-
Постів
641 -
Зареєстровано
-
Відвідування
-
-
Autoplastik.com.ua, правда я в них заказ колись робив. То фіг перезвонили. А так думаю що мильниці не такий вже і дифіцит.хоча деколи така дрібниця може і фіг найтися під новіший ваз. На авторії подивись биті і не тільки, машини продають на запчастини. Просто деякі розборщики, таку дрібницю лінуються відправити .
-
-
-
Анекдот згадав в тему: Інтернат для розумово відсталих, приїхало авто з продуктами. Вигрузився водій, сів їхати, а авто не заводиться. Колупається з півгодини під капотом. Збоку стоїть пацієнт інтернату і каже: - А я знаю, що поламалось. Шофер думає, та що він може знати, не звертає увагу крутить далі. Пацієнт знову те ж саме: - А я знаю шо поламалось... І так разів 20 на протязі 5 хв. Водій не витримує кидає ключі і каже на емоціях: - Ну давай вже, кажи, кажи що поламалось!?!? Пацієнт: - Машииина! Отак і тут: у мене все ціле, але шось бразкає. І хтось має вгадати не бачачи, по телефону чи як. Тоді до бабки-гадалки краще подзвонити.
-
-
-
Причому таких оголошень-лохотронів на різну тематику (популярну в основному) багато є. Вони виділені в пошуку і на різні імена (як правило жіночі) і телефони і на всі міста-регіони. А коли дзвониш, то обично ті хто піднімає трубку навіть не можуть щось путнє сказати по товару. Тільки схема - завдаток (100-300) і тоді ми вам відправимо. І ціна файна, 5-10 людей поведеться і оголошення пропали, а появились інші на зовсім іншу темату, теж "гарячі" і теж з фааайною ціною. У них свій своєрідний бізнес і доволі прибутковий. А лох.уа цьому сприяє, бо їм за виділені оголошення теж копійка капає.
-
Може ви просто не правильно зрозуміли, нарахунок 5 абонентів. Можливо технік казав що ще в п`ятьох такі проблеми?) все ми правильно зрозуміли, а коли в суботу дружина звонила і давала їм пілюлей, то взагалі оказалось що моя заявка закрита і вже все зроблено! Совпадєніє? Не думаю. МЕні ж не представлялвся той пацик що приходив, як його звати... ВОни все допитуються хто в мене був..
-
НУ всі кабеля в мене вийняті були, один раз вже мережева горіла... А проблемка то ж у них на горищі. на розподільнику. І я думаю що багато часу не потрібно , щоб свого свіча поміняти. Тим більше вони ж навіть громозахисту самим собі поставити не можуть на вході. І я як юзер, винний???. Якби мали вони своїх постійних майстрів, які все це роблять, то було би все ок. А так підрядчики в основному все це роблять, а їм пох. І я не прошу вирішити мені проблему в один день, а на протязі трьох робочих днів. А прийти майстру і сказати, що таких поломок як у вас мені потрібно 5 , щоб усунути, я рахую, що це якось трошки дивно звучить.... ПІсля розмови в суботу з службою підтримки, пообіцяли що сьогодні в 15-00 ма1стер прийде і все зробить. А тиждень, пройшов, і гроші ніхто не верне, бо це ж форс-мажор. Ви почитайте договір їхній, там все, як і у всіх договорах, фігово, для юзера. ДЛя них нрм.
-
НА жаль після грози 26.05 теж пропав інтернет, пише мережевий кабель не підключено. Вдома є ноут комп, і через роутер все. ПОробува напряму в комп, попробував в ноут - те ж саме. СЛужба пітримки сказала, так проблема в нас, чекайте спеціаліста. Прийшов в четвер спеціаліст (теж не попереджав, хоча телефон записували, добре що тесть дома постійно) (сцуко), подивився, каже якась проблема у нас, але щоб Її вирішити мені треба назбирати ще 5 таких як ви..???!!!. Прийду каже завтра чи в суботу... Фіг прийшли. і вже тиждень без інету. А гроші ясно що ніхто повертати за тиждень простою не буде.... ВРоді все добре задоволений інетом, але коли доходить діло до якось проблем..... то ну їх на...
-