда действительно выкинуть проще, чем ремонтировать. есть, правда, один народный способ, но я только слышал, сам не пробовал. выглядит это так: предварительно обезжирив, посадить педаль в шатун на холодную сварку, лучше hi-gear или другую хорошую. в оси педали сделать отверстие и нарезать резьбу М5 или М6 – вот это самое сложное, так как понадобятся очень прямые руки и качественный метчик. потом болтом через большую шайбу притянуть педаль к шатуну. всё :ok2:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

скока "дырок" сделать надо?

токарю за 4 болта 20-30грн

Діма, ти тепер теж один з нас, починай в термінології розбиратись ;) ТС напиcав: "відновити зірвану різьбу у вилці, в кріпленні дискового гальма Post Mount

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ярик, че я не так написал? может вас научу правильной терминологии, тебя вроде не надо, ты же в курсах :_04: сорванная резьба это уже "дырка" а не отверстие :) да и вообще, я уже так думаю: все что сделала природа -это отверстия, а все что человек -это дырки, хотя мастер учил наоборот :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...