Останній раз користувався 3 квітня, об"яв на дверях не було і працівники теж нічого не казали.
Звичайно, що керівництву видніше, на те воно і керівництво, а моя думка - це так, просто скандальний клієнт.
Звичайно я не збираюсь вказувати куди і коли переводити відділення, чи яке відділення закрити, я яке відкрити. Але я б навіть не додумався відділення в даному випадку №12 перенести в інший район міста, я б напевно просто закрив 12 відділення, всі посилки перевів на найблище відділення, а на ДПЗ відкрив №13. А 12 номер залишив би у резерві для нового пункту, чи з часом присвоїв його тому ж відділенню на ДПЗ.
Судячи з назви перевізника "Нова пошта" - це всетаки пошта, а раз так, то по ідеї кожне відділення обслуговує свій район. А що вийшло? Уявіть наприклад, що поштове відділення 24(біля загсу) вирішило змінити адресу і переїхати на Львівську - це було б нормально?
Не читав об"яву на дверях - так, коли був там, тоді об"яви не було, а спеціально туди не ходив, щоб подивитись на всякий випадок чи не надумали вони переїхати. Тепер що, кожен день ходити і читати об"яви на всіх фірмах якими я періодично користуюсь?
Лягати під всіх не потрібно - треба просто розумно вирішувати питання. Вас дивує реакція? Чому? Адже фірма існує завдяки і моїм грошам теж. То чому я неможу вимагати відповідного ставлення. А на мене у відповідь просто "забили", типу це тепер мої проблеми - ось вам і один епізод який перекреслив все.