Перейти до змісту

я студент :)


fantazy

Рекомендовані повідомлення

Кстаті... я вже студент :) давненько... (місяць) просто забував сказати :)

ВДУ - Міжнародні економічні відносини (держ.) ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Кстаті... я вже студент :) давненько... (місяць) просто забував сказати :)

ВДУ - Міжнародні економічні відносини (держ.) :)

Ми за тебе раді ;)

Успіхів у навчанні :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Vitannj. Dosut nepoganuj fakultet.V tebe poperedy dosut cikave zhuttja. V nas xaljava ne proxodut :) I tyt vse navpaku 1 kyrs najkegshuj, 2 vazhchuj, 3 tij she vazhchuj, pro 4 tujpotim napushy.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Кстаті... я вже студент :) давненько... (місяць) просто забував сказати :)

ВДУ - Міжнародні економічні відносини (держ.) ;)

ты по новой программе шел? В школе экзамены, в юнивере бумажка. Или вступительные экзамены в юнивере сдал?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Кстаті... я вже студент :) давненько... (місяць) просто забував сказати :)

ВДУ - Міжнародні економічні відносини (держ.) :(

Вітаю. Можеш пишатись собою, поступивши на державну форму навчання.

Я поступила минулого року, тільки на факультет Романо-германської філології і на платну форму навчання, але пам'ятаю, як було важко. Ти молодець!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Danke schon ! :)

ты по новой программе шел? В школе экзамены, в юнивере бумажка. Или вступительные экзамены в юнивере сдал?

я йшов по самій новій програмі :) такої ви ше не чули :)

зовн. тестування здавав раді прикола .. шоб не здавати паро екзаменів в школі ...

а все інше порєшала наукова, про яку я вже колись писав :)