Перейти до змісту

Вибір всесезонних шин


Ukrainec

Рекомендовані повідомлення

я наїздив близько 18тис на И-151 і зимою, і літом - це режина дійсно ЖЕСТЬ! І в прямому і в переносному сенсі.

Да тут більшість взагалі не знає що таке И-151. Сам відїздив на ній десь 2тис км., а 18 тис - це реально жесть )

Після того пересів на б/в імпортну всесезонку машину як підмінили, фантастика.

Висновок, автор знає про що говорить. А Goodyear Vector 4Season не задорога буде? Дивився - 500 грв покришка. Імхо це трохи дорогувато, тим більше, що, пишуть шо літом стирається на спеці дуже сильно.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 111
  • Створено
  • Остання відповідь

Не гони, всесезонних шин не існує!!!

Всесезонка и не зима и не лето!!!

Бред!!! Хто вам таке сказав? і на якій всезезонці ви їздили, що беретесь це стверджувати.

чи це так-аби ляпнути, бо десь чув?

тест AutoBild

http://old.autobild.ua/test/1686/

висновки тесту:

ИТОГ: шина, которая хороша при любой погоде, существует

Vredestein Quatrac 3, Goodyear Vector 4Seasons и Hankook Optimo 4S All Season хорошо выполняют свою работу в любое время года и на любом покрытии. В переходный период с меняющимися климатическими условиями они даже превосходят летнюю и зимнюю резину. Предупреждаем: всесезонные шины надежно функционируют только в малых и средних размерах до 205/55 R 16 и на сравнительно нетяжелых автомобилях малого и компактного класса. Для всех остальных мы настоятельно рекомендуем использовать летние и зимние шины.

Дирк Мёллер-Зонтаг, Хеннинг Клипп

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Уявіть собі, їздив на и-151 і не уявляв що є щось краще, вважав що це найкраща гума для мого авто! Навіть їздив на повністтю лисій гумі в ожеледицю по всій Волині.

Правда це було 12 років назад, часи були інші, доходи були інші, я був інший.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну, тоді і машин стільки не було, і подешевше вони були (якщо в когось вїдеш).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Можна запитання: яка в вас машина, що при 13R -сі, гума висотою 65 вам нижча на 4 см?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сказати, що існує хороша "всєсєзонка" може тільки той, хто ніколи не їздив на дійсно "зимовій" гумі.

І дуже шкода, що такі ще є... Бо з-за Вас, "економістів", переважна кількість ДТП взимку.

Якщо в тебе нема грошей на гуму - їздь краще маршруткою, не пни зад...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сказати, що існує хороша "всєсєзонка" може тільки той, хто ніколи не їздив на дійсно "зимовій" гумі.

І дуже шкода, що такі ще є... Бо з-за Вас, "економістів", переважна кількість ДТП взимку.

Якщо в тебе нема грошей на гуму - їздь краще маршруткою, не пни зад...

я "не згідний", я їжджу на "всесезонці" HANKOOK і в мене претензій немає.

треба просто тверезо розцінювати дорожню обстановку і не "чудити"

на рахунок: дійсно "зимової" гуми:

-Ніхто з виробників автогуми і не старається замінити зимову гуму на "всесезонку"- це універсальна альтернатива, яка в цифрах і показниках не набагато відрізняється від зимової/літньої(і дозволяє економити на ще одному комплекті,шиномонтажі,зберіганні гуми)

На рахунок нема грошей-їздіть маршруткою:

повірте грошей хватає і на зимову і на літню, але питання навіщо? якщо майже те ж саме робить "всесезонка"(і рахувати чужі гроші-це як "мінімум" невиховано)

на рахунок ДТП і "економістів":

якщо "недано"-то й ніяка дійсно "зимова" гума не допоможе, я не думаю, що ви будете їхати 90 км\год, а не 60 бо у вашої дійсно "зимової" гуми гальмівний шлях на 6м менший ніж в моєї всесезонки, чи аквапланування починається на швидкості 80, а не 65 км/год(+це дорога і ситуації бувають різні: в мене знайомі злітали з дороги на повному приводі, в гарній зимовій гумі, з купою допоміжної електроніки,не "ліхачили" і стажем водіння більше 15 років-так що від цього ніхто не застрахований)

З.І в мене батько 30 років відїздив на таксі на ГАЗ-24/2410(а це не одна тисяча км) і він поняття не мав про зимову гуму-головне щоб корд не стирчав(і слава Богу безаварійно)

так що все таки багато залежить від прокладки між кермом та сидінням.

