Перейти до змісту

Де маршрутка?


SG008

Рекомендовані повідомлення

  • Відповідей 319
  • Створено
  • Остання відповідь
  • 2 тижня потому...
Опубліковано

Приєднуйтесь! Бачиш бидло без ввімкненого трекера - знімай на відео і фото, і в Інтернет його, хай місто знає своїх Хероїв!


Давайте чавити їх "знаменитістю" разом!

 

 

Опубліковано

У Луцьку маршрутка № 4 буде їздити лише до 17 травня.
Про це у facebook повідомляють учасники ініціативної групи, які виступають проти скасування цього маршруту.
"2 травня відбулася зустріч Оксани Семенюк і Наталі Гуркіної з начальником управління транспорту Луцької міської ради Володимиром Степановим. Поговорили про ситуацію, що склалася. А 3 травня на території ЛПЕ відбулася зустріч з Володимиром Пуцом та начальником управління транспорту Луцької міської ради Володимиром Степановим.
Були обговорені кілька варіантів вирішення цього питання", - написала у facebook Наталія Гуркіна.
Всі сторони намагаються конструктивно вийти зі складної ситуації транспортного сполучення між ЛПЗ та Вересневим (ЗОШ № 16).

То вже, холєра, смішно...

Та пустіть її так, як вона МАЄ ходити - з вокзалу на Калину, і поверніть 23, і все!

А Дьомін - то взагалі клінічний ідіот - він, певно, не розуміє, що їздити без трекерів, і ТІЛЬКИ до Вересневого (а він був дуже проти їзди на Калину) - це пряма дорога до нерентабельності... На ЛПЗ їздить 9, 9а, 10, 11, на Вересневе - 24, 9а + тролейбуси. Що в ньому унікального? Ну а про трекери - я промовчу, якщо мені 4-кою навіть швидше, то, прочекавши 10+ хвилин і не спостерігаючи її в додатку - я таки сяду, як і 99% пасажирів в будь-що, що їде в потрібному напрямку, хай і довше. От наприклад з Київського майдану на 33-й є довше, навколо, але 15 тролейбус, маршрутки 2, 16, якщо до РАГСу - то взагалі ВСЕ.

А потім водії соплі жують про "ми нерентабельні, в нас вакансій повно і зарплата мала". Так не треба їздити невидимками і сходити з маршруту після 20:00 - і все буде.

Знаменита проблемна ввечері 1-ка - теж Дьомінська... Так що то невиліковно напевно, пора просто міняти перевізника.

Опубліковано

А тим часом...

Підвищення вартості проїзду у маршрутках Луцька з 5 до 6 гривень є цілком обгрунтоване.
Про це у коментарі власкору «ВолиньUA» заявила начальник відділу тарифної політики Луцької міськради
Наталія Штинька.
«Підвищення тарифу на проїзд обгрунтоване економічно. Це поза всякими сумнівами. Вартість пального росте, усі маршрутки старі. Водії не хочуть працювати за малу зарплату. Якщо не підвищити тариф - будуть проблеми», - зазначила чиновниця.
Також вона додала, що зараз у міськраді чекають на відповідь Антимонопольного комітету. Після цього виконком розгляне підняття вартості проїзду.
«Ми надали відділенню АМКУ всі документи. Їх завдання - перевірити правильність процедури. Але вони вирішили цього разу направити у Держпродспоживслужбу економічне обгрунтування тарифу. Чекаємо на відповідь».

А мені, курва, зарплату підняли, а? Давайте всі страйкувати, хай ніфіга не працює, розвалимо всю країну, закриються всі магазини, фірми і держустанови, бо зарплату не піднімають вже і зараз!

А СЕРВІС довести до того рівня, коли можна починати ТИХЕНЬКО нити про підвищення, а не вимагати, не пробували спочатку?

 

4-ка, прямо зараз - ну не вірю я, що їх ДВІ, і обидві їдуть в одному напрямку... І не треба "ля-ля" про "Візор глючить" - для порівняння РЕШТА! Тупо шифруються, вимкнувши трекер, півгодини тому їх було три.

