Перейти до змісту

треба ДОПОМОГА - поплавав в воді


crafter

Рекомендовані повідомлення

заїхав в калюжу глибиною 30-40см. завелика хвиля пішла. заглох мотор. випхавши з калюжи, пробував завести - звук як ніби сів акумулятор.

електрика вся робить.

в воді був хвилини 4 після того як заглох.випхали.

передачі включаються нормально.

я зелений в цих питаннях, але воздуховод знаходиться десь на рівні 50 см, посвітивши в нього побачив там воду.

що порадите зробити. зранку можна пробувати завести?

розкрутити всі патрубки воздуховода з фільтром і завести без нього?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Гідроудар?

що порадите зробити. зранку можна пробувати завести?

Не варто

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

не потрібно було одразу пробувати заводити авто, після того як випхали з води... ІМХО

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

не дай Бог.

"Основной признак гидроудара — резкая остановка двигателя. Иногда ее сопровождает сильный удар. Зачастую водители не догадываются, почему двигатель их машины так резко заглох, поэтому пытаются запустить его повторно. Если стартер в этом случае отказывается крутить....."

заглох потихеньку... але стартер вроді як не крутить. або не може.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Після того як двигун заглох у великій калюжі, його не можна прокручувати, поки не досліджуєте від чого він заглох. Велика ймовірність, що вода потрапила в циліндр (вона не дає рухатися поршню). Тому спроби примусового обертання коленвала посилюють поломки. Варіанти різні. Одним допомагає перебирання двигуна, іншим тільки заміна.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Десь в травні були теж сильні дощі, знакойми на авео на Відродження (яма), теж "поплавав", в результаті заклинуло двигун, ремонт коштує 9000 грн, а страхова, хоча і повне каско відмовилась платити....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Почати мабуть потрібно з типу двигуна дизель це чи карбюратор?

Топікстартеру чітко і детально описати момент форсування водної перешкоди до зупинки двигуна.

Якщо двигун дизельний - однозначно на сервіс! І НЕ ВЗДУМАЙТЕ ЗАВОДИТИ (з мрією, а вдруг за ніч вода висохла) :)

Якщо двигун бензиновий (і шкода грошей на сервіс)- першим ділом перевірити по масляному щупу, чи немає води в самому двигуні. Якщо там чисте масло - ставим акум на зарядку. Далі викручуємо свічки (обов"язково запам"ятайте порядок підключення) і з відкритими отворами за допомогою стартера прокручуємо кілька разів двигун. 1 свічку залишаємо підключену до проводу високої напруги і "спідницею" ( мос."юбкою" ) кладемо на металекий корпус двигуна і за допомогою спеціально індикатора (кум, сват, брат, родич, сусід, випадковий прохожий) перевіряємо наявність іскри у свічці при черговому прокручуванні двигуна (з викрученими свчками). Після процедур повторно перевіряємо масло на наявність води. Навіть маленькі краплинки води, або ще гірше білувате масло - вам тільки на сервіс.

Якщо масло чисте без домішків, іскра присутня, циліндри "продуті" і акумулятор заряджений - пробуйте заводити.

Успіхів.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Почати мабуть потрібно з типу двигуна дизель це чи карбюратор?

Топікстартеру чітко і детально описати момент форсування водної перешкоди до зупинки двигуна.

Якщо двигун дизельний - однозначно на сервіс! І НЕ ВЗДУМАЙТЕ ЗАВОДИТИ (з мрією, а вдруг за ніч вода висохла) :)

Якщо двигун бензиновий (і шкода грошей на сервіс)- першим ділом перевірити по масляному щупу, чи немає води в самому двигуні. Якщо там чисте масло - ставим акум на зарядку. Далі викручуємо свічки (обов"язково запам"ятайте порядок підключення) і з відкритими отворами за допомогою стартера прокручуємо кілька разів двигун. 1 свічку залишаємо підключену до проводу високої напруги і "спідницею" ( мос."юбкою" ) кладемо на металекий корпус двигуна і за допомогою спеціально індикатора (кум, сват, брат, родич, сусід, випадковий прохожий) перевіряємо наявність іскри у свічці при черговому прокручуванні двигуна (з викрученими свчками). Після процедур повторно перевіряємо масло на наявність води. Навіть маленькі краплинки води, або ще гірше білувате масло - вам тільки на сервіс.

