Перейти до змісту

Списання оргтехніки


september25

Рекомендовані повідомлення

Шукаю якусь "контору" яка займається списанням орг- та компьютерної техніки та має відповідну ліцензію. Буду вдячний якщо хтось підкаже таку.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ліцензію на списання? наскільки я знаю такої немає :-)

Надати дефектовочні акти на оргтехніку (списати) може будь-який сервісний центр. Якщо треба, можу скинути бланк такого акту.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ліцензію на утилізацію може?

Якщо держконтора то згідно законодавству оргтехніку просто списати викинути не мають права. обов"язкова утилізація.

Якщо приватна власність - то з утилізацією не знаю як, а от "подіти" техніку можна оформивши продажу якійсь фізичній особі за 20 грн (припустім)

http://board.lutsk.ua/topic/38087-utilzacja-komp-tehnki/page__hl__%D1%83%D1%82%D0%B8%D0%BB%D1%96%D0%B7%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F__fromsearch__1

почитай це

http://board.lutsk.ua/topic/75785-spisanie-tehniki/page__p__1052286714__hl__%D1%83%D1%82%D0%B8%D0%BB%D1%96%D0%B7%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F__fromsearch__1#entry1052286714

і це

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Оргтехніка містить "драгметали". Тому списувати її, наскільки я знаю, може лише фірма чи установа яка має ліцензію на роботу з ними. Принаймні так мені пояснили. Відповідно дефектний акт фірми, яка не має такої ліцензії, юридично - фікція, пуста бумажка. А хочеться все зробити так, щоб комар носа не підточив.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ліцензію на утилізацію може?

Якщо держконтора то згідно законодавству оргтехніку просто списати викинути не мають права. обов"язкова утилізація.

Якщо приватна власність - то з утилізацією не знаю як, а от "подіти" техніку можна оформивши продажу якійсь фізичній особі за 20 грн (припустім)

http://board.lutsk.u...__fromsearch__1

почитай це

http://board.lutsk.u...entry1052286714

і це

Дякую. Це вже цікавіше.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так, не путайте тепле з м"яким (списання і утилізацію).

Списується техніка (з балансових рахунків п-ва) самим власником на основі актів техстану (в Луцьку "Інком", "Техніка для бізнесу" - комп всесвіт, можливо ще якісь фірми) та непридатності до подальшого використання. Але списана техніка нікуди не дівається, її треба десь утилізувати, тобто віддати на злом\переробку підприємству, що має на це відповідну ліцензію. Тоді у вас буде: акт оцінки, документи на списання, довідка про утилізацію списаної техніки та чистий склад :). Все це є правильним підтвердженням для будь-якої первіряючої організації (внутрішній аудит, податкова, та ще всякі там кровопивці :) ).

Щодо утилізації - ми користуємось послугами фірми "Екологічна лабораторія", м.Київ. Робиться заявка на утилізацію з переліком зламків, по цій заявці вони виставляють рахунок, проплачуємо, присилають авто відповідного обєму, загружаємо і відправляємо. Взамін видається довідка про утилізацію. Чому користуємось послугами київської фірми? Тендер патаму шо вони по системі виграли. Знаю, що утилізують також у Львові. Координат луцьких фірм, на жаль, не маю.

Сайт Екологічної лабораторії

Продаж хламу теж вихід списати та здихатись зламків: тим же сервісним центром робиться акт оцінки вартості техніки (маю формули системи розрахунку вартості). Потім заключається договір з покупцем, виствляєте йому рахунок, він оплачує і радісно забирає ваш непотріб :)

Благодійність: тут є нехороший момент - бухгалтери сказали, що коли організація хоче передати в дар техніку - мусить сплатити 20% ПДВ балансової вартості (дорого, блін).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...