Screenshot_2019-05-04-07-41-11-617_ua_in.citybus.lutsk.thumb.png.7e85759ae8c8e48aae6fc4083f23e5fc.pngScreenshot_2019-05-04-07-41-23-767_ua_in.citybus.lutsk.thumb.png.5bc22e59e6dd4ef2195ad86abea248a7.png

  • 2 тижня потому...
Опубліковано

"За словами першого заступника Луцького міського голови Григорія Недопада, запускати тролейбусний маршрут до Гаразджі економічно недоцільно, тому громадський транспорт скеровуватимуть за іншими напрямками."
"Своєю чергою, виконувач повноважень Луцького міського голови Григорій Пустовіт акцентував, що до Гаразджі продовжуватиме курсувати автобус № 3, хоча він і збитковий."
"Григорій Пустовіт зауважив, що передусім потрібно дбати про комфорт лучан, а не мешканців ближніх сіл."
Принесіть мені вогнегасник і двустволку, будь ласка!

Джерело:  Тут

Опубліковано

Члени виконкому звернули увагу на те, що центральними вулицями міста продовжують рухатися приміські маршрутні автобуси, які, до того ж, забруднюють повітря вихлопами.
«Як димова завіса, дихати неможливо», - відзначив секретар міськради Григорій Пустовіт.
Своєю чергою, начальник управління транспорту та зв’язку міськради Володимир Степанов відзначив, що з боку замовника приміських перевезень немає доброї волі, щоб припинити рух маршруток по вулицях, де їм заборонено їздити рішенням міськради. Зараз збирають фактаж для того, щоб звернутися до суду і через суд змусити замовника і перевізників внести зміни до схем руху

А міськрада у нас на Теслах їздить і повітря не забруднює? А як 251 була МІСЬКОЮ 30-кою, вона їм не заважала? Ці маршрути затвердила ОДА, міськрада ніякого права не має їх чіпати. Крапка. Хай хоч в Гаагу подають!

  В 14.05.2019 в 12:21, Ghost_manka сказав:

"За словами першого заступника Луцького міського голови Григорія Недопада, запускати тролейбусний маршрут до Гаразджі економічно недоцільно, тому громадський транспорт скеровуватимуть за іншими напрямками."
"Своєю чергою, виконувач повноважень Луцького міського голови Григорій Пустовіт акцентував, що до Гаразджі продовжуватиме курсувати автобус № 3, хоча він і збитковий."
"Григорій Пустовіт зауважив, що передусім потрібно дбати про комфорт лучан, а не мешканців ближніх сіл."
Принесіть мені вогнегасник і двустволку, будь ласка!

Джерело:  Тут

Показати  

Пора їх виносити к бісу в смітничок, бо пішки ходити будемо! А НАЯВНІСТЬ маршруток НЕ З, даруйте ЄБЕНІВ, а по місту, до навколишніх сіл - то не КОМФОРТ ДЛЯ ЛУЧАН????? Не ту країну назвали Гондурасом... Де мер? Де вибори?

Опубліковано

Приміська земля,такий ласий шматок для депутатів.

Видно зовсім мало залишилось ,щоб продавити приєднання навколишніх сіл до Луцька-і тоді ті ж самі маршрутки вже не забруднюватимуть повітря.

Бо вони вже стануть Міськими.

А депутати отримають право робити те,що вони вміють найкраще- дерибанити землю.

А хто ж наших волинських депутатів керівна та направляюча сила?

.

Опубліковано
  В 15.05.2019 в 07:44, Nokian сказав:

Приміська земля,такий ласий шматок для депутатів.

Видно зовсім мало залишилось ,щоб продавити приєднання навколишніх сіл до Луцька-і тоді ті ж самі маршрутки вже не забруднюватимуть повітря.

Бо вони вже стануть Міськими.

А депутати отримають право робити те,що вони вміють найкраще- дерибанити землю.

А хто ж наших волинських депутатів керівна та направляюча сила?

.

Показати  

Тоді будуть вибори мера.... Без варіантів. І якщо люди включать таки мозок - та "сила" пролетить, як фанера над Парижем...

Опубліковано

На жаль ,на жаль альтернативи князю ВолинськоПалицького князівства нема і навіть не видно.

А волинські депутатики служитимуть саме йому,хоч до якої би партії вони не належали зовнішньо.

Опубліковано
  В 15.05.2019 в 07:18, AgentSmith13 сказав:

Ці маршрути затвердила ОДА, міськрада ніякого права не має їх чіпати. Крапка. Хай хоч в Гаагу подають!

Показати  

А з яких пір ОДА керує містом?

Опубліковано
  В 15.05.2019 в 09:19, volks сказав:

А з яких пір ОДА керує містом?

Показати  

А з яких пір місто має право забороняти приміські маршрути, які не є його компетенцією? І взагалі, те, що вони роблять з транспортом в місті, інакше, як П*ЗДЄЦ, назвати тяжко - тільки сьогодні - скасували тролейбуси 8 і 9, "повернули" 23 маршрутку у вигляді кастрованого збльовка "КРЗ-Старий ринок", і прибрали 83 ЗУПИНКИ. Одне слово - П@#$%Ц!

