-
Постів
984 -
Зареєстровано
-
Відвідування
-
у мене тариф 100 мегабітний. І торренти завантажуються саме з максимальною швидкістю, яка запригує до 11-11,5 мегабайт в секунду - тобто максимум по 100 мегабітній мережі. проблеми бувають, не дуже часто, але як правило в цей момент додзвонитись до служби підтримки важкувато... Якщо проблема конкренто у вас на лінії, то як правило вирішують її досить оперативно, 2 раза був обрив кабеля - заміняли на наступний день. Це досить (можна сказати навіть дуже) оперативно. найнеприємніше що в мене з ними буває - це коли вони "втіхушку" щось відключать (той же ІПТВ), або якусь послугу - тоді залишається тільки сердитись і все... У мене є клієнти які сидять на київстарі... ніби-то в них все так само як і в мене і в тих (кого язнаю) хто на аірбіті... Але ціна - в мене постійний тариф 75 грн/100 мегабіт.... В кого є ще телефон від київстара - тому в бонус ідуть гроші на телефон... В цілому я - за ейрбіт. А ругаюсь на них тому що мені дуже хочеться щоб вони працювали краще (це ж не так важко)....
-
Якби Ви, шановний, уважніше прочитали написане мною, то побачили б, що я не так "вопію" за те, що в черговий раз змінені послуги (наприклад, як було з кредитом довіри), як за те, що в черговий раз без попередження тих самих клієнтів. Якщо хтось не заточений під перегляд ІПТВ то їм в принципі все рівно... а в мене багарто клієнтів придбали ІПТВ бокси і відмовились від "волі ТВ"... і раптом взнали що послугу припинили... вірніше вони взнали не просто так, а після 20-40 хв чекання на вільного оператора... якби попередили зарання, люди б собі покуплали або тюнер Т2 або назад на "волю" перейшли б... А з точки зору просто клієнта - моя логіка приблизно така: ейрбіт надає непогані послуги за цінами нижчими від конкурентів. АЛЕ - радикальної різниці все ж нема, зате київстар повертає сумму оплати через додатковий сервіс - оплату мобільного телефону, яким, (сервісом) до речі, багато хто користується (навіть на борді продають поповнення від київстара). Чим можна зараз апелювати, запрошуючи до них нових клієнтів?
-
Важливо не те що апітіві стало платним чи просто зникло як сервіс... айрбіт навіть не постарався донести цю інформацію до своїх клієнтів. Я годину торчав на лінії щоб цю новину почути. До речі, в мене в кабінеті корисувача стан ТВ активний... але його нема. Велкам ту сервіс по-українськи, де ніхто нічого нікому не обіцяє і коли щосьб не так то ще й знаходяться лизуни які ще й хвалять таке ось відношення до клієнтів....
-
Support (18:53) : Доброго дня.ви активували кредит.А щодо проплат в нас змінилися умови Шановні користувачі! Ми хочемо повідомити вас, що з 1 жовтня 2012 року змінюються умови призупинення за несплату послуг. В разі появи на Вашому балансі «нульового» залишку доступ до мережі Інтернет буде можливий за умови активації послуги «Кредит». В іншому випадку доступ до мережі Інтернет буде призупинено до моменту сплати суми повної місячної абонплати та заборгованості за попередній період (якщо така присутня).
-
Ось так працює служба "тех підтримки" через аську: Yura ************* (14:28) : Добрий день. Цыкавить стан інтернету абонента номер 15**, Ча*** *.О., м. Луцьк нема виходу в мережу інтернет Yura ************* (15:04) : З проблемою вже розібрався. Дякую за "оперативну" допомогуАналогічну "допомогу" отримав і через скайп. Для особливо невіруючих можу скинути скріншот діалогового вікна аськи. Даю запитання. Пів години чекаю. Потім зробив дзвінок в тех.підтримку і тільки там (був 18-й на черзі) отримав допомогу.
-
а у мене після року користування появився новий тарифний план, 75грн за 100 Мбіт, на якому я зараз і сиджу і до речі, в плані роутерів - протестив кілька штук, самим кращим для мене виявився Cisco SB RV110W-E-G5-K9 http://rozetka.com.ua/cisco_sb_rv110w/p159783/, властиво ссилку дав на розетку, де я його і купував, тільки рік тому він коштував 100 баксів. Прекрасно працює, якщо звичайно у провайдера нема проблем. Але половину червня в мене інета не було в принципі, як і у всьому будинку. Потім ще один раз виникла проблема - якась паскуда мені і ще кільком сусідам перерізали кабель, само собою до провайдера претензій бути не може, тим паче що після гуртової заявки по телефону все полагодили за пів дня. Якби не проблеми в червні - для мене був би ідеальний провайдер, швидкість і ціна мабуть найкращі. До речі, на мій роутер лягає некисле таке навантаження - 3 клієнта по шнурку + 4-й це мережевий принтер, 4 клієнта по вай-фай, правда 1 - це телефон. І він умудряється всім нормально роздавати IPTV, в тому числі двом безпровідним клієнтам одночасно. Правда все-таки часом підвисає, особливо коли надто активно переключати канали на IPTV. І в серпні була проблема з авторизацією після перезавантаження роутера, але якось минулось. В средньому змушений перезавантажувати роутер десь раз на 2-3 тижні, часом місяць працює без глюків... І швидкість закачки по торренту десь 10-11 мегабайт/сек., що в принципі максимум для 100 мегабітної сітки. Зауважу ще що роутер став працювати набагато стабільніше і без зависань після переходу на швидкість з 80 до 100 мегабіт... Може співпадіння а може через якісь технічні особливості роутера, хз...
