Перейти до змісту

Де маршрутка?


SG008

Рекомендовані повідомлення

Круто. Вирішили собі рентабельність з 10 до 25% підвищити)))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 319
  • Створено
  • Остання відповідь

Дьомін пробує довести, що він тут тільки через розрахунковий тариф)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А при рентабельності 10% - розрахунковий тариф виходить 4.95

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Говорить лише Дьомін, всі інші перевізники мовчать. Тільки загальні відмазки

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Отже, тривало всього 1,5 години. Недопад образився, що його назвали мафією)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Приєднуйтесь! Бачиш бидло без ввімкненого трекера - знімай на відео і фото, і в Інтернет його, хай місто знає своїх Хероїв!


Давайте чавити їх "знаменитістю" разом!

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

У Луцьку маршрутка № 4 буде їздити лише до 17 травня.
Про це у facebook повідомляють учасники ініціативної групи, які виступають проти скасування цього маршруту.
"2 травня відбулася зустріч Оксани Семенюк і Наталі Гуркіної з начальником управління транспорту Луцької міської ради Володимиром Степановим. Поговорили про ситуацію, що склалася. А 3 травня на території ЛПЕ відбулася зустріч з Володимиром Пуцом та начальником управління транспорту Луцької міської ради Володимиром Степановим.
Були обговорені кілька варіантів вирішення цього питання", - написала у facebook Наталія Гуркіна.
Всі сторони намагаються конструктивно вийти зі складної ситуації транспортного сполучення між ЛПЗ та Вересневим (ЗОШ № 16).

То вже, холєра, смішно...

Та пустіть її так, як вона МАЄ ходити - з вокзалу на Калину, і поверніть 23, і все!

А Дьомін - то взагалі клінічний ідіот - він, певно, не розуміє, що їздити без трекерів, і ТІЛЬКИ до Вересневого (а він був дуже проти їзди на Калину) - це пряма дорога до нерентабельності... На ЛПЗ їздить 9, 9а, 10, 11, на Вересневе - 24, 9а + тролейбуси. Що в ньому унікального? Ну а про трекери - я промовчу, якщо мені 4-кою навіть швидше, то, прочекавши 10+ хвилин і не спостерігаючи її в додатку - я таки сяду, як і 99% пасажирів в будь-що, що їде в потрібному напрямку, хай і довше. От наприклад з Київського майдану на 33-й є довше, навколо, але 15 тролейбус, маршрутки 2, 16, якщо до РАГСу - то взагалі ВСЕ.

А потім водії соплі жують про "ми нерентабельні, в нас вакансій повно і зарплата мала". Так не треба їздити невидимками і сходити з маршруту після 20:00 - і все буде.

Знаменита проблемна ввечері 1-ка - теж Дьомінська... Так що то невиліковно напевно, пора просто міняти перевізника.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А тим часом...

Підвищення вартості проїзду у маршрутках Луцька з 5 до 6 гривень є цілком обгрунтоване.
Про це у коментарі власкору «ВолиньUA» заявила начальник відділу тарифної політики Луцької міськради
Наталія Штинька.
«Підвищення тарифу на проїзд обгрунтоване економічно. Це поза всякими сумнівами. Вартість пального росте, усі маршрутки старі. Водії не хочуть працювати за малу зарплату. Якщо не підвищити тариф - будуть проблеми», - зазначила чиновниця.
Також вона додала, що зараз у міськраді чекають на відповідь Антимонопольного комітету. Після цього виконком розгляне підняття вартості проїзду.
«Ми надали відділенню АМКУ всі документи. Їх завдання - перевірити правильність процедури. Але вони вирішили цього разу направити у Держпродспоживслужбу економічне обгрунтування тарифу. Чекаємо на відповідь».

А мені, курва, зарплату підняли, а? Давайте всі страйкувати, хай ніфіга не працює, розвалимо всю країну, закриються всі магазини, фірми і держустанови, бо зарплату не піднімають вже і зараз!

А СЕРВІС довести до того рівня, коли можна починати ТИХЕНЬКО нити про підвищення, а не вимагати, не пробували спочатку?

 

4-ка, прямо зараз - ну не вірю я, що їх ДВІ, і обидві їдуть в одному напрямку... І не треба "ля-ля" про "Візор глючить" - для порівняння РЕШТА! Тупо шифруються, вимкнувши трекер, півгодини тому їх було три.