Якщо масло чисте без домішків, іскра присутня, циліндри "продуті" і акумулятор заряджений - пробуйте заводити.

Успіхів.

скорпіо, 2.0 бенз 16кл. інжектор.

воздуховод на рівні фар. води в момент того як став - до порогу, не більше бо відкривав дверку. в момент коли заїхав у воду буквально 2-3 сек піднялися бризги до фар і в той момент почала легенько дьоргатись і вглохла. так само в ті 2-3 сек потьмяніла підсвітка і фари, але після того як виїхав з лужи включав - все ок.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сама велика помилка водіїв, котрі заглохли в калюжі - спроба завести З БУКСИРА.

Вірніше, сама велика - це вдавання з себе капітана крейсера :) і намагання проплисти на "всіх парах" водну перешкоду. Внаслідок цього вони влітають в калюжу, двигун на високих обертах, авто робить хвилу, котра засмоктується в повітрязаборник, і внаслідок цього гне шатуни...

до ТС - Вези до спеціалістів, якщо до цих пір не знаєш, що таке гідроудар. Бо спочатку треба переконатись, що залізяки цілі і неушкоджені.

заїхав в калюжу глибиною 30-40см. завелика хвиля пішла. заглох мотор. випхавши з калюжи, пробував завести - звук як ніби сів акумулятор.

... воздуховод ..., посвітивши в нього побачив там воду.

підтвердження тому, що хапанув води. І нема різниці, на якій висоті воздуховод. Для подолання бродів не дарма існують шноркелі ;)

Почати мабуть потрібно з типу двигуна дизель це чи карбюратор?

....

Якщо масло чисте без домішків, іскра присутня, циліндри "продуті" і акумулятор заряджений - пробуйте заводити.

Успіхів.

В цілому техкарта робіт вірна, якщо не хоче їхати на сервіс.

..Але, нажаль, твій метод не виявить підігнутого шатуна. І поясни, яка різниця для води "бенз" чи "дизель"? Для обриву ременя ГРМ я б ще зрозумів, а води натягує що той, що той - повну камеру зпалювання і гне шатуни однаково що в тому, що в тому.

Якщо за допомогою буксира не заводили, то МОЖЕ пронесло...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

недоговорив...

Сама велика помилка водіїв, котрі заглохли в калюжі - спроба завести З БУКСИРА.

Вірніше, сама велика - це вдавання з себе капітана крейсера :) і намагання проплисти на "всіх парах" водну перешкоду. Внаслідок цього вони влітають в калюжу, двигун на високих обертах, авто робить хвилю, котра засмоктується в повітрязаборник, і внаслідок цього гне шатуни...

А далі знаходиться трактор, чіпляється трос іііі... наноситься авту апперкот (чи "контрольний в голову")....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Черный юмор:

- Любий, мені кажись в корбюратор попала вода.

- А ти хоча б знаєш, де він знаходиться?

- Так, в машині.

- А машина де?

- В озері.

А вообще ну нафиг эти геройства с проплывом лужи, проблем может быть гараздо больше, не рискуйте.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

яка різниця для води "бенз" чи "дизель"?

Обєм камери згоряння в дизеля менший, відповідно, дизель більше затяне води чим карбюратор/інж. при однакових умовах, і дизелю для гідроудару необхідно зовсім трохи води, чого не скажеж про бензиновий двигун.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Однозначно поїздка до моториста і ні в якому разі пробувати заводити.

Обєм камери згоряння в дизеля менший, відповідно, дизель більше затяне води чим карбюратор/інж. при однакових умовах, і дизелю для гідроудару необхідно зовсім трохи води, чого не скажеж про бензиновий двигун.
В нього 16и-клапанник -- в даному випадку однаково дизель чи бензин, технологічні зазори там не такі як в жигулів . Якщо бруд попав в циліндри да і ще пробував завести це як мінімум попадалово на зйом голови, якщо бруд то розборку двигуна повністю (200-300 у.е.), а далі в залежності від того що в середині.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Треба викрутити свічки та прокрутити двигун вручну .

