Перейти до змісту

Просте СТО для простих машин


cemiynick

Рекомендовані повідомлення

Багато в м. Луцьку СТО, але машин теж багато, іномарок, а місць мало, зайняті, тому не хочуть братись за радянське авто. Які прості СТО чи майстрів накидаєте, щоб без понтів, просто, недорого зробили авто?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

що саме потрібно зробити??? варити, красити чи просто технічне обслуговування і яка машина..

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На даний час треба просто зняти кардан і замініти прокладку.

Але я питаю також на майбутнє, і для людей щоб інформація була.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

як варіант - звернутись до гаражних майстрів

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Просте і толкове - різні речі... Є багато "гаражних бариг" які на словах роблять все, але в реалі після їхньої роботи незавжди та деталь виходжує свій ресурс, оскільки встановлена була тяп-ляп...

Після декількох разів економії, переконався що краще ставити деталі в людей які дійсно розбираються в цьому, а за їхні знання вони і будуть брати нормальні гроші.

Зараз обслуговую автомобіль чисто в одного майстра, на сервісі АвтоНом що біля авторинку. Відносно не дешево, але якісно.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На Клима Савури, як повертати перед гігантським скатом направо (як їхати з київ. майдану), і їхати не прямо до бази, а ще маленький поворот направо, є теж великі гаражі, чоловік Валерій добре ремонтує.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Нову тему створювати не буду - поділюсь тут своєю підготовкою авто (ВАЗ2115) до зими.

1. Перевірка, заміна свічок - Юрій на гаражах напроти "шістьорки" - 50 грн.

2. Перевірка густини електроліту в АКБ, доливка води - на СТО на Електроапартній, 3 - 10 грн.

3. Ремонт стартера (заміна щіткового вузла та втягуючого) зі зняттям-встановленням - на СТО на Карпенка-Карого, в КОбаків - 120 грн.

Не вказував вартість нових запчастин, тільки робота.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ремонт стартера (заміна щіткового вузла та втягуючого) зі зняттям-встановленням - на СТО на Карпенка-Карого, в КОбаків - 120 грн.

По стартерам додам, як їхати вкінці Ковельскої, проїзджаємо спиртзавод, далі міст через ставок, далі перехрестя на Чернишевського, перехрестя з лівої сторони буде доріжка асфальтована, там здається друга хата (вроді біла). Пишу по пам'яті, думаю розберетесь. Душевний чоловік добре ремонтує стартери. Тел не знаю.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

По стартерам додам, як їхати вкінці Ковельскої, проїзджаємо спиртзавод, далі міст через ставок, далі перехрестя на Чернишевського, перехрестя з лівої сторони буде доріжка асфальтована, там здається друга хата (вроді біла). Пишу по пам'яті, думаю розберетесь. Душевний чоловік добре ремонтує стартери. Тел не знаю.

i йдеш ото по хатам й питаеш, а де тут *душевний чоловiк* стартери ремонтуе

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На даний час треба просто зняти кардан і замініти прокладку.

Але я питаю також на майбутнє, і для людей щоб інформація була.

Сам занимаюсь ремонтом авто. Цель снятия кардана и замена какой прокладки?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На вул. Глушець,недалеко від Тещиного Язика,є заміна мастил "hexen,hundert".Там окрім заміни масла роблять підвіски,чистять форсунки,перевіряють свічки,знімуть-поставлять все що треба.Замінять тосол,гальмівну рідину і т.д.Ціни нижче середніх.Є сварка.Хлопці прості,за все можна домовитись і навіть поторгуватись.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Kоля луцьк, цю точку я знаю, не така вже й вона і проста (відносно звичайно). А мастила там німецькі оригінальні? Якщо так, то може бути цікава лише цим.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Мастила є і німецькі і не тільки.

А чим не проста?Скільки раз там був,ніяких проблем не виникало.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Пропало щеплення знову (азлк 2140)!

Суть.

При незаведенному двигуні, передачі прекрасно вмикаються.

Тільки заведеш - ніяка не хоче. Педаль щеплення мягенька.

Рідина в бачку є.

Може хтось робив, підскаже що може бути

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Педаль змінила своє положення? Стала вище-нижче?

Якщо так, то схоже на те, що диск зчеплення з нажимним підшипником тре міняти.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я не помітив. Тільки м'якша стала. Але щоб зовсім ватна, то ні.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В першу чергу треба перевірити чи працює гідравлічний привід зчеплення. потрібно, щоб хтось нажимав педаль зчеплення, при цьому хтось інший дивився за вилкою, яка давить на вижимний підшипник (ця вилка знаходиться приблизнопо по лівій стороні між двигуном і кпп по ходу автомобіля). Якщо вилка стоїть на місці (або її хід дуже малий), то це несправна гідраіліка (зношені манжети в головному або робочому циліндрі). якщо ж хід вилки нормальний, то скоріше всього несправна вижимна корзина.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В першу чергу треба перевірити чи працює гідравлічний привід зчеплення. потрібно, щоб хтось нажимав педаль зчеплення, при цьому хтось інший дивився за вилкою, яка давить на вижимний підшипник (ця вилка знаходиться приблизнопо по лівій стороні між двигуном і кпп по ходу автомобіля). Якщо вилка стоїть на місці (або її хід дуже малий), то це несправна гідраіліка (зношені манжети в головному або робочому циліндрі). якщо ж хід вилки нормальний, то скоріше всього несправна вижимна корзина.

А ще можливо лопнула вилка, або розсипався вижимний підшипник (якщо гідравліка працює нормально)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Короче кажучи - розбирать зчеплення і дивитись.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Короче кажучи - розбирать зчеплення і дивитись.

Не треба гарячкувати, спочатку перевірити гідравлічний привод зчеплення, як написано двома постами вище

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...