Screenshot_2019-05-04-07-41-11-617_ua_in.citybus.lutsk.thumb.png.7e85759ae8c8e48aae6fc4083f23e5fc.pngScreenshot_2019-05-04-07-41-23-767_ua_in.citybus.lutsk.thumb.png.5bc22e59e6dd4ef2195ad86abea248a7.png

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

"За словами першого заступника Луцького міського голови Григорія Недопада, запускати тролейбусний маршрут до Гаразджі економічно недоцільно, тому громадський транспорт скеровуватимуть за іншими напрямками."
"Своєю чергою, виконувач повноважень Луцького міського голови Григорій Пустовіт акцентував, що до Гаразджі продовжуватиме курсувати автобус № 3, хоча він і збитковий."
"Григорій Пустовіт зауважив, що передусім потрібно дбати про комфорт лучан, а не мешканців ближніх сіл."
Принесіть мені вогнегасник і двустволку, будь ласка!

Джерело:  Тут

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Члени виконкому звернули увагу на те, що центральними вулицями міста продовжують рухатися приміські маршрутні автобуси, які, до того ж, забруднюють повітря вихлопами.
«Як димова завіса, дихати неможливо», - відзначив секретар міськради Григорій Пустовіт.
Своєю чергою, начальник управління транспорту та зв’язку міськради Володимир Степанов відзначив, що з боку замовника приміських перевезень немає доброї волі, щоб припинити рух маршруток по вулицях, де їм заборонено їздити рішенням міськради. Зараз збирають фактаж для того, щоб звернутися до суду і через суд змусити замовника і перевізників внести зміни до схем руху

А міськрада у нас на Теслах їздить і повітря не забруднює? А як 251 була МІСЬКОЮ 30-кою, вона їм не заважала? Ці маршрути затвердила ОДА, міськрада ніякого права не має їх чіпати. Крапка. Хай хоч в Гаагу подають!

18 часов назад, Ghost_manka сказал:

"За словами першого заступника Луцького міського голови Григорія Недопада, запускати тролейбусний маршрут до Гаразджі економічно недоцільно, тому громадський транспорт скеровуватимуть за іншими напрямками."
"Своєю чергою, виконувач повноважень Луцького міського голови Григорій Пустовіт акцентував, що до Гаразджі продовжуватиме курсувати автобус № 3, хоча він і збитковий."
"Григорій Пустовіт зауважив, що передусім потрібно дбати про комфорт лучан, а не мешканців ближніх сіл."
Принесіть мені вогнегасник і двустволку, будь ласка!

Джерело:  Тут

Пора їх виносити к бісу в смітничок, бо пішки ходити будемо! А НАЯВНІСТЬ маршруток НЕ З, даруйте ЄБЕНІВ, а по місту, до навколишніх сіл - то не КОМФОРТ ДЛЯ ЛУЧАН????? Не ту країну назвали Гондурасом... Де мер? Де вибори?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Приміська земля,такий ласий шматок для депутатів.

Видно зовсім мало залишилось ,щоб продавити приєднання навколишніх сіл до Луцька-і тоді ті ж самі маршрутки вже не забруднюватимуть повітря.

Бо вони вже стануть Міськими.

А депутати отримають право робити те,що вони вміють найкраще- дерибанити землю.

А хто ж наших волинських депутатів керівна та направляюча сила?

.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Только что, Nokian сказал:

Приміська земля,такий ласий шматок для депутатів.

Видно зовсім мало залишилось ,щоб продавити приєднання навколишніх сіл до Луцька-і тоді ті ж самі маршрутки вже не забруднюватимуть повітря.

Бо вони вже стануть Міськими.

А депутати отримають право робити те,що вони вміють найкраще- дерибанити землю.

А хто ж наших волинських депутатів керівна та направляюча сила?

.

Тоді будуть вибори мера.... Без варіантів. І якщо люди включать таки мозок - та "сила" пролетить, як фанера над Парижем...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На жаль ,на жаль альтернативи князю ВолинськоПалицького князівства нема і навіть не видно.

А волинські депутатики служитимуть саме йому,хоч до якої би партії вони не належали зовнішньо.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 часа назад, AgentSmith13 сказал:

Ці маршрути затвердила ОДА, міськрада ніякого права не має їх чіпати. Крапка. Хай хоч в Гаагу подають!

А з яких пір ОДА керує містом?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 час назад, volks сказал:

А з яких пір ОДА керує містом?