але це моя суб"єктивна думка(ну і з десятка автомобільних журналів) тому я нічого не навязую...

Дякую за увагу.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сказати, що існує хороша "всєсєзонка" може тільки той, хто ніколи не їздив на дійсно "зимовій" гумі.

І дуже шкода, що такі ще є... Бо з-за Вас, "економістів", переважна кількість ДТП взимку.

Якщо в тебе нема грошей на гуму - їздь краще маршруткою, не пни зад...

1) Сказати може що погана всезезонна гума може лише той, хто не їздив на цілком лисі гумі! ;)

2) Бачив 2 ДТП цієї зими, в усіх випадках водії використовували зимову гуму, а одне авто було навіть у шипованій гумі!

Головне не гума, а прокладку між...

3) Маршруткою переважно і пересуваюсь ;), дякую за "зад"!

Тут питання не в грошах, а скоріш в переконаннях!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На рахунок економії коштів при використанні всесезонки. Як я писав вище, у мене є два комплекти гуми на дисках, тобто на шиномонтаж я не трачу грошей, сам перекидую колеса, за одно ще й на колодки гляну і підвіску провірю. І потім, поки у мене зносяться літо і зима, то всесезонку теж прийшлося б раз міняти (а може і не раз, бо всесезонка літом швидше стирається ніж літня). Тобто, як такої суттєвої економії немає, а можливо і навпаки, з двома комплектами на дисках дешевше буде...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На рахунок економії коштів при використанні всесезонки. Як я писав вище, у мене є два комплекти гуми на дисках, тобто на шиномонтаж я не трачу грошей, сам перекидую колеса, за одно ще й на колодки гляну і підвіску провірю. І потім, поки у мене зносяться літо і зима, то всесезонку теж прийшлося б раз міняти (а може і не раз, бо всесезонка літом швидше стирається ніж літня). Тобто, як такої суттєвої економії немає, а можливо і навпаки, з двома комплектами на дисках дешевше буде...

а якщо немає 2 комплекти? -купляти два при наших цінах на нормальну гуму?

і немає другого комплекту дисків?- + 1000 грн диски

немає гаража де зберігати? -балкон? під ліжком?

так що все відносно і індивідуально))))))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не дешевше!

З моєю їздою сама гума на шинах по причині старості задубіє і розтріскається раніше ніж я її зношу! По цій причині я вже не купую Б\В!

А уявіть куди підуть 2 комплекти через літ так 10 з моєю їздою?

МР-55 я теж купував 6 літ назад! Які згідно записів "бортового журналу" з"їздив з урахуванням минулого літа лише на 2,5мм, тобто за 5 попередніх літ коли я її експлатував лише в зимку я її з"їздив лише не 1мм!

Проблем з зберіганням і наявністтю запасних комплектів дисків не маю, маю лише переконання: а нахрена?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

...повірте грошей хватає...(і рахувати чужі гроші-це як "мінімум" невиховано)

...

ДЕ ти побачив, щоб я рахував чиїсь гроші?
...З.І в мене батько 30 років відїздив на таксі на ГАЗ-24/2410(а це не одна тисяча км) і він поняття не мав про зимову гуму-головне щоб корд не стирчав(і слава Богу безаварійно)...
Батько 30 років на таксі... ти не рівняй, він їздив на ДЕРЖАВНОМУ таксі, і гуму ставив ТУ, яку дали. А мав би можливість обирати - я впевнений, обирав би сезонну, а не ВСЕсезонну. Та й в ті часи не було такого вибору, зимова - це була рідкість/дикість, ти ж сам написав "батько поняття не мав про зимову"...
...треба просто тверезо розцінювати дорожню обстановку і не "чудити"

...

