Перейти до змісту

vitOK

Учасники
  • Постів

    151
  • Зареєстровано

  • Відвідування

Репутація

18 Байдужий

Відвідувачі профілю

2 447 переглядів профілю
  • Factory

  • Spyke

  • JS

  • Fanatic

  • tihiy

  • oyoyoy

  1. підшипник на шківі компрессора. поміняти можна практично на кожному сервісі, процедура не складна.
  2. Це ти в прокуратурі будеш питати яким ти боком, винен же ж водій і взагалі ти здаєш автобус в оренду перевізнику (див Депо, Санрайз, Таксопарк) разом з водійом (як раба). Люди які у мене придбали один з автобусів уже 2 роки мають справу у суді, на той час вони потратили 60 000 грн. і справа досі не закрита, в їх спринтер в"їхав мерчендес, в спринтері один труп, водія мерчендеса суд визнав винним, а криміналка у власника буса. В луцьку автобус збив людину насмерть, людина перебігала дорогу в темній одежі, в неосвітлюваному місці метрів зо 30 від переходу, автобус їхав кілометрів зо 40 за годину. Ніби за всіма статтями ні водій ні власник не винні, але кримінальна справа була, і просто так закриватись ну зовсім не хотіла.
  3. Я свої автобуси продав. мабуть не просто так? набридло виймати з прибуткової справи і вкладати в збиткову (більше час ніж гроші). Багато хто з маршрутчиків просто не уявляють чим зайнятись крім перевезень, тому їздять далі і сподіваються що стане краще. та й продати автобус за 8000 баксів який два роки назад коштував 22000 жаба давить. Всі хороші маршрути давно у крупних перевізників і приватників туда не пускають навіть у суборенду. На середньому маршруті власник заробляє за виключенням всіх сплат 3000 грн. в місяць, а ризик - кримінальна справа, якщо водій-довбойоб вирішить проскочити на жовтий, його згрібе трафік і в пасажирів будуть тяжкі травми (див. дтп біля глобуса маршрутки 31). як на мене то краще продати два автобуса і піти на роботу за 6000 зарплати на кромберг, наприклад.
  4. Руслик, ну давайте рахувати. в маршрутку влазить 40 людей . при 3 грн за проїзд це 120 грн. з підгаєць до старого ринку приблизно 10 кілометрів, при цьому автобус іде з підгаєць битюрою забитий до ринку а з ринку іде порожній - це зранку і ввечері, і навпаки порожній з підгаєць і більш менш повний з ринку . тобто в кращому випадку за коло везе 40 людей (ну приблизно). за коло заробиться 120 грн а на 20 км пробігу потратиться 3 літри солярки (сферичний кінь у вакуумі), або 60 грн., тобто заробку 60 грн. за день зазвичай 7 - 9 кіл, це 540 гривень заробку ( якщо 9 кіл). податок на водія - 50 грн в день, зарплата водію - 250 грн в день мінімум, послуги лікаря, механіка, стоянки - мінімум 60грн в день. власнику на запчастини амортизацію автобуса і прожиття лишається 180 гривень в день. Т.О 2 автобуса - раз в пів року приблизно 10 000 грн Заміна мастила і фільтрів - раз в місяць 1500 грн Заміна коліс - раз в півтора роки 22 000 грн Це мінімальні затрати, якщо перевізник попадає на капітальний ремонт тоді порядок цифр зовсім інший: Ремонт коробки передач - від 10 000 грн до 28 000 за іншу коробку Капітальний ремонт мотора - від 40 000 і до 140 000 грн. за інший мотор Заміна насоса гідропідсилювача керма 15 000 грн. Заміна зчеплення 11 000 грн. Отже ................. перш ніж писати, візміть в руки калькулятор.
  5. Маестро, ти водія того бусіка не бачив, у нього прізвисько "попяра" не просто так
  6. на гольф2 дешевше купити хорошу б.у. або трохи докласти і купити нову
  7. Я би так не заводив. Є авто у яких , особливо якщо двигун в хорошому стані, після таких пусків вмирає бєндікс стартера
  8. Ви навіть не уявляєте наскільки праві. батарєї мають обмежену кількість циклів розряджання/заряджання, а далі - заміна. за той час що кількість циклів закінчиться автобус заробить якраз на новий комплект батарей і не більше. при цьому враховувалось що буде єкономія на моторній оливі, фільтрах, ітд ітп. а окрім ціни батарей є ж і інші складові - мотори, контроллери керування батареямита двигунами, коробка передач з редуктором, в решті решт, заміна гальм ітд... ітп... це все рахувалось при проїзді 3 гривні а не 1.5 .
  9. існує. у водія час всіх відправлень контрольних точок і прибуттів на маршруті по кожному з графіків
  10. vitOK

    Чіп-тюнінг

    RS чіпувати особливо нема сенсу. далі - тільки мотор від ауді ТТ, хоч і схожий на шкодовський, але зовсім інший мотор і їде геть по іншому. ну або накрайняк - турбіна, форсунки, комп, ітд від ТТ
  11. реставрують в гаражах навпроти авіазаводу. дають гарантію на два місяці. стійок хватає якраз на гарантію і ще трошки
  12. скло я тобі можу подарувати, але дива не чекай на ньому є полоси від щіток. собі я купляв нове за 770 грн плюс доставка 130 з києва, але результатом більш ніж задоволений
  13. Нічого, скоро тролейбуси виживуть маршрутки, оттоді заживемо...
  14. пораджу поїхати до моториста. можливо тоді поршні міняти не доведеться, обійдетесь прокладкою ГБЦ, прокладкою піддона і кільцями. лібше мале або нураль, але ходити буде практично будьякий поршень, важливіше які кільця і гільза
×
×
  • Створити...