А з яких пір місто має право забороняти приміські маршрути, які не є його компетенцією? І взагалі, те, що вони роблять з транспортом в місті, інакше, як П*ЗДЄЦ, назвати тяжко - тільки сьогодні - скасували тролейбуси 8 і 9, "повернули" 23 маршрутку у вигляді кастрованого збльовка "КРЗ-Старий ринок", і прибрали 83 ЗУПИНКИ. Одне слово - П@#$%Ц!

А на рахунок ОДА, якщо хтось забув - коли недолугий перевізник відмовився від 30-ки, так ото Мирка тоді добився  фактичного її відновлення, тільки у вигляді 251, щоб не залишати людей без транспорту взагалі, як на Володимирській, так і на Дубнівській... Поки був Романюк, і до 2018 року - НЕ ЗАВАЖАЛО.... А зараз - різко заважати почало, ну певно заніс міський якийсь перевізник "тошотреба"... Так ото чи не час тими транспортними чудесами в нашому місті НАБУ з НАЗК, а потім і Антикорупійному суду зайнятися???

ОДА - керує ОБЛАСТЮ. Місто СКАСУВАТИ її рішення - не має права. Крапка. (Пижитись, тужитись, судитися, і в результаті обіср@тися - ніхто не заважає!)

Що вони пропонують людям? Валити на Глушець з Волі, щоб на Дубнівську чи Володимирську заїхати?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

13 минут назад, AgentSmith13 сказал:

з яких пір місто має право забороняти приміські маршрути, які не є його компетенцією

Це ОДА питає дозволу в міста на проїзд, а не навпаки.

17 минут назад, AgentSmith13 сказал:

назвати тяжко - тільки сьогодні - скасували тролейбуси 8 і 9

І правильно. 1 і 2 доцільніше на 40-му.

18 минут назад, AgentSmith13 сказал:

прибрали 83 ЗУПИНКИ. 

Молодці. Але мало прибрали. Ще залишились зайві.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

29 минут назад, volks сказал:

Це ОДА питає дозволу в міста на проїзд, а не навпаки.

І правильно. 1 і 2 доцільніше на 40-му.

Молодці. Але мало прибрали. Ще залишились зайві.

1) ОДА пішла НА ЗУСТРІЧ місту, щоб не залишити людей взагалі без доїзду.

2) І 1, і 2, і 8, і 9 - комусь потрібні.

3) Мудаки, а не молодці. Давайте зробимо 20 зупинок на все місто, і хай люди шурують пішки кілометрами. ОК, багато з них просто пересувають на 1-2 будинки, то таке... А як людям з важкою ношею бути? А в негоду? От візьмемо ту ж зупинку біля стадіону - там люди сідають після масових заходів, і т.д. Такі рішення приймають ті, хто громадським транспортом не користується... Ну не в кожного є під дупою авто, так?

І наостанок - а кому, і на якого біса потрібна така 23??? Дьоміну? Бо то ні в п..., ні в червону армію - 4-ку забрати, 23 пустити на Старий ринок, а що тоді буде на Вересневе ходити? Забита авщерть 24-та, і нахер не потрібна людям в районі Цукрового 9а, від якої пиляти додому їм півтора км? Цікаво, цікаво...

Ні, ну я розумію, що комусь охота зробити 1 зупинку на кілометр, "як в савєццком саюзі", і звільнити дорогу для своїх улюблених дуповозок, але особисто я, і тисячі лучан манали жити в такому "комфорті"!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

27 минут назад, AgentSmith13 сказал:

1) ОДА пішла НА ЗУСТРІЧ місту, щоб не залишити людей взагалі без доїзду.

Місто пішло на зустріч.

27 минут назад, AgentSmith13 сказал:

І 1, і 2, і 8, і 9 - комусь потрібні

1 і 2 винішньому вигляді задовільнить більшу кількість людей.

29 минут назад, AgentSmith13 сказал:

Давайте зробимо 20 зупинок на все місто, і

20 зупинок на все місто така сама дурня як та кількість, що є зараз.

31 минуту назад, AgentSmith13 сказал:

і хай люди шурують пішки кілометрами.

Нормальна ввдстань між зупинками 300-400 метрів, а не 100 як зараз, а місцями і 50.