А на рахунок ОДА, якщо хтось забув - коли недолугий перевізник відмовився від 30-ки, так ото Мирка тоді добився  фактичного її відновлення, тільки у вигляді 251, щоб не залишати людей без транспорту взагалі, як на Володимирській, так і на Дубнівській... Поки був Романюк, і до 2018 року - НЕ ЗАВАЖАЛО.... А зараз - різко заважати почало, ну певно заніс міський якийсь перевізник "тошотреба"... Так ото чи не час тими транспортними чудесами в нашому місті НАБУ з НАЗК, а потім і Антикорупійному суду зайнятися???

ОДА - керує ОБЛАСТЮ. Місто СКАСУВАТИ її рішення - не має права. Крапка. (Пижитись, тужитись, судитися, і в результаті обіср@тися - ніхто не заважає!)

Що вони пропонують людям? Валити на Глушець з Волі, щоб на Дубнівську чи Володимирську заїхати?

Опубліковано
  В 15.05.2019 в 10:19, AgentSmith13 сказав:

з яких пір місто має право забороняти приміські маршрути, які не є його компетенцією

Показати  

Це ОДА питає дозволу в міста на проїзд, а не навпаки.

  В 15.05.2019 в 10:19, AgentSmith13 сказав:

назвати тяжко - тільки сьогодні - скасували тролейбуси 8 і 9

Показати  

І правильно. 1 і 2 доцільніше на 40-му.

  В 15.05.2019 в 10:19, AgentSmith13 сказав:

прибрали 83 ЗУПИНКИ. 

Показати  

Молодці. Але мало прибрали. Ще залишились зайві.

Опубліковано
  В 15.05.2019 в 10:38, volks сказав:

Це ОДА питає дозволу в міста на проїзд, а не навпаки.

І правильно. 1 і 2 доцільніше на 40-му.

Молодці. Але мало прибрали. Ще залишились зайві.

Показати  

1) ОДА пішла НА ЗУСТРІЧ місту, щоб не залишити людей взагалі без доїзду.

2) І 1, і 2, і 8, і 9 - комусь потрібні.

3) Мудаки, а не молодці. Давайте зробимо 20 зупинок на все місто, і хай люди шурують пішки кілометрами. ОК, багато з них просто пересувають на 1-2 будинки, то таке... А як людям з важкою ношею бути? А в негоду? От візьмемо ту ж зупинку біля стадіону - там люди сідають після масових заходів, і т.д. Такі рішення приймають ті, хто громадським транспортом не користується... Ну не в кожного є під дупою авто, так?

І наостанок - а кому, і на якого біса потрібна така 23??? Дьоміну? Бо то ні в п..., ні в червону армію - 4-ку забрати, 23 пустити на Старий ринок, а що тоді буде на Вересневе ходити? Забита авщерть 24-та, і нахер не потрібна людям в районі Цукрового 9а, від якої пиляти додому їм півтора км? Цікаво, цікаво...

Ні, ну я розумію, що комусь охота зробити 1 зупинку на кілометр, "як в савєццком саюзі", і звільнити дорогу для своїх улюблених дуповозок, але особисто я, і тисячі лучан манали жити в такому "комфорті"!

Опубліковано
  В 15.05.2019 в 11:02, AgentSmith13 сказав:

1) ОДА пішла НА ЗУСТРІЧ місту, щоб не залишити людей взагалі без доїзду.

Показати  

Місто пішло на зустріч.

  В 15.05.2019 в 11:02, AgentSmith13 сказав:

І 1, і 2, і 8, і 9 - комусь потрібні

Показати  

1 і 2 винішньому вигляді задовільнить більшу кількість людей.

  В 15.05.2019 в 11:02, AgentSmith13 сказав:

Давайте зробимо 20 зупинок на все місто, і

Показати  

20 зупинок на все місто така сама дурня як та кількість, що є зараз.

  В 15.05.2019 в 11:02, AgentSmith13 сказав:

і хай люди шурують пішки кілометрами.

Показати  

Нормальна ввдстань між зупинками 300-400 метрів, а не 100 як зараз, а місцями і 50.