якщо "недано"-то й ніяка дійсно "зимова" гума не допоможе, я не думаю, що ви будете їхати 90 км\год, а не 60 бо у вашої дійсно "зимової" гуми гальмівний шлях на 6м менший ніж в моєї всесезонки, чи аквапланування починається на швидкості 80, а не 65 км/год(+це дорога і ситуації бувають різні: в мене знайомі злітали з дороги на повному приводі, в гарній зимовій гумі, з купою допоміжної електроніки,не "ліхачили" і стажем водіння більше 15 років-так що від цього ніхто не застрахований)

...

так що все таки багато залежить від прокладки між кермом та сидінням....

...1) Сказати може що погана всезезонна гума може лише той, хто не їздив на цілком лисі гумі! ;)

2) ...Головне не гума, а прокладку між...

...: а нахрена?

Хлопці, на дорозі важливо ВСЕ, а не тільки сама "прокладка".

Я за кермом більше 20-ти років, і якщо я кажу про зимову, то я - погана прокладка?! Ні! Певно, я маю підстави так казати. Я маю з чим порівнювати, їздив і на "всєсєзонці", і на лисій...

Коли я був "зелений", я теж розповідав, що "всєсєзонка" - то клас, треба вміти, просто, їздити.... Казав, поки не спробував зимову!

Є багато випадків, коли саме від тебе дуже мало залежить, бо навколо ганяє багато дійсно "прокладок з крильцями", а тому ти повинен мати крім реакції, вміння, досвіду, ще й ТЕХНІЧНИЙ ЗАПАС МОЖЛИВОСТІ вирулити з ситуації! Тобто ти повинен мати КЕРОВАНУ машину, а не просто пересуватись черепашачим кроком, ховаючись від всіх.

Linark, Розповідаєш про швидкості та гальмівний шлях, а в дійсності розповідаєш про різні "прокладки" за кермом...

Візьмемо для прикладу однакову швидкість, однакове авто, однакову "прокладку"... і тут на дорогу вилітає на санчатах дитина збоку!

Далі будем сперечатись?! Твоє авто стане за 15 м, причому повністю НЕКЕРОВАНЕ, а на "зимовій" гумі ти мало того, що зупинишся швидше, в тебе ще й авто буде КЕРОВАНИМ!

А тому повторюсь: НА ДОРОЗІ ВАЖЛИВО ВСЕ!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

я за безпеку на дорозі, думаю економія тут не "умєстна", навіть якщо наїжджати 2-3 тис. км. це все ж таки порівняно багато (ну звичайно, не 30-40 тис), але і того може вистачити, щоб не дай Бог, наробити дивних речей. ІМХО.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На всесезонці Pirelli P400 Aquamile (що дісталася мені від Shkoder-a), чудово відїздив і літо, і дощове літо, і зиму, і в горах іздив зимою. Їздив швидко, по дорогам та бездоріжжю. Жодного разу не буксував. Жодна зимня таких результатів не показувала. Кидаю камінь в сторону тих, хто каже, що не існує всесезонки.

А я от не вірю, що такий протектор

pirelli_p400_aquamile_fr_302.jpg

по снігу буде кращим, наприклад, чим такий (Sava S3 - середнячок серед зимових)

eskimo-s3-02.jpg

Ці 2 протектори майже однакові по своїй суті (3 паралельні канавки) що характеризують направлений протектор літньої гуми.

Порівнюй краще з дійсно зимовим протектором:

Michelin X Ice 2

michelin_x-ice_2.jpg

Nokian Hakkapeliitta R

%D0%B7%D0%B8%D0%BC%D0%BD%D1%8F%D1%8F%20%D1%80%D0%B5%D0%B7%D0%B8%D0%BD%D0%B0%20nokian%20hakkapeliitta%20r!.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

rosava_wq-101.JPG

...і нічо - в міських умовах гребе як має бути )

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

... з дійсно зимовим протектором:...

