DMK Опубліковано 25 Грудня, 2012 в 15:36 Автор #26 Опубліковано 25 Грудня, 2012 в 15:36 Дуже цікаво все... Вчора було -7 все грілось - працювало як годинник. Сьогодні плюсова температура - також все працює.
Terrable Опубліковано 26 Грудня, 2012 в 13:52 #27 Опубліковано 26 Грудня, 2012 в 13:52 У меня Opel Combo от 2006 года, при -20, если завести двигатель и постоять минут 15 не нажимаючи на тапку, то тогда начинает идти теплый воздух из печки. Если постоять 3-4 минуты и поехать неспеша, то уже через 5 минут с начала езды идет теплый воздух. Но на приборной доске датчик температуры "лежит". Закрывал радиатор - результат не дало. А до -10 градусов все гораздо быстрее греется.З.Ы. это так, просто для информации про дизель зимой.
Саня Опубліковано 26 Грудня, 2012 в 15:03 #28 Опубліковано 26 Грудня, 2012 в 15:03 Сучасні дизелі мають високий ККД. Власне через це вони такі економічні, що мало тепла втрачається, а більше йде на корисну роботу. На ХХ нагріти в мороз двигун до робочої температури не вдасться. Зазвичай завожу, спочатку оберти двигуна трохи підвищені. Поки сніг почищу, то оберти знижуються до нормальних. Сідаю і їду неспіша. На ходу прогрівається значно швидше. Головне при цьому не насилувати двигун, трансмісію. За пару кілометрів все прогріється, тоді можна їхати більш активно.Про свічки підігріву охолоджуючої рідини вже писали. На Vivaro ставлять 4 шт. Доступ до них зручний, перевірити не складно. VAG на свої TDI також подібну систему ставить.
DMK Опубліковано 26 Грудня, 2012 в 15:44 Автор #29 Опубліковано 26 Грудня, 2012 в 15:44 Спробую в морози прикрити ще радіатор
Andreyko Опубліковано 26 Грудня, 2012 в 18:34 #30 Опубліковано 26 Грудня, 2012 в 18:34 В мене трафік 2004 року, при морозі за -10 заводиться не дуже добре, але прогрівається до робочої температури на ХХ за хвилин 7-10, поки смакую кавою в салоні (заводський груз-пас) ташкент.
DMK Опубліковано 26 Грудня, 2012 в 22:55 Автор #31 Опубліковано 26 Грудня, 2012 в 22:55 незнаю, хай но будуть морози - буду гратись
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.