Перейти до змісту

Інтернет-магазин "Сокол" (sokol.ua)


Natik

Рекомендовані повідомлення

Скарга-не скарга... історія заміни товару по гарантії

Купувалась в магазині пам'ять DDR3 Kingston KVR16N11/8 в минулому році за 500 грн. Десь за два тижні до закінчення гарантії виходить з ладу (bsod-и і декілька тисяч помилок на MemTest). Магазин дав гарантію рік хоча на цю пам'ять на оф.сайті пожиттєва гарантія. Повертаю по гарантії на Київ в цей магазин.

10.09.14 її приймають на сервіс. Минає дві неділі, зрозуміло, ніхто не телефонує. Починаю телефонувати щодня сам: "Тестують", "Передано постачальнику, чекайте" і т.д. т.п. З операторів щось вияснити нереально, тел СЦ немає і не дають. Електронку ігнорять.

На щастя, 02.10.14 натрапляю на якогось толкового пацана-оператора. Розказую історію, він пише на СЦ якогось листа і на другий день я дізнаюсь, що мою пам'ять тільки передали постачальнику. Що вона робила три неділі на СЦ, хз. Пилюкою мабуть припадала. :-)

Продовжую надзвонювати операторам, заодно залишаю пару відгуків на HotLine. Виходить представник на зв'язок і обіцяє, що протягом 14 днів мені пам'ять замінять або повернуть кошти. Мдя, зараз за 500 грн і 4 Гб планка не вийде :-)

16.10.14 Телефонує представник Сокола і запитує, що мені краще замінити чи отримати кошти назад. Я звичайно вибираю заміну на аналогічний товар (браво, він в магазині є)

21.10.14 мені приходить смс, що прибула посилка з Сокола. Топаю на НП і тут... посилка то зі зворотньою доставкою 372 грн. Треба було бачити упаковку: два куска пінопласту у пакеті, по середині пам'ять у звичайному целофановому мішечку (навіть не антистатичному)

Набираю операторів, вони з'єднують з менеджером. Як так, гарантійна заміни, а мені ще й платити? Так, товар подорожчав, хочете беріть, а ні, ми повернемо Вам кошти.

Прийшлось оплачувати. Були б в Луцьку - можна було б щось вирішувати.

Ось так історія. Зарікся більш товар не брати, якщо в Луцьку немає СЦ. :-)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

вибач но ти де..., ЗУ "Про захит прав споживачів" почитай (ч7 ст. 8) здається

Для того, щоб захистити свої права дійсно потрібно "підготуватися" ;)

7. Під час заміни товару з недоліками на товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) належної якості, ціна на який змінилася, перерахунок вартості не провадиться.

Але навіть знаючи свої права, не так легко добитися справедливості (недавно мала аналогічну ситуацію з Фокстротом)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

я б радив спробувати відтворити документально "ланцюг" подій якщо все є то писати скаргу в захист прав споживачів

попередньо написавши листа в магазин

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...