32 минуты назад, AgentSmith13 сказал:

як в савєццком саюзі",

Якраз тоді були нормальні відстані між зупинками. Наприклад, на Гордіюк достатньо було дві зупинки, а наліпили 4. На Соборності в 100 м від Салюта вліпили зупинку перед поворотом на Воїнів, що взагалі брєдятіна. Деякі можна було просто трохи змістити. Наприклад від Троянди до магазину Спар, а не ліпити ще одну біля Мальвіни.

36 минут назад, AgentSmith13 сказал:

звільнити дорогу для своїх улюблених дуповозок

Дуповозки взагалі тут ні до чого, бо ніхто в правий ряд не пхається. А от швидкість руху громадського транспорту суттєво зросте.

37 минут назад, AgentSmith13 сказал:

А як людям з важкою ношею бути? А в негоду? 

Як як. Пустити маршрутки по дворах, щоб під кожен під'їзд підвозити.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

27 минут назад, volks сказал:

Місто пішло на зустріч.

Місто, тоді, якраз як не стало мера, сиділо і жувало соплі, чим скористався перевізник на 30-ці, і вирішив, що не хоче їздити... Місто на пасажирів тоді ЗАБИЛО БОЛТ.

А про вислів Пустовіта "передусім потрібно дбати про комфорт лучан, а не мешканців ближніх сіл" - крім мату, слів немає. А давайте, курва мать, стіну навколо міста побудуємо і заборонимо виїзд і в'їзд! Тобто, лучани приміськими маршрутками не користуються, а жителі тих сіл не працюють в Луцьку, і не платять податки місту?

Чи ще краще - пустимо приміські маршрути з межі міста, куди з пересадкою і додатковою платою всім доведеться їхати міськими? Ні, ну всім ясно, кому то вигідно, але йдуть вони хай НА....

А заяви міськради про "жоден перевізник не схотів їхати на Вересневе" - взагалі маячня вищого рівня! Ви, млять, МІСЬКРАДА, чи хлопчики на побігеньках? Не хоче - на вихід з міста, розірвати всі договори і до побачення! Решта - задумаються. А прогин їхній під плач перевізників про нерентабельність і необхідність піднятті цін - то взагалі... Не хочеш їздити - лісом! Але то МЕР треба...

От в Дьоміна нарешті забрали 1-ку, тепер Санрайз буде, може хоч ТРОШКИ схоже на 2-ку їздити буде... Хоч щось краще зробили.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

36 минут назад, volks сказал:

Якраз тоді були нормальні відстані між зупинками.

Дуповозки взагалі тут ні до чого, бо ніхто в правий ряд не пхається. А от швидкість руху громадського транспорту суттєво зросте.

"Тоді" було значно менше населення. а деяких мікрорайонів взагалі не було... Може, ще черги на забитих рідких зупинках повернути, от зашибісь буде... Деякі "мудії" то пробують - відкривають виключно передні двері, і жують соплі по півгодини, поки всі пропхнуться і, головне, ВІДРАЗУ оплатять... При тому десь стоїть, чекаючи напхання, а десь вилітає в секунді, не даючи пасажирам ні вийти нормально, ні зайти - тільки зайшов, і падай чи лети через салон від його "форсажу".

Зросте швидкість? А це як, для них різко перестане діяти обмеження в місті до 50 км/год.?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

За допомогою петиції можна досягти звільнення Степанова і його заступників, радників і іншої швалі і ініціювати перевірку його роботи?

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, Ghost_manka сказано:

За допомогою петиції можна досягти звільнення Степанова і його заступників, радників і іншої швалі і ініціювати перевірку його роботи?

 

петиція - це лише звернення до міської влади, які вони зобов'язані розглянути... далі думайте самі, що можна за допомогою петиції

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 часа назад, AgentSmith13 сказал:

Тоді" було значно менше населення. а деяких мікрорайонів взагалі не було... 

Порівняно з 80-90- тими не велика різниця.

2 часа назад, AgentSmith13 сказал:

Зросте швидкість? А це як, для них різко перестане діяти обмеження в місті до 50 км/год.?

Знущаєшся? За рахунок зменшення кількості зупинок зросте середня швидкість, яка в наших тролейбусів на рівні 10-15 км/год. А на рахунок максимально дозволеної, то я б не весь транспорт встановив обмежувачі на 50.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

22 минуты назад, Barugan сказал:

Людей, що не користуються громадським транспортом видно здалеку.:g33:

Аргументи?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...