Якщо нормально провернеться --- крутанути стартером без свічок

Коли перестане викидати воду з циліндрів --- поставити свічки та крутнути з ними , але без високовольтних проводів

Якщо все крутиться нормально --- надіти проводи і спробувати завести .

Якщо завелося нормально і двигун працює як раніше --- вам пощастило

Якщо є посторонні звуки , віборація --- до моториста

Якщо вам щось не зрозуміло з вищенаписаного --- також до моториста , не лізьте самі .

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

яка різниця для води "бенз" чи "дизель"?

Обєм камери згоряння в дизеля менший, відповідно, дизель більше затяне води чим карбюратор/інж. при однакових умовах, і дизелю для гідроудару необхідно зовсім трохи води, чого не скажеж про бензиновий двигун.

я в курсі про різний об'єм камер, але як я вже написав, це грає роль тільки при обриві ременя (поршня в бензинників можуть не дістати до клапанів), а у випадку води - кожен затягує всю камеру повністю, чи велику, чи маленьку..., і гне однаково
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Досить ТС давати поради як найшвидше знищити собі двигун і викинути більше грошей. Як правило після таких порад ціна ремонту збільшується в двічі.

до ТС і не вздумай перед майстрами бути розумнішим за них і казати що ти щось пробував крутити сам бо за зарозумілість ще накрутять.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Треба викрутити свічки та прокрутити двигун вручну .

Якщо нормально провернеться --- крутанути стартером без свічок

Коли перестане викидати воду з циліндрів --- поставити свічки та крутнути з ними , але без високовольтних проводів

Якщо все крутиться нормально --- надіти проводи і спробувати завести .

Якщо завелося нормально і двигун працює як раніше --- вам пощастило

Якщо є посторонні звуки , віборація --- до моториста

Якщо вам щось не зрозуміло з вищенаписаного --- також до моториста , не лізьте самі .

розібрав весь шлях від дирки до інжектора, вилив воду. фільтр як кусок мокрої бумаги.

заводити не пробував - за цю пораду всім дякую.

загнав до моториста буде дивитись. попробує таким способом як описав Микола (бо я сам ще шось напартачу) як ні то як мінімум верх знімати треба і т. д. і т. п.

рівень масла піднявся але консистенція - вроді нормальна.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ти як воздухан знімав в тебе подача повітря йде під фільтром чи на нього?

Якщо під то шансів знайти воду в колекторі менше.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ти як воздухан знімав в тебе подача повітря йде під фільтром чи на нього?

Якщо під то шансів знайти воду в колекторі менше.

абсолютно пофіг, повір мені

...

До речі, для цікавості, а в якому авто подається "під"?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

...

До речі, для цікавості, а в якому авто подається "під"?

В більшості машин подається із боковини нижньої частини корпусу фільтра :) а от заборник іде уже в крило,за радіаторну ришітку, під фару тощо...

P.S. а знизу корпусу осідає сміття яке всмоктується через заборник...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

До речі, для цікавості, а в якому авто подається "під"?
В більшості машин подається із боковини нижньої частини корпусу фільтра

Якось так :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

фото з інтернету. отака там схема.

там де я написав слово "надпис" там пише "air flow" і стрелочка в сторону інжектора.

шо таке "якась коробка" я незнаю.заборник на уровні низу фари. якараз його не видно на фото. в всіх відділенях було трохи води. в фільтрі ше чуть болота було.

в "якійсь коробочці" - найбільше

post-18088-0-48467600-1342790035_thumb.j

отут його видно

post-18088-0-57464500-1342790435_thumb.j

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

:) Хлопці, ви захопились :)

По-перше, на ваших фотках абсолютно не видно знизу чи зверху подається повітря на сам фільтр. По-друге, я там сильно не приглядався, але "турбо" - це ще гірше...

І по-третє, хочеш мені довести?! - пропливи зі своїм "нижнім фільтром" калюжу :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

турбіни нема

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

І по-третє, хочеш мені довести?! - пропливи зі своїм "нижнім фільтром" калюжу
jack74, Ти за надто великої про себе думки, щоб тобі тут щось хтось доводив.

І навчись нарешті не тільки читати а ще і осмислювати прочитане:

Якщо під то шансів знайти воду в колекторі менше.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...