Перейти до змісту

ГБО метан чи пропан-бутан?


nicolay

Рекомендовані повідомлення

Хто їздив на метані і пропан-бутані що краще? відповіді обгрунтуйте хоча б 2-3 реченями. у мене було 2 машини на пропані зараз задумуюсь на рахунок установки метанової.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 53
  • Створено
  • Остання відповідь

Метанових заправок менше

Метанові балони більш небезпечні, бо дуже високий тиск

Вигідно тоді, коли реально багато їздиш

Цена метану зараз на заправках не така низька - відповідно толк є тоді, коли заправлятися з допомогою компресора (як - гугл в поміч)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

100%.

зараз вже нема сенсу ставити метан якщо не маєш можливості постійно заправлятися принаймі в два рази дешевше.

бо мало того що балони важчі і небезпечніші, то ще й запас ходу на тому ж об'ємі балону менший в метана.

тобто якщо машина не тільки по місту ганяти, і нема приватного будинку з власним компрессором, то ставити метан аббсолютно нерозумно.

пропан і безпечніший, і кожна друга бензинова заправка має заправку і пропану.

і запас ходу значно більший. щось типу як і бензин. заправив повний балон і катаєшся собі тиждень-два.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

приватний будинок є, там живу, но з компресором в 200бар. проблема серйозна , ця система що продається за 45000грн. неоправдає себе за все моє життя. А на пропані перерозхід на 1-2л. газу, сушить і вбиває двигун,як що до цього?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

...А на пропані ... сушить і вбиває двигун,як що до цього?

як на мене, це байка, яку не так давно почали всюди мусолити. До цього пропан навпаки подовжував життя двигуна, бо останній працював м'якше :)

Не запарюйся, не слухай недоведених байок, думай з чисто шкурного інтересу. На метані, як вище писали, ДЕ заправлятись будеш? Тих метанових АГНКС днем з вогнем доведеться шукати десь в подорожі...

Також прорахуй, скільки ти витратиш на ГБО, плюс реєєстрація газового обладнання, а потім поділи цю сумму на різницю ціни бенз/газ. І тепер прикинь, скільки часу ти будеш виїзджати ці літри, тобто, коли відіб'ється тобі вся установка (ТІЛЬКИ ВІДІБ'ЄТЬСЯ! ЩЕ БЕЗ ЕКОНОМІЇ!!!)

Якщо ти наїзджаєш небагато в рік, то це все дурна затія ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сушить і вбиває, правда салон/електрика/кузов всеодно вб"ються раніше, тобто машина вже стане лахом, а мотор ще буде "свіжачок", звісно коли бенз/масло нормальне лили.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

все зрозумів, всі поради взяв до уваги, значить і дальше пропан, тепер буду шукати кваліфікованих майстрів по установці і настройці. Всім дякую. Може в когось ще є думки пишіть.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ще плюси - октанове число пропану десь до 100 а метану 120 (якщо не помиляюся)

тому ще невідомо який газ більше гробить двигун

я ставив на вул.трункіна, зараз вони переїхали в гаражі на волиньгазом.

телефон 0933906886 Ігор

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

цікаво мені почути як це газ сушить і чим биває двигун :)

може малось наувазі що газ, на відміну від бензину, не змиває масляну плівку з циліндрів через що ті живуть значно довше ніж на бензині.

чи може мова йде про те що при згорянні газу нема сажі, яка потрапляє в те ж масло, і тому на бензині масло треба міняти частіше ніж на газу. вже не кажучи про всякі присадки в бензині котрі вбивають свічки, лямбдазонди, каталізатори. а це все грошикі не аби які.

єдина біда від газу може бути тільки від поганого чи невчасного запалення. через те що в нього вище октанове число.

це те саме що в двигун з виставленним запаленням під 80-92 бензин, залити 95-98 бензин. можуть підгоріти випускні клапани.

тому для їзди на газі (як і любому пальному з вищим октановим числом) потрібно запалення робити раніше.

це робиться в різний спосіб, в залежності від того яка система запалення. чи просто траблер підкрутити, чи ставити варіатор запалення.

