Перейти до змісту

iko

Учасники
  • Постів

    173
  • Зареєстровано

  • Відвідування

Репутація

7 Байдужий

Відвідувачі профілю

Блок останніх користувачів вимкнено та не відображається іншим користувачам.

  1. І тут вам все не так? Вибачте, але у мене немає більше бажання з вами спілкуватись. Удачі!
  2. Я знаю іншу: "Не стоит прогибаться под изменчивый мир - Пусть лучше он прогнется под нас, Однажды он прогнется под нас"
  3. Не перекручуйте сказаного. Ні в одній із названих вами компаній не присутнє слово пошта. не зовсім вірно це в разі необхідності безперервності нумерації, та непланування відкривати додаткових відділень. Це вас сильно обурило? Я не виправдовую "УкрПошту", але ж вони не виїхали в інший район міста? Я розумію, "честь мундиру", це добре, але невизнання своїх помилок і елементарного - "вибачте", вказують на ставлення до клієнтів. Замість цього багато тексту і підведення до того що клієнт сам винен. "Забили" - це коли не звертають увагу на зауваження, не визнають своїх помилок, не вибачаються за створену проблему, пропонують клієнтам самостійно вирішувати проблему створену фірмою.
  4. Останній раз користувався 3 квітня, об"яв на дверях не було і працівники теж нічого не казали. Звичайно, що керівництву видніше, на те воно і керівництво, а моя думка - це так, просто скандальний клієнт. Звичайно я не збираюсь вказувати куди і коли переводити відділення, чи яке відділення закрити, я яке відкрити. Але я б навіть не додумався відділення в даному випадку №12 перенести в інший район міста, я б напевно просто закрив 12 відділення, всі посилки перевів на найблище відділення, а на ДПЗ відкрив №13. А 12 номер залишив би у резерві для нового пункту, чи з часом присвоїв його тому ж відділенню на ДПЗ. Судячи з назви перевізника "Нова пошта" - це всетаки пошта, а раз так, то по ідеї кожне відділення обслуговує свій район. А що вийшло? Уявіть наприклад, що поштове відділення 24(біля загсу) вирішило змінити адресу і переїхати на Львівську - це було б нормально? Не читав об"яву на дверях - так, коли був там, тоді об"яви не було, а спеціально туди не ходив, щоб подивитись на всякий випадок чи не надумали вони переїхати. Тепер що, кожен день ходити і читати об"яви на всіх фірмах якими я періодично користуюсь? Лягати під всіх не потрібно - треба просто розумно вирішувати питання. Вас дивує реакція? Чому? Адже фірма існує завдяки і моїм грошам теж. То чому я неможу вимагати відповідного ставлення. А на мене у відповідь просто "забили", типу це тепер мої проблеми - ось вам і один епізод який перекреслив все.
  5. Вітаю! Вставлю ще своїх "5 копійок". Новою поштою користуюсь давно, проблем ніколи не виникало і я був усим задоволений. До сьогоднішнього дня Користувався послугами 12 відділення що знаходилось на пр.Молоді 8. А сьогодні взнаю, що відділення переїхало - вдумайтесь - на бульвар Дружби народів!!!!!!! Тобто з 33 кварталу, на ДПЗ, з одного кінця міста в інший!!! В новинах сайту "нової пошти" не знайшов повідомлень про зміну адреси, є тільки зміна адреси 2-го відділення, за 12 тихо. Це ж який "геніальний" менеджер придумав так перенести відділення - я в шоці. Добре, у вас виникли проблеми з продовженням оренди, чи по іншим питанням, ви перенесли, але чому тепер проблеми нової пошти стали на якийсь час проблемами клієнтів? Тепер що, кожен користувач послугами 12-го відділення має наступити на ці граблі? По телефонам зв"язку з клієнтами, як "попки" - підіть, напишіть, переадресуйте - чому ваша проблема стає моєю? Ви накрутили - ви виправляйте. Особисто для мене, як для постійного клієнта - "Нова пошта" вмерла. Однією нерозумною дією показала відношення до клієнтів та все перекреслила.
×
×
  • Створити...