  В 15.05.2019 в 11:02, AgentSmith13 сказав:

як в савєццком саюзі",

Показати  

Якраз тоді були нормальні відстані між зупинками. Наприклад, на Гордіюк достатньо було дві зупинки, а наліпили 4. На Соборності в 100 м від Салюта вліпили зупинку перед поворотом на Воїнів, що взагалі брєдятіна. Деякі можна було просто трохи змістити. Наприклад від Троянди до магазину Спар, а не ліпити ще одну біля Мальвіни.

  В 15.05.2019 в 11:02, AgentSmith13 сказав:

звільнити дорогу для своїх улюблених дуповозок

Показати  

Дуповозки взагалі тут ні до чого, бо ніхто в правий ряд не пхається. А от швидкість руху громадського транспорту суттєво зросте.

  В 15.05.2019 в 11:02, AgentSmith13 сказав:

А як людям з важкою ношею бути? А в негоду? 

Показати  

Як як. Пустити маршрутки по дворах, щоб під кожен під'їзд підвозити.

Опубліковано
  В 15.05.2019 в 11:40, volks сказав:

Місто пішло на зустріч.

Показати  

Місто, тоді, якраз як не стало мера, сиділо і жувало соплі, чим скористався перевізник на 30-ці, і вирішив, що не хоче їздити... Місто на пасажирів тоді ЗАБИЛО БОЛТ.

А про вислів Пустовіта "передусім потрібно дбати про комфорт лучан, а не мешканців ближніх сіл" - крім мату, слів немає. А давайте, курва мать, стіну навколо міста побудуємо і заборонимо виїзд і в'їзд! Тобто, лучани приміськими маршрутками не користуються, а жителі тих сіл не працюють в Луцьку, і не платять податки місту?

Чи ще краще - пустимо приміські маршрути з межі міста, куди з пересадкою і додатковою платою всім доведеться їхати міськими? Ні, ну всім ясно, кому то вигідно, але йдуть вони хай НА....

А заяви міськради про "жоден перевізник не схотів їхати на Вересневе" - взагалі маячня вищого рівня! Ви, млять, МІСЬКРАДА, чи хлопчики на побігеньках? Не хоче - на вихід з міста, розірвати всі договори і до побачення! Решта - задумаються. А прогин їхній під плач перевізників про нерентабельність і необхідність піднятті цін - то взагалі... Не хочеш їздити - лісом! Але то МЕР треба...

От в Дьоміна нарешті забрали 1-ку, тепер Санрайз буде, може хоч ТРОШКИ схоже на 2-ку їздити буде... Хоч щось краще зробили.

Опубліковано
  В 15.05.2019 в 11:40, volks сказав:

Якраз тоді були нормальні відстані між зупинками.

Дуповозки взагалі тут ні до чого, бо ніхто в правий ряд не пхається. А от швидкість руху громадського транспорту суттєво зросте.

Показати  

"Тоді" було значно менше населення. а деяких мікрорайонів взагалі не було... Може, ще черги на забитих рідких зупинках повернути, от зашибісь буде... Деякі "мудії" то пробують - відкривають виключно передні двері, і жують соплі по півгодини, поки всі пропхнуться і, головне, ВІДРАЗУ оплатять... При тому десь стоїть, чекаючи напхання, а десь вилітає в секунді, не даючи пасажирам ні вийти нормально, ні зайти - тільки зайшов, і падай чи лети через салон від його "форсажу".

Зросте швидкість? А це як, для них різко перестане діяти обмеження в місті до 50 км/год.?

Опубліковано

За допомогою петиції можна досягти звільнення Степанова і його заступників, радників і іншої швалі і ініціювати перевірку його роботи?

 

Опубліковано
  В 15.05.2019 в 12:29, Ghost_manka сказав:

За допомогою петиції можна досягти звільнення Степанова і його заступників, радників і іншої швалі і ініціювати перевірку його роботи?

 

Показати  

петиція - це лише звернення до міської влади, які вони зобов'язані розглянути... далі думайте самі, що можна за допомогою петиції

Опубліковано
  В 15.05.2019 в 12:16, AgentSmith13 сказав:

Тоді" було значно менше населення. а деяких мікрорайонів взагалі не було... 

Показати  

Порівняно з 80-90- тими не велика різниця.

  В 15.05.2019 в 12:16, AgentSmith13 сказав:

Зросте швидкість? А це як, для них різко перестане діяти обмеження в місті до 50 км/год.?

Показати  

Знущаєшся? За рахунок зменшення кількості зупинок зросте середня швидкість, яка в наших тролейбусів на рівні 10-15 км/год. А на рахунок максимально дозволеної, то я б не весь транспорт встановив обмежувачі на 50.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...