за звичай ні газовщики ні клієнт таким не заморочується, бо це додатково 50-100 баксів витрат.

потім розказують байки, про вбиті мотори, хлопки, взриви, ще які басні.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Газ сушить клапана,і їх направляючі. Вірніше не сушить,а не має можливості змащувати. Також газ горить довше,бо вищий октан,то випускним клапанам достається більше. І останній момент-для ГБО бажано наявність гідрокомпенсаторів,знову ж для виживання клапанів.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

і на пропані не бажано крутити мотор за 4тис. обертів, так як він довше горить ніж бензин. Це може призвезти до прогару випускних клапанів. Хочете поганяти, переключайте на бензин.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А там особо і не накрутиш,якщо все правильно налаштовано. 3700 об максимум.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Газ сушить клапана,і їх направляючі. Вірніше не сушить,а не має можливості змащувати. ...

:) О! саме цей брєд і придумали останнім часом :) Типу клапана бензином змащувались :)))
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Газ сушить клапана,і їх направляючі. Вірніше не сушить,а не має можливості змащувати.

Так-так, сушить - брц навіть лубрикатори спеціальні продавали, як же ш їм не знати :_07:

А ще потрібно газовою сумішшю прозіф колеса качати - бо так краще, там азот і від ну дуже рідкісний газ.

Як то говориться - "губит людей не пиво..."

Якщо редуктор задушити, гвинта жадібності закрутити майже до упору - тоді так, можна перегріти випускні клапани.

А набагато вище октанове число пропану вбереже від детонації збідненої суміші - от звідси і байки про засушені клапани.

Потрібно зрозуміти - наскільки теплотворна здатність альтернативного палива менша/більша, настільки і витрата його

повинна змінитись. А також варто взяти до уваги агрегатний стан палива - бензин повністю випаровується вже в камері згорання, а пропан зразу йде в газоподібні формі - отже зменшує кількість повітря в свіжому заряді. Тому з гбо автомобіль втрачає потужність при більшій, відносно бензину, витраті палива. Для того і потрібно дооснащувати дринальоти варіаторами, або міняти "прошивку".

Вихід тільки в більш вузькій " спеціалізації" двигуна, але це вже не зовсім економ-варіант.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А також варто взяти до уваги агрегатний стан палива - бензин повністю випаровується вже в камері згорання, а пропан зразу йде в газоподібні формі - отже зменшує кількість повітря в свіжому заряді. Тому з гбо автомобіль втрачає потужність при більшій, відносно бензину, витраті палива.

Брати до уваги варто, але не все так однозначно. Є таке поняття, як стехіометричний склад горючої суміші. Вважається, що для повного згорання бензину в ДВС співвідношення має бути 14,7 до 1 (на одну масову частину бензину має припадати 14,7 масових частин повітря). Для пропану це співвідношення 15,6 до 1. Для бензину це б одначало збіднену суміш, я для пропану якраз норма. Для нього навпаки, співвідношення 14,7:1 було б збагаченням.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для пропану це співвідношення 15,6 до 1

Отже за незмінних характеристик К.З. і впускного тракту свіжий заряд буде мати меншу енергію, а дригун меншу потужність.

А тут ще й агрегатний стан... :_07:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так, це впливає на потужність. Кажуть, що при роботі на газі вона на 5-10% менша, одна ці втрати можна компенсувати. Збільшити кут випередження запалювання. Оскільки температура горіння газу вища, то рекомендують встановити більш "холодні" свічки запалювання. Частіше міняти повітряний фільтр і організувати забір повітря таким чином, щоб в циліндри попадало як мога холодніше повітря.

Зазвичай повітря додатково підігрівається для кращого випаровування бензину, на газу цього не потрібно. Тому варто відключити підігрів впускного колектора.

Можна вдатися й до більш радикальних засобів. Оскільки октанове число газу вище, то можна збільшити ступінь стиску...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ооо..... панєслась! :_39:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

"холодніші" свічки ще й через те що на газу їм не загрожує закопчення, бо нема нагару, відповідно і нема сенсу їх вганяти в температурний режим самоочищення (самопрокалювання) так як на бензині.