колись мені попалася Дніпрошина ДП-22 post-8369-0-10970600-1357741763_thumb.jp :) ОЦЕ ТО БУВ ДІЙСНО ЗИМОВИЙ ПРОТЕКТОР! :) Я не відчував взагалі, що зима :)

Від'їздив на ній 5 сезонів. Більше такої знайти не зміг...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я не відчував взагалі, що зима
Шуміла певне не менше шипованої ;)

На авторевью є цікавий тест всесезонок на газелі, шкода що старенький.

А тут тести топової гуми 2009 року.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

...Шуміла певне не менше шипованої ;)

...

на асфальті - так :), але те, як вона трималась за дорогу, як вона могла прогрібатись там, куді інші навіть не потикались, компенсувало цю "незручність" з головою! :)

Навіть попадаючи в болото я відчував себе наче на всюдиході :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

to Jack74:

Шановний пан Jack74!

я нівякому разі не сумніваюсь у вашому водійському досвіді, і не доказую, що "всесезонка" краще зимової гуми(тому що це стверджувати просто нерозумно), але я ще раз повторюсь- це все відносно і прикладів можна наводити масу:

що стане швидше-авто в зимовій гумі без АБС, чи авто на "всесезонці" з АБС.

також ефективнісь гальм у автомобілів різна, тому стверджувати,що зимова гума, наприклад на Вазі гальмує краще, ніж "всесезонка" на припустим "Ауді"

так само "гума гумі рознь" не можна ставити все в один ряд-і казати це чорне,а це біле.(не варто говорити про "всесезонку",маючи на увазі всім відому БС-ку Росава-я також на ній їздив, і взагалі не вважаю гумою,її ставити або на причіп або на віз)

також не варто їхати на граничних можливостях своєї гуми-переоцінка своїх можливостей ні до чого доброго не приведе.

на рахунок "некерованості" авто- це питання скоріше до досвіду, ніж до авто (я не маю на увазі лису гуму) і дотримання того ж швидкісного режиму і тверезо оцінювати дорожню обстановку.

але ми з вами пішли "не в ту степь"-топікстартер назвав тему " Вибір всесезонних шин" а не "Порівняння зимової та "всесезонної" гуми"

тому я дав список гуми яку вважаю "кращою з всесезонки" і розумна альтернатива для авто малого і компакт класу все-таки є

З.І Прошу не мінусити тільки того,що ви маєте іншу думку,свої слова я завжди стараюсь аргументувати

(Якщо це не ви-тоді щиро вибачаюсь за такі припущення)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

...

З.І Прошу не мінусити тільки того,що ви маєте іншу думку,свої слова я завжди стараюсь аргументувати

(Якщо це не ви-тоді щиро вибачаюсь за такі припущення)

а коли мають таку ж думку, то "плюсувати" дозволяється? ;)

І до того ж, щось я не бачу "мінусових" твоїх постів....

і по суті

...

але ми з вами пішли "не в ту степь"-топікстартер назвав тему " Вибір всесезонних шин" а не "Порівняння зимової та "всесезонної" гуми"

тому я дав список гуми яку вважаю "кращою з всесезонки" і розумна альтернатива для авто малого і компакт класу все-таки є...

я пояснив, що не може бути ВИБОРУ серед "всєсєзонки" як такого! Бо вона вся - ГАВНО! От і вся моя думка. І нічого я не порівнюю.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хлопці, на дорозі важливо ВСЕ, а не тільки сама "прокладка".

Я за кермом більше 20-ти років, і якщо я кажу про зимову, то я - погана прокладка?! Ні! Певно, я маю підстави так казати. Я маю з чим порівнювати, їздив і на "всєсєзонці", і на лисій...

Коли я був "зелений", я теж розповідав, що "всєсєзонка" - то клас, треба вміти, просто, їздити.... Казав, поки не спробував зимову!

