Перейти до змісту

Зіпсована риба супермаркет "НАШ"


Oli

Рекомендовані повідомлення

Розкажіть нам про це трішки детальніше. А то ви вже тричі про це згадуєте, а більше не говорите.

А почитати уважно свою ж тему не судьба?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я бачив це вікно, того дня. Але як на мене дивно, що той хто взламує сайт, пише про себе. Хочу деталі, більше інформації.

А почитати уважно свою ж тему не судьба?

а уважно прочитати не судьба? В тому пості було запитання: "а це що за прикол був?". Де відповідь? Тільки не показуйте мені скріншот, людина, яка його запостила дала це запитання.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я бачив це вікно, того дня. Але як на мене дивно, що той хто взламує сайт, пише про себе. Хочу деталі, більше інформації.

а уважно прочитати не судьба? В тому пості було запитання: "а це що за прикол був?". Де відповідь? Тільки не показуйте мені скріншот, людина, яка його запостила дала це запитання.

Та у Вас взагалі питань не було, фсьо добре, Там-Там супер. Рукаліцо.

Да ладно, знаю я той випадок про Там-Там, оселедець і борду. Тема закрита не була, ну були в темі потерті неадекватні коментарі, але питання вирішилось позитивно, вся партія риби була знята з продажу. Матеріальну і моральну компенсацію відшкодовано. До там-тама я притензій не маю. Ще б інші супермаркети так реагували.

http://board.lutsk.u...am/page__st__90

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Та у Вас взагалі питань не було, фсьо добре, Там-Там супер. Рукаліцо.

Питання були, при чому дуже багато. Дякую всім за підтримку. Без Вас - бордівці, на позитивний результат, я б не сподівався.

Але яка в мене зараз має бути реакція? Мені було дуже прикро, що купив неякісний товар. Аби попередити інших про неякісний товар, я запостив тему про це. І взагалі мені цікавлять всі теми де розповідають про некісний товар або послуги. Однак у моєму випадку все вирішилось позитивно (дякуючи бордівцям і борді). Крім того з продажу зняли всю партію риби. Тобто завдяки темі на борді інші покупці були захищені від неякісного товару. По-моєму хеппі енд.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

По-моєму хеппі енд.

Хто знає як з планшета вставити картинку "двойной фейспалм, потому что одного сдесь недостаточно"?

п.с. Я в рідонлі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Міжнародна Група Морепродуктів

Украина, 08665, Киевская обл., Васильковский р-н, с.Саливонки

їхні бренди: ТМ "Flagman" ТМ "Флотилия" ТМ "Гурман-меню" ТМ "Пивний NABEER"

4b792f9583539ddbe321f920e81009ba.jpgproduct-big3.png23ed7ff1375dd9d95189336ad3b12f0c.jpg

у флагмана тілапія у флотилії телапія

"связи" рішають все, пиши чи кричи тебе не почують...

я писав на рахунок коду країни, він там 211 а наш 482. Тим більше окунів в Україні валом...мабудь через кордон просто ціну збільшують

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Коды 200-299 на первых трех местах ШК зарезервированы и они (пока) не нессут наименования страны. НО! Их можно безлицензионно использовать. Например для ВНУТРЕННЕЙ кодировки продукта в организации. Например, в Германии сеть супермаркетов ALDI использует коды 290Х-ХХХХ или 221Х-ХХХХ.

з гугла.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 1 рік потому...

А у Сільпо(в Слоні) акція. Знайдіть прострочений товар. Йдіть з ним до касира, і вони вам дадуть такий самий - тільки з нормальним строком придатності.

розводілово,щоб їхні працівники пільше відпочивали

блін.. більше року пройшло...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

я думаю така акція має бути така, знайди товар прострочений, отримай його за 1 копійку, а вже потім штрафувати тих, хто за цим слідкує, тоді думаю прострочок не було б взагалі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 8 місяців потому...

Більше про рибну продукцію в супермаркетах Луцька - тут:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...