а що до змащення клапанів то це вже стара байка. з бородою. ще з тих сивих років коли ми їздили на етилюваному бензині з свинцем, який і виконував роль того "змащувача".

зараз вже нема ні такого бензину давно.

а направляючим клапанів вже давно це все пофігу бо вони тепер бронзові, а не чугунні.

ті лубрікатори що продають для змащення клапанів то все.... чому б не заробити гроші на тих людях які не проти з ними добровільно розлучитися :)

ще таке скажу. всі знають про бензинові і дизельні електростанції. їх зараз повно в продажі в любому супермаркеті.

так от є вони також і на газу. в Епіцентрі вже появились.

кому цікаво, то скажу що в мануалі до них так прямо і написано, що ресурс газогенераторів на 25% довший ніж бензо чи дизель.

особисто я вже давно ганяю виключно на газу. і кручу двігло на газі і до відсічки. часом буває люблю по Струмівці перевищити швидкість так раза в два :_07:

і навіть з кимось позмагатися на бенз не перемикаюсь. він в мене як докатка, чисто щоб докотитися до газової заправки :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А там особо і не накрутиш,якщо все правильно налаштовано. 3700 об максимум.

хочеш можу в живу продемонструвати як мотор на газу, під нагрузкою звісно, розкручується вище 6000 тисяч.

мотор VW 1.8 моноінжектор, газ друге покоління.

двигун після 4000-4200 тільки починає просипатись.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А там особо і не накрутиш,якщо все правильно налаштовано. 3700 об максимум.

хочеш можу в живу продемонструвати як мотор на газу, під нагрузкою звісно, розкручується вище 6000 тисяч.

мотор VW 1.8 моноінжектор, газ друге покоління.

двигун після 4000-4200 тільки починає просипатись.

....до свого тахометра присобачити?...Явно більше 4т буде)))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Оскільки температура горіння газу вища

Температура горіння газу нижча і саме горіння протікає повільніше - звідси його плюси і мінуси.

Я ніразу не противник газу - один з моїх дринольотів оснащений гбо, просто обгрунтував міф про сухість

клапанів. Одне з джерел таких міфів - "економні" таксисти, а також всезнаючі "дяді Васі" з сусіднього гаражу.

Ну і відносно екологічності - гбо і тут попереду. Єдине що мене злить в пропані - ціна.

По суті це відходи, основна частина собівартості - витрати на транспортування...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

о кстаті, Федот реальний свідок :)

коли на мому ми розгон до сотні перевіряли.

на бензині в мене відсічка в бензомозгах заложена заводом на 6500. і при розгонах мотор тупо впирається в неї.

то на газі в мене нічого відсічками не обмежує, і він крутиться значно вище ніж бензинові 6500.

інша справа в кого стоїть 4-те покоління ГБО. котре залежне від бензомозга.

і відповідно якщо бензомозг робить відсічку, то він автоматом робить її і по газовим форсункам.

причому озвучені 3700 це швидше всього пробували на холостому ходу, а сучасніші двигуни на холостому мають відсічку значно раніше ніж під нагрузкою.

так що то все чергова байка.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я не спорю,що на газу можна мотор крутити не гірше,ніж на бензині. Гвинт жадності крутити не заборонено. І тяга в тазіка тоді-бензин курить в стороні... Але який тоді розхід газу буде і навіщо тоді той газ взагалі? Та й писав я "А там особо і не накрутиш(двигун),якщо все правильно налаштовано. 3700 об максимум. І чого це сервісні центри на нові машини,в яких немає гідрокомпенсаторів,ГБО ставити відмовляються? Напевне не хочуть грошенят заробити. В любому випадку кожен сам вирішує,як єксплуатувати своє авто. Як Ви вважаєте,що все це казки-Ваше діло. Можете вложити стрілку тахометра вправо до упора. Тільки питання,на скільки часу того двигуна хватить.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...