Є багато випадків, коли саме від тебе дуже мало залежить, бо навколо ганяє багато дійсно "прокладок з крильцями", а тому ти повинен мати крім реакції, вміння, досвіду, ще й ТЕХНІЧНИЙ ЗАПАС МОЖЛИВОСТІ вирулити з ситуації! Тобто ти повинен мати КЕРОВАНУ машину, а не просто пересуватись черепашачим кроком, ховаючись від всіх.

Linark, Розповідаєш про швидкості та гальмівний шлях, а в дійсності розповідаєш про різні "прокладки" за кермом...

Візьмемо для прикладу однакову швидкість, однакове авто, однакову "прокладку"... і тут на дорогу вилітає на санчатах дитина збоку!

Далі будем сперечатись?! Твоє авто стане за 15 м, причому повністю НЕКЕРОВАНЕ, а на "зимовій" гумі ти мало того, що зупинишся швидше, в тебе ще й авто буде КЕРОВАНИМ!

А тому повторюсь: НА ДОРОЗІ ВАЖЛИВО ВСЕ!

Відповім вашими словами:

НА ДОРОЗІ ВАЖЛИВО ВСЕ!- тому і дотримання швидкості, дистанції, і реакція водії, і навики водіння( а гальмувати треба вміти), і стан авто і гума(для чого зимова гума коли гальмує тільки 2 або 3 колеса)

на рахунок "зеленості" - вибачте я також не перший день за кермом, і певні навики водіння маю.

на рахунок черепашого кроку-я вважаю швидкість 40-60км/год достатньою для руху в місті взимку.

як говорить приказка "тише едешь- дальше будешь" ІМХО

...

З.І Прошу не мінусити тільки того,що ви маєте іншу думку,свої слова я завжди стараюсь аргументувати

(Якщо це не ви-тоді щиро вибачаюсь за такі припущення)

а коли мають таку ж думку, то "плюсувати" дозволяється? ;)

І до того ж, щось я не бачу "мінусових" твоїх постів....

і по суті

...

але ми з вами пішли "не в ту степь"-топікстартер назвав тему " Вибір всесезонних шин" а не "Порівняння зимової та "всесезонної" гуми"

тому я дав список гуми яку вважаю "кращою з всесезонки" і розумна альтернатива для авто малого і компакт класу все-таки є...

я пояснив, що не може бути ВИБОРУ серед "всєсєзонки" як такого! Бо вона вся - ГАВНО! От і вся моя думка. І нічого я не порівнюю.

Мінусових немає,але були 2 з одиничками :0157:

Плюсовати тра обовязко :_02:

тому пропоную залишитись при свої поглядах та переконаннях :0152:

З.І і взагазі робочий день-тра йти працювати :0159:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

...що стане швидше-авто в зимовій гумі без АБС, чи авто на "всесезонці" з АБС...

Якщо мова іде про сніг чи лід, то звісно швидше стане авто в зимовій гумі без АБС.

АБС збільшує гальмівний шлях на снігу, льодові, глині, багнюці тощо.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

тощо.

асфальті...

ні, асфальт по зчіпним властивостям шини з дорожнім покриттям сильно відрізняється від снігу, льоду, глини, багнюки :_02: .

під "тощо" малось на увазі гравій, щебінь, пісок

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А вы обратили внимание как все ездят с первым гололедом? – Потихоньку, осторожно, все (большинство) друг -друга пропускают, вежливые – ну прям ЕУРОПА. И это независимо от резины на которой ездят. Да, резина имеет значение, но большее значение имеет культура езды. Ведь на чистом гололеде (частный случай) по сути тормози не тормози резина играет второстепенную роль, а главную роль играет скорость. К примеру, в свое время, урал 4320, с общим весом более 10 тонн и вездеходной резиной тоже не мог остановить на льду.

Мой выбор пал на всесизонку Росаву, авто Ваз. На такой резине за 4 года проехал 80 тыс.км. Сейчас тоже поменял на росаву.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...