-
А до мене сьогодні дзвонили з техпідтримки. Я ще тиждень тому замовляв, то сьогодні вирішили прийти... дуже вчасно. Поговорив, вони пояснили що служба підтримки це як люди з іншої планети... і до речі сказали що проблеми ще не до кінця вирішені і ще будуть проводитись роботи, так що можна чекати повторення проблем або при наймі тимчасового відключення...
-
і ще одне: в мене як я вже казав є доступ до он-лайн трансляцій з сайту oll.tv Але, трансляція постійно рветься, пк підгружає контент. Тариф у мене максимальний, 100 Мбіт, тобто достатньо. Звертаюсь до сайта що надав мені послугу. Він дає мені трейсрут і каже що то проблема провайдера. Звертаюсь в сапорт по асьці до провайдера. від дає свій трейсрут і каже що то проблема сайта що надає послугу. Я ось тут викладаю обидва трейсрути - цікаво що скажуть компетентні люди, які тут є, наскільки виодно з форуму. Трейсрут з сайта олл.тв: Здравствуйте. Спасибо за Ваш интерес к нашему порталу! Мы рекомендуем Вам обратиться в службу поддержки Вашего провайдера, так как на его учатске сети видны увеличения времени ответа (со строки номер 6): 5 2 ms 1 ms 1 ms 88.81.242.253 6 2 ms 5 ms 2 ms valor-10g-1-gw.ix.net.ua [195.35.65.63] 7 10 ms 10 ms 11 ms vl356.c76-lv.valor.ua [188.230.118.241] 8 10 ms 28 ms 10 ms c76-lk.airbites.net.ua [188.230.89.242] 9 10 ms 11 ms 10 ms cata.lk.airbites.net.ua [188.230.89.18] 10 * * * Request timed out. ... Если у Вас возникнут дополнительные вопросы, обязательно обращайтесь. Всегда к Вашим услугам, Команда oll.tv тепер трейсрут від мене (картинки, два трейсрута підряд)
-
Так я і шукаю однодумців. Щоб скласти спільну петицію в АБ. Хочу щоб цей провайдер працював краще. Я не хочу санкцій проти цього провайдера. Просто хочу щоб його якість завжди була на висоті. І про мати - я по телефону завжди був ввічливий. навіть після 30-ти хв очікування і повного невирішення моєї проблеми не матюкався. але як я вирішу проблему коли оператор мені каже - це ВАШ роутер винуватий, НЕ МИ. і кладе трубку
-
нда... а мене дивує така байдужість кругом і всіма. Чесно - дивує. проблеми з виконанням угоди у провайдера, а всі рекомендують радіти тому що маємо. Повторюсь вже вкотре - в мене і в цілому будинку не було інтернета з початку Євро 2012 - тобто 2 тижні. З них кілька днів він просто глючив, більшу частину цього часу інета не було в принципі. І дивують люди які думають ніби проблеми з відношенням до них як до клієнтів вирішаться самі собою... Мовляв, наберуть команду професіоналів (з якого переляку, нащо, якщо всі мовчки все терплять???), навчаться гарно всіх обслуговувати. Як на мене ця проблема в ейрбіті комплексна. Нема професіоналів які б швидко локалізували атаку, нема професіоналів які б по телефону надали грамотну консультацію... і не буде. Якщо такий з'явиться - він набереться досвіду і швидко звалить як в свій час зробив Штірліц (був такий товариш на Візорі, давно вже). А ми тут так і залишимось - мовчки радіти що нам взагалі хтось якусь кістку кинув і на ній трошка м'яса ще залишилось... головне в Хмельницьку команда класна... А звідки у нас така з'явиться? чому всі ми мріємо про хороший сервіс, але всі ми ховаємось коли треба за нього боротись? Я навпаки хочу лишитись на ейрбіті і справді хочу щоб у нього було поменше проблем. І вважаю що для цього зусиль однієї людини замало. Тому ту і написав... не думав тут